Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Mike de Groot 02-08-2022

Aardige en meedenkende medewerkers helpen je graag. En als je niet zeker weet wat je moet hebben dan laten ze je het graag na checken voordat je iets koopt

Wim Kleijne 01-08-2022

De mensen bij Electroworld Jan Hamers zijn klantvriendelijk, deskundig en geven eerlijke informatie. Al decennia lang. Tot en met de installatie thuis.

WijgerdeJ 01-08-2022

Ze waren erg behulpzaam met het zoeken naar een juiste apparatuur. Ze wisten waar ze het over hadden en konden goed de verschillen uitleggen. Ben erg tevreden over het product.

Fish Fred 01-08-2022

Fijne en vriendelijke bediening, bestellen geen probleem. Terug koppeling oke.

Léon 01-08-2022

Prima service!
Keurige jongeman en beleefd.
Hadden wat moeite om de vaatwasser eruit te krijgen.
Maar, hebben dit keurig opgelost.

Latijnhouwers 01-08-2022

Fijne zaak met professioneel advies. Afspraak is afspraak over levering van aangekochte spullen. Deze worden op afgesproken dag en tijdstip aan huis geleverd en aangesloten. Blij met snelle en goede service.

Herman Baars 01-08-2022

Wij zijn heel erg goed geholpen met uitstekende informatieverschaffing en service bij en na onze aankopen.

simone 01-08-2022

Prima uitleg en advies gekregen voor het kopen van een televisie. En omdat de doos te groot was voor onze auto, werd de tv netjes geleverd. We werden nog gebeld of het goed was dat dat na 17.00 uur gebeurde omdat er anders niemand in de winkel zou zijn. Dikke prima!

H. Hermann 01-08-2022

Wij hebben voor deze shop gekozen omdat wij onze middenstand in ons dorp willen steunen.
Wij zijn klantvriendelijk geholpen en bestelling werd snel geleverd.

Otto 01-08-2022

Goede service met daarbij goede uitleg over het geleverde product. Ook de garantietermijn werd verder goed uitgelegd.

Niek Goossens 01-08-2022

Super hulp in de winkel (advies). Tijdens het leveren netjes geholpen en alles geïnstalleerd zoals afgesproken.
Super!

Ties 01-08-2022

Installatie volledig en snel uitgevoerd. Ook andere apparatuur aangesloten en begrijpelijk uitleg over vervolg.

Rob 01-08-2022

Zeer behulpzaam bij bestellen onderdeel verouderd gasfornuis. Toen onderdeel achteraf toch niet nodig bleek te zijn direct geld terug.

Electro World Hagedoorn 01-08-2022

Al vele jaren onze zaak. Goede vakmensen en goed toegankelijk. Mensen met een hart voor de zaak en hun klanten.

L.v.d.Langerijt 01-08-2022

De contacten verlopen steeds op een prettige manier, zijn uiterst correct en ze komen afspraken na. Ook het aankoopbedrag is marktconform.

AD v GELDER 01-08-2022

Meedenken en heel goede service van onze Dekkers winkel van witgoed in Waalwijk.

Leko 01-08-2022

Ik heb deze winkel gekozen om zijn service en betrouwbaarheid. Afspraken worden altijd goed nagekomen. Waarom dan dan naar Haarlem als je hier in het dorp (Zandvoort) al zo'n winkel hebt.
Website begrijpelijk en met veel keuze.

K. Bos 01-08-2022

Goede service; het personeel neemt de tijd voor je en je krijgt uitgebreid uitleg over het product, dat je wilt kopen. Uitleg, waar je tenminste wat aan hebt en wat je bij een selfservice winkel niet krijgt.

A.H. 01-08-2022

Prima winkel, goed advies en goede service, heb er om die reden al meer apparatuur gekocht de laatste jaren

John J 01-08-2022

Uitstekende voorlichting, goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Levering en inbouwmontage naar volle tevredenheid. Service met een hoofdletter S!

Elza 01-08-2022

Goede service, net personeel met kennis.
Koelkast netjes geplaatst en alles opgeruimd

Ab 01-08-2022

Prima service. Vriendelijke mensen. Deskundig. Moest wel wat lang wachten. Zal zeer druk zijn geweest.

Theo 31-07-2022

Altijd een goede service en vriendelijk personeel. Komen er al jarenlang en nooit klachten.

Diana en Leo 31-07-2022

Ervaren als heel plezierig , fijne sfeer en goed advies , nemen de tijd en ook de installatie van de TV ging perfect !
Heel blij mee !

J.Kruider 31-07-2022

Omdat we graag elektrisch wilden gaan koken, zijn we bij de winkel van Arjan Oosterhof gaan kijken naar een inductie kookplaat en een nieuwe oven.
Na een vakkundige en overtuigende uitleg waarbij Arjan alle tijd voor ons nam, zijn we op een mooie set van de firma Atag uitgekomen een mooie 90 cm kookplaat met allerlei handige functies, en een luxe stoom oven.
Als extra nog een grill plaat voor inductie.
De oven was ondertussen aangekomen, en op ons verzoek gelijk de volgende ochtend afgeleverd.

Nu nog even wachten op de kookplaat.

Top service.