Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

A. Gerritsen 20-12-2021

De laatste jaren koop ik altijd bij jullie mijn witgoed en ook voeren jullie onze reparaties aan het witgoed uit.
De monteur is erg kundig en klantvriendelijk.
Het advies van de verkoopmedewerker duidelijk. Er wordt altijd goed meegedacht en een eerlijk advies gegeven en goed naar de klantwensen geluisterd. Wij komen zeker weer bij jullie terug.
Ik belde zaterdagochtend om advies voor een nieuwe wasmachine. omdat de oude het bijna had begeven. Er werd snel geschakeld en nog dezelfde ochtend een nieuwe wasmachine bezorgd.

"Marcel Noort 20-12-2021

goede service, vriendelijke mensen en hier voel je je nog "klant is koning"

I 20-12-2021

Goede service en vlotte levering voldoende keus
Jammer dat er van te voren niets is gezegd over extra kosten bij aflevering op de plaats.

Annita 20-12-2021

Alles altijd prima geregeld. Goede prijs-kwaliteitverhouding en bovenal een fantastische service! Website helder en duidelijk.

B.Pel 20-12-2021

Ik heb voor jullie shop gekozen op advies van mijn buurman en ben zeer tevreden dat ik het heb gedaan, goede service en snel en netjes afgehandeld, een nette en vriendelijke monteur die dit heeft gedaan

B. de Leeuw 20-12-2021

Fijne winkel met kwalitatieve producten waar klantgerichtheid en service nog gewoon voorop staat.

Venema 20-12-2021

Wasmachine kapot, op naar electroworld Balsters. S’ morgens een nieuwe wasmachine gekocht en s’middags al gebracht en geïnstalleerd. Wie had dat gedacht zo vlak voor de kerst en met een lockdown in het vooruitzicht. Wij zijn uit de brand en kunnen weer wassen. De verkoper was een hele nuchtere, eigenlijk niet-typische verkoper. Gewoon eerlijk advies, dat voel je als klant snel genoeg aan. Dit is hoe het moet. Ook de servicemedewerkers die de wasmachine kwamen brengen verdienen een pluim. Keurig, voorzichtig en snel. Netjes uitleg gehad over de machine. De oude machine en zelfs de oude overbodige lekbak hebben ze afgevoerd. Ouderwetse service noem ik dat. Als het kon zou ik een “11” geven.

p de goede 20-12-2021

Prima voorlichting, meer "gesprek" en voorlichting over de keuze dan "verkooppraatje"; komt vertrouwd, betrouwbaar over.

Ron Dubbelman 20-12-2021

Dennis van Alten heeft mij goed geadviseerd over de keuze van een LED tv om te gebruiken op een PC mbt de benodigde aansluiting, beeldkwaliteit en inkijkhoek. De levertijd was kort en de prijs had ik gecontroleerd op internet en was scherp.
ik ben zeer tevreden over het advies, de prijs en de service

Edith van den Berg 20-12-2021

Ik ben goed geadviseerd over de aanschaf van een nieuwe vaatwasser. De service vind ik uitstekend!

H van Mil 20-12-2021

Vriendelijke bediening, duidelijke uitleg, installatie verliep vlot, personeel netjes en geeft nogmaals duidelijk uitleg over werking van apparaten

Vera VS 20-12-2021

Goede service, goed product, goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Danielle 20-12-2021

Goed advies, goede service, fijne ontvangst in de winkel, alles volgens afspraak. Zeer tevreden 😊

w.bos 20-12-2021

In de shop werden we deskundig en goed onderbouwd geholpen bij het maken van de keuze voor een nieuwe wasmachine.
Een week later kwam de machine in de actiekrant. We werden gebeld, dat de actie ook voor ons gold, supernetjes!!

A.L. Koorevaar 20-12-2021

Goeie service en ontzettend vriendelijke mensen. Ook de prijs van het gekochte artikel was prima.

Michel 20-12-2021

Goede betaalbare service. Monteur die goede adviezen geeft en meedenkt. Zeker een aanrader!!

Lathouwers 20-12-2021

Wasmachine en droger aangeschaft.
Fijne uitleg en hulp gehad, daarnaast super service

lia 20-12-2021

in de winkel goede uitleg en vriendelijk en de levering was ook goed ,het was passen en meten en het is gelukt . Bedankt. Goede service.

Richard Rietmeijer 20-12-2021

Prima service en vlotte afhandeling!! Aan de hand van foto juiste artikel besteld en geleverd. Kennis van zaken

L. Brosens 20-12-2021

Een fijne en overzichtelijke winkel met mensen die verstand hebben van hun producten en de tijd nemen voor hun klanten .

J Kamp 20-12-2021

had storing in de wasmachine, ze wisten op afstand al wat het probleem was en wat ongeveer de kosten van de reparatie zou gaan kosten.

Ernst Pieter 20-12-2021

Vaatwasmachine ruim 15 jaar oud kapot en ter reparatie aangeboden. Klantcontact verliep goed, afhandeling in twee weken door "verkeerd besteld onderdeel" iets langer dan verwacht. Omdat we twee vaatwassers hebben was dat niet zo'n probleem. Kan het goedkoper, ws wel maar vind servicewel een meerprijs waard.

P . van Eijsden 20-12-2021

correcte en deskundige hulp.Mijn moeder had een speciale afmeting van de nieuwe wasmachine nodig.Perfecte levering.

C de Groot 19-12-2021

zeer goede en vriendelijk winkel en een goede voorlichting en niets is hun teveel wat je vraagt

Meryam 19-12-2021

Levering was eerder dan verwacht en zo waren de bezorgers ook echte toppers! Super blij met mijn keuze.