Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Jo 24-04-2022

Super service en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook tijdje na aankoop nog vragen of nog naar wens is.

Frankie 24-04-2022

Geweldig advies en de juiste keuze gemaakt. Vriendelijk en zeer goede betaalbare service.

Gertje 24-04-2022

Rustig ,serieus,vriendelijke medewerker.
Goed geplaatst ,kregen uitleg.
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Annemarie 24-04-2022

Fijne service vriendelijke en vakkundige medewerkers. Een groot assortiment en fijn om een witgoed winkel on het dorp te hebben.

W.Groeneveld 24-04-2022

Vriendelijk, goed advies zonder opdringerig te zijn. Zijn altijd zeer tevreden!

Renata 24-04-2022

Een wasmachine gekocht, erg kundige verkoper in de winkel die ons alle verschillen heeft verteld, en daardoor konden wij een goede keuze maken.
Aanrader!

H.Westeneng 24-04-2022

Zeer aardig personeel, deskundig en een zeer goede service.
De winkel ziet er erg verzorgd uit.

Gea Bosch 24-04-2022

Bij Brinkhuis Dedemsvaart is er altijd volle aandacht en behulpzaamheid. Ook als je iets kleins koopt. Geen moeite teveel!

Fonz heijdens, Curacao 24-04-2022

Grenzenloos goed! Zeer vriendelijk, snel en deskundig. Ik ben overzees woonachtig in het verre buitenland en had aldaar een Bosch combi oven aangeschaft. Het probleem kon ter plekke niet verholpen worden. Dankzij Zoomconsult en snelle verzending van de benodigde onderdelenwad het probleem in no time opgelost. Met (en op) afstand de beste service die ik ken. Thx, Helemaal top!.

T. Dielen 23-04-2022

Goede service, en op de afgesproken tijd geplaatst.
Ook heb ik nog korting gekregen toen ik aangaf dat wasmachine bij andere zaak in de aanbieding stond.
Klasse

J. Westervaarder 23-04-2022

goede en vriendelijk bedrijf. Rick Anja en medewerkers doen alles om je te adviseren en een juiste keus te maken. Ook de service van levering en plaatsing is prima.
Aanrader !!

Krijntjes 23-04-2022

Ben al jaren klant bijna alle goederen gekocht bij deze winkel, goede informatie en snelle en vakkundige afhandeling van de levering

Ineke Braam 23-04-2022

Lekker dichtbij huis.
Kopen op het dorp waar je woont.
Mooie zaak met prima voorlichting.
Fijne service.
Brachten het apparaat thuis.

A.Smit 23-04-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik er al goede ervaring mee had. De winkel is overzichtelijk, het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Levering van artikelen binnen de afgesproken tijd en het aansluiten van de apparatuur prima in orde. Ik ben een zeer tevreden klant

j.v.d.veen 23-04-2022

Omdat ze altijd goed helpen en direct voor je klaar staan. en dat je nooit te veel belt of bij ze in de winkel komt.

Dianne de Waard 23-04-2022

Wij hebben voor deze winkel gekozen omdat we bij zowel de aanschaf van onze stofzuiger en vaatwasser goede ervaringen hadden. En ook nu zijn we weer goed geholpen

GvP 23-04-2022

Deze winkel geeft goed advies en is eerlijk over voor- en nadelen van je keuze.
Het is altijd jammer als de prijzen in de winkel niet hetzelfde zijn als in de webshop.
Maar dat werd door de eigenaar vlot recht gezet.
Het beloofde bezorg moment werd op de bezorgdag afgemeld, maar later die dag werd alsnog bezorgd.
De nieuwe droger werd geplaatst en aangesloten, de oude ging mee. De bezorger heeft ook nog een korte uitleg
gegeven over de werking en het onderhoud.

Ben R 23-04-2022

Super klantgericht, klantvriendelijk, houdt zich aan de afspraken. Verder duidelijke uitleg en adviezen met betrekking tot de apparaten, de verschillen en wat de beste keuze is prijs kwaliteit verhouding. Daarnaast ook nog erg netjes afgeleverd en geplaatst. Electroworld Pol is een goed adres voor witgoed en stereo apparatuur en overige apparaten.

Wiegman 23-04-2022

Medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en deskundig. Hun adviezen zijn erg waardevol voor een juiste aankoop.

Brigitte 23-04-2022

Klantgericht. Service nog met een hoofdletter geschreven. En de juiste uitleg bij de apparaten. Zo fijn!

Electro World, Hessenweg, de Bilt 23-04-2022

Prettig adres, goede voorlichting. Alle gemaakte afspraken werden nagekomen. Ligt bovendien in eigen dorp. Je ziet wat je koopt, fijner dan via een webshop.

Anja 23-04-2022

Goed! Aardige mensen, goede service koop er alles. Zou de winkel,mensen aanbevelen.

Mathijs 23-04-2022

Gebruikersvriendelijkheid van de website was OK. Levering en product zelf was goed en overleg over hoe laat de bezorging ook. Het enige minpuntje was dat op de website vermeld stond dat de levering binnen 1-2 werkdagen zou zijn maar hij werd pas een week na de transactie geleverd. Op zich niet zo'n probleem ware het niet dat het om een nieuwe koelkast ging die de oude (kapotte) koelkast moest vervangen. Een week zonder koelkast is best lang als je hem binnen 2 dagen verwacht.

Maarten 23-04-2022

Zoals altijd prima service van de vakmensen van Hoppenbrouwers en altijd de beste kwaliteit

Erik van de Velde 23-04-2022

Goeie service bij aanschaf koel/vries combo en een dag later keurig geleverd op de afgesproken tijd. Vriendelijk personeel. Kom al jaren bij deze winkel en nog nooit teleurgesteld.