Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

An de Rooy 06-08-2022

Ik had eerst gebeld en gevraagd of,als ik een nieuwe stofzuiger kocht de oude in mocht leveren,geen probleem.
Na goede uitleg heb ik nieuwe Bosch gekocht.Deze werd voor mij gebruik klaar gemaakt en kon ik tevreden naar huis.
Daar de service prima is weet ik uit eigen ervaring.

Klaas 06-08-2022

Eerlijke en goede voorlichting op de door ons gekochte apparatuur. De uitleg op de door ons gestelde vragen was gewoon goed.

Martijn 05-08-2022

Medewerker helpt mij altijd super!
Altijd in voor een praatje en weet wat je nodig hebt

Jan (particulier en soms zakelijk) 05-08-2022

Na het definitief bezwijken van onze oude verenigingsvaatwasmachine bleek Stadhouder in staat en bereid onmiddellijk de plaatselijke toestand te beoordelen en op te meten, en binnen drie dagen een nieuwe machine te leveren en te installeren met prima resultaat. Wij zijn hiermee erg geholpen. Opnieuw een fijne ervaring met een bijna onfeilbaar, en vertrouwd, adres.

Willem 05-08-2022

Over de bekende mega winkels waren wij steeds minder tevreden,onpersoonlijk,en gebrek aan kennis,terwijl we een dergelijke winkel in Barendrecht voorbij liepen.Reden,voornamelijk dat we dachten:niet voor onze portemonnaie;dat viel mee,en nog veel meer.Een meer dan gemiddelde services,bij ondervinding ze kunnen heel ver gaan voor het eindresultaat.

Peet 05-08-2022

Goed en vriendelijk geholpen.
Advies was goed en de aankoop snel geregeld .
Thuisbezorging,plaatsen en aansluiten perfect.

tonie 05-08-2022

heeft veel op voorraad en kan direct leveren wat ik wil, geeft goed advies, en denkt mee.

S.J.Jorna 05-08-2022

We wilden graag een klein onderdeel voor onze gasfornuis hebben, Hagedoorn heeft dat snel kunnen leveren en kwam langs om te helpen met installeren

Rudy 05-08-2022

Op tijd de airco geleverd zelfs midden in de hete dagen van de zomer.
Aardige en effectieve bezorger van de fysieke vestiging zelf.

C. Van zante 05-08-2022

Zaterdagochtend gebeld voor een nieuwe wasmachine. Ondanks de vakantieperiode kon deze maandagochtend 10u al bezorgd worden. Eerlijk advies, er werd meegedacht, afspraken werden nagekomen.

Gerwin Mulder 05-08-2022

Goede service, altijd vriendelijk en altijd goed advies! Als je aangeeft wat je wil denken ze ook altijd goed mee!

Wim van Beek 05-08-2022

Kundig en klantgericht personeel. Luisteren goed naar je wensen en komen dan net een advies.
Zeer prettig geholpen ook de afleverin aan huis was goed en wordt vakkundig uitgevoerd.

Van Leeuwen 05-08-2022

Nieuwe vaatwasser gekocht bij van Aarst. Bleek niet helemaal goed te passen in onze zelf gemaakte keuken.
Dit was geen probleem voor de ,vriendelijk, monteur.
Na was meten en zagen past de machine nu perfect!
Dank!!!

zoetermeerder 05-08-2022

In tegenstelling van de electro supermarkten met medewerkers die noch van de hoed en noch van de rand weten word je hier geholpen door vakbekwame mensen. Als klant voel je je gewaardeerd, ook als je er voor het eerst binnenstapt en alleen om informatie vraagt. Dat de levering van de bestelling 2 maanden op zich liet wachten kan de winkel niet aangerekend worden. Deze zaak verdient een pluim en meer klanten.

Bee 05-08-2022

Na een aantal jaar lekte onze wasmachine. Het watertoevoerslangetje in de machine bleek los te zijn gegaan, waarschijnlijk omdat ik de machine te vaak te vol had geladen. Dit is heel snel, binnen een paar dagen, en keurig opgelost. De monteurs werkten netjes en waren heel vriendelijk. Top!

N.L. 05-08-2022

Hele fijne winkel, zeer plezierige medewerker die o.a. de tijd neemt om het een en ander uit te zoeken.

patricia 05-08-2022

vriendelijke mensen, duidelijke uitleg , goed advies , goede service ......................

Aaj poppe 05-08-2022

Service is hoog, eigen monteurs online shop keuze enorm, persoonlijke hulp bij keuze, snelle levering.

Van sommeren in Tiel 05-08-2022

Heb een tv gekocht voor buiten en via WiFi monteur heb het aangesloten super gedaan was heel vriendelijk en mama de tyd super zyn heel blij met de goede service

Ed 05-08-2022

Wij hadden een probleem met onze vaatwasser. Een nette monteur met veel ervaring hielp ons. Er werd meegedacht over een goede oplossing voor ons en daarmee werden wij niet op onnodige kosten gejaagd. De monteur moest er twee keer voor langskomen (zonder extra voorrijkosten te rekenen), maar dat was geen probleem voor hem. Alles keurig netjes, met goede communicatie en volgens afspraak afgehandeld. Ik beveel Electroworld van harte aan!

Han Korsten 05-08-2022

We kopen vaker bij Balsters. En vinden de service en het meedenken heel fijn. We kunnen deze winkel iedereen aanraden.

Hartelust 05-08-2022

Wij zijn al velen jaren klant, altijd prima geholpen en de service is ook goed

Albert de Croon 05-08-2022

Gewoon goed zonder het mooi te maken……duidelijk, helder en vakkundig!
……………

Helmine 05-08-2022

Heel vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Levering ging vlot. Zeer tevreden.

Bunnik 05-08-2022

Geweldige service en aardige bekwame mensen met veel verstand van zaken. Altijd begripvol en snelle service