Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Fam Ackermans 15-10-2022

Zeer goede service, vriendelijke personeel en altijd klaar voor oplossing . We zijn al bijna 40 jaar klant bij van Kan in Hoensbroek.Deze winkel wordt zeer zeker aanbevolen ook voor de prijs en Service.

Arnold 15-10-2022

Men had veel geduld bij uitleg; een vriendelijke bejegening; en bij installatie in huis ook een uitgebreide uitleg.

bart 15-10-2022

De wasmachine werd keurig twee verdiepingen omhoog gebracht. Daarna geïnstalleerd. Hij heeft inmiddels één was gedraaid.

Ton van der Biezen 15-10-2022

Heel veel kennis en expertise! Tijd voor de klant! Gezellige gasten! Goed assortiment! Super service en installatie door Harold! Absoluut het aanbevelen waard! Eigenlijk gewoon zoals het hoort te zijn en niet meer te verkrijgen is via alle internetwinkels.

Zonder meer gewoon bij van Hattum kopen!!

Bekkema Foppe 15-10-2022

Goed advies bij aanschaf tv met Sonos soundbar. Daarna snelle levering, plaatsen en instellen. Goede prijs/prestatie verhouding. Aftersales daarbij perfect.

Ina Nijkamp 15-10-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het een betrouwbaar adres is met hoge service. Er moesten nog snoeren weggewerkt worden van de t.v. e.d. Alles goed weg gewerkt en ook nog opnieuw ingesteld, ben er helemaal blij mee. Ik denk dat er nog weinig bedrijven met zo'n persoonlijke service zijn. Het is toch net dat "stapje" extra wat gezet wordt en dat voor mij zeker heel veel meerwaarde heeft. Goede service en vakkennis.

W C Emmens 15-10-2022

Bij de TV is geen uitgebreide handleiding, en die kon ik ook niet vinden op internet. Iets simpels als bijvoorbeeld teletekst aanzetten vergt derhalve nogal wat zoek en spitwerk (vroeger was dit een enkel knopje op de afstandsbediening). Het zou beter zijn geweest als de installateur wat meer tijd had uitgetrokken om ons wegwijs te maken in de diverse menu's .

Marion Spanjer 15-10-2022

Een hele fijne winkel waar ze weten wat ze verkopen en de service is uitstekend.

P. Burgs 15-10-2022

Wij zijn prima geholpen met een deskundig advies. De levering was volgens afspraak.
Alles keurig geïnstalleerd.
Prettige overzichtelijke winkel.

Goed 15-10-2022

Heel erg prettig geholpen duidelijk uitleg gekregen en ze nemen de tijd voor je, is persoonlijker.

willem warbie 15-10-2022

on line een vaatwasser gekocht , aflevering perfect volgens afspraak , keurig geplaatst en snel gewerkt en geen rommel achter gelaten.

CvR 15-10-2022

Uitstekend advies gekregen. Hadden oplossingen voor mijn specifieke wensen. Waren bereid de apparatuur tijdelijk op te slaan tot ik alles nodig had. Kortom, heel behulpzaam en vriendelijk en bovendien een goede prijs. Aanrader!

Jan Weel 15-10-2022

Dat je persoonlijk bekend bent en deskundig advies krijgt dat past bij jouw gebruiksdoel én beschikbaar budget, maakt kopen bij Electroworld tot een verstandige keuze.

Jan Koks 15-10-2022

Electro World Dekkers in Waalwijk is al sinds jaren dé leverancier van alles met (en zonder) een stekker. Wasmachine, wasdroger, vaatwasser, audio 5.1, TV.... Alles komt bij mij van Dekkers. Goede voorlichting, vriendelijke, zeer deskundige medewerkers, snelle service, goede prijs. Ook mijn nieuwe LG OLED is weer keurig, snel geleverd en perfect aangesloten. Je kunt nergens beter terecht!

Hoeijmakers- Tuip 14-10-2022

ze weten waarover ze het hebben wb de producten, goede kennis van zaken. zonder twijfel staan ze achter hun producten waardoor je als klant de juiste keuze kan maken. Het personeel kent je, ook omdat in de loop der jaren we alles bij hen koopt. In Reuver zijn ze TOP.

Bob en Tamara 14-10-2022

Service is altijd top en netjes… beleefde mannen die niets teveel is.
Laten alles netjes achter en zorgen voor een lach op het gezicht van de klant 👍🏻💪🏻

Egbert M. Broesder 14-10-2022

Prima en duidelijke uitleg, kort en bondig. Verschillende typen TV'S laten zien en horen. Kwam met een lagere prijs, aktie, dan die op het kaartje stond. Dezelfde dag is de TV nog gebracht en aangesloten, waarbij stekkers , snoeren met de radiokombinatie werden aangepast en vereenvoudigd. Tevens Netflix er op gezet. Wij adviseren dit service gerichte bedrijf van harte aan !
M.vr.groet, Egbert M. Broesder, Zuidlaren.

P 14-10-2022

Zowel het telefonisch contact als via email is snel , men is helder en duidelijk. Het bezoek aan de winkel is evenzo van gelijke kwaliteit. Kortom, goeie zaak om te laten adviseren en te laten leveren.

Carin van Leijenhorst 14-10-2022

Locale winkel met klantvriendelijk personeel dat meedenkt, voorstellen doet en problemen oplost. Alle apparatuur keurig netjes geplaatst , ingebouwd en waar nodig getest. Geweldige service, goede prijs/kwalitet verhouding en afspraak is afspraak m.a.w. super

L.G. Rijks 14-10-2022

Uitstekende kennis en prima service. Vakbekwame verkopers en deskundige service monteurs. Dat is onze ervaring gedurende meer dan 20 jaar.

Barbera van Esschoten 14-10-2022

Goed advies, de medewerker kwam zelf de ruimte opmeten ,duidelijke offerte, en telefonische toelichting van de offerte.
Snelle levering.
Keuze uit bezorgmomenten.
Keurig de koelkast met vriesgedeelte ingebouwd, en keukendeurtjes aangepast door de installateur.
Zeer tevreden.

N van der Klugt 14-10-2022

Al zo lang klant en de service blijft uitstekend. Bij alle iedere aanschaf goed geïnformeerd. Als er ook maar iets is kun je ze bellen en zorgen dat het vlot in orde komt

Richard Asbreuk 14-10-2022

Geweldige service en advies.
Bellen wanneer de bestelling is binnen gekomen. Zeer vriendelijk personeel.
Bij reparatie weet je van tevoren wat de kosten zijn.

Jan Hart 14-10-2022

Het is een fijne winkel je wordt goed geholpen en geeft echte service en goede voorlichting over de producten.
KORTOM EEN TOP WINKEL.

Harm 14-10-2022

Kwam voor reparatie van een audio apparaat, heel vriendelijk ontvangen, er werd meteen gecheckd of het apparaat inderdaad defect was en ook direct uitgenodigd om even naar de pas aangekomen nieuwe speakers van ADAM Audio te luisteren. Veelbelovend moet ik zeggen. Omdat ik niet veel tijd had kom ik later nog eens terug om uitgebreid te luisteren …
Reparatie heeft precies een week geduurd, netjes in deze tijd. Het apparaat werkt weer als vanouds.