Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Ed 06-03-2022

Smart tv & ophang beugel via de telefoon besteld, Vriendelijk en snel geholpen en het juiste advies gekregen. Telefonisch bestelling afgerond, Bestelling volgende dag, op afgesproken tijd, geleverd.

Peter 06-03-2022

Er was een afspraak gemaakt voor woensdag 9 maart maar daar waren wat complicaties opgetreden aan onze kant. Op vrijdag 3 maart hebben we daarover gebeld en werd er 's middags teruggebeld of de afspraak nog diezelfde dag kon doorgaan.

Ed van Wijk 06-03-2022

Elektroworld Foto Hameeteman in Ouddorp heeft het nog: een goed assortiment, kundig advies en een goede technische service die verder gaat dan het alleen maar neerzetten van de apparatuur. Ik kom er graag, en steun de lokale winkelier.

Jacqueline 06-03-2022

Goeie ervaring. Er is aandacht voor de klant, ruimte voor vragen en snelle levering en installatie.

Mart Hovens 06-03-2022

Alles klopt gewoon bij Frans Cup. Reageert snel, komt afspraken na, communiceert als een levering vertraging oploopt.
Kortom top ondernemer.

Veronica 06-03-2022

Kleine aanschaf. Was prima.
Tekst is te kort zo blijkt. Dus ik moest er nog wat bijschrijven. zo zal het wel goed zijn.

Dorien Peters 06-03-2022

Goede service, vriendelijk personeel, vakkundig personeel. Snelle levering van producten.

JH lodder 06-03-2022

De heren namen rustig de tijd en legde alles uit
Service is gewoon goed ook in de winkel

Electroworld sassenheim 06-03-2022

goed geadviseerd in de winkel, op tijd en volgens afspraak geleverd en gemonteerd, prijs is goed

Bdw 05-03-2022

Goede service en erg vriendelijk.
Erg fijne winkel die zeker
Aan te raden is.

Carla Langeslag 05-03-2022

Levering zoals afgesproken, super vriendelijk en deskundig, zeer goede service, prima prijs / kwaliteit. Doordat ik verhuisd ben heb ik uiteraard alles wat ik nodig had gekocht bij v.d. Poel. Ik ben al meer dan 25 jaar klant en altijd even tevreden.

H.Olthuis 05-03-2022

De monteur van electroworld uit schalkhaar was keurig op tijd en gaf een deskundig advies omtrent de wasmachine.

Electro World Harrie Derkink. 05-03-2022

Omdat we dicht in de buurt wonen en wij daar al langer als klant waren.

goed ingelicht heel snel geleverd en heel netjes gemonteerd.
Super tevreden over, aanbevolen voor andere mensen.

Alle 05-03-2022

Perfecte service. Goede uitleg en alles volgens afspraak. Zonder meerkosten nieuwe tv geïnstalleerd en de oude aangesloten op de kamer van mijn partner in het verpleeghuis 10 km verder.

Edwin Diekman 05-03-2022

ElectroWorld Visser in Wapenveld is een fijne winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Van harte aanbevolen.

Jac Stoffelen 05-03-2022

Goede service en hulp bij vragen en installatie.
Goede service voor het aanschaffen van een product, kennis van zaken en zeer goede uitleg en meedenken met de klant

Vandewall 05-03-2022

Sinds jaar en dag zijn wij klant en super tevreden over de klantvriendelijkheid ,expertise en service.

Rob 05-03-2022

Vriendelijke mensen, dat is tegenwoordig meer dan genoeg denk ik. Komen afspraken na.

Sabine 05-03-2022

Vriendelijke monteurs, goede uitleg, denken hartstikke goed mee. Door eigen fout verkeerde bestelling gedaan, hartstikke netjes en snel opgelost. 100% tevreden.

Wilma 05-03-2022

Radio Drieenhuizen bied goede kwaliteit, service vriendelijkheid en altijd een oplossing. Mijn ouders kochten hun huishoudelijke apparaten en witgoed al bij radio Drieenhuizen, ikzelf en mijn kinderen ook. Voor mij geen andere winkel.

Annemarie 05-03-2022

Service gericht en kundig geholpen.
klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel.
Chapeau daarvoor!!

Marjo 05-03-2022

Product mocht tijdje on opslag staan en werd keurig op afgesproken tijdstip bezorgd

H K Bannink 05-03-2022

Zeer goed advies snelle service correcte levering wij zullen ieder zeer aanbevelen

G.Kipping 05-03-2022

Wij gingen voor een nieuwe TV en hadden een ruime keuze en zonder opdringen en goede voorlichting hebben wij er een gekocht.

Ria 05-03-2022

Prettig, vakkundig, goed geïnformeerd in de winkel. Bij bezorging alles netjes verzorgd en goede uitleg over de apparaten. Dit is een zaak met klasse naar de cliënt.