Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

geels 30-10-2021

ik wil de plaatselijke winkels steunen. prima en snelle service.
vriendelijk personeel.

Verhoef 30-10-2021

Een zeer prettige zaak,waar je professioneel geholpen wordt,met zeer goede service.
Al een aantal dingen gekocht,met zeer goede ervaring.

Arend 30-10-2021

Er wordt ruim de tijd genomen om er achter te komen wat je precies zoekt en daarna krijg je vakkundig advies, dit wisten we al omdat we eigenlijk al ons wit en bruingoed bij deze winkel halen. waarom geen 10? Eigenlijk kan ie die tien ook wel krijgen de reden van een negen is, nog iets beter op opmerkingen of non verbale communicatie van de klant letten.

Erik 30-10-2021

Wordt er prettig en op een rustige manier geholpen. Vind het fijn als er service nodig is (nog niet nodig geweest) dat je dan bij de plaatselijke winkelier terecht kan.

Paul 30-10-2021

Stadhouder Den Haag is een begrip in de stad. Door jaren lange betrouwbare diensten en producten te leveren is mond op mond reclame DE enige manier om te winnen qua service, prijs en betrouwbaarheid van de "snelle jongens" die alleen voor prijs gaan.

G. den Hertog 30-10-2021

Klant vriendelijk goede voor lichting , komen afspraken correct na , een complument, zelf enige tijd geleden hele andere
ervaring gehad bij een groot winkel bedrijf , kwamen hun afspraken niet ook niet na diverse keren telefoneren.

Toepoel 30-10-2021

Erg blij met de snelle service, monteur eerst geweest helaas was het niet te repareren. Daarna binnen een paar dagen een nieuwe afwasmachine geplaatst.
Erg tevreden. Iedereen was vriendelijk.

P. Visser 30-10-2021

Super geholpen! Wij wilden een koelkast die nog nergens in de showrooms staat. Wel een vergelijkbaar product van zelfde materiaal en fabrikant. We zijn na telefonisch contact gaan kijken en gelijk besteld. Afgelopen donderdag kwam de verkoper, vreselijk aardig en vrolijke jongeman, de koelkast installeren. Wij zijn helemaal happy!

Miep van der Stap 30-10-2021

De gewone normale vriendelijke service en de deskundigheid . Ik kom al jaren bij deze winkel. altijd zeer tevreden. Dit is mijn mening.

H. Kroezen. 30-10-2021

Heel goed en netjes geholpen. Alles is goed bezorgt en aangesloten. "Gewoon goed geregeld.

Af mulders 30-10-2021

Deze winkel in Kerkdriel verdient het om te gaan kopen bij X en Y daar staat de klant op n hoog vaandel . Waarom ze nemen de tijd voor je alle vragen worden beantwoord en er is tijd voor de klant. Ook het leveren en plaatsen worden met precisie en deskundig uitgevoerd . Dank jullie wel voor de door jullie genomen klantvriendelijkheid en de goede service. Wij hebben onze elektro winkel gevonden in Kerkdriel 💐

Cor Smits 30-10-2021

Ik heb een bovenlader wasmachine gekocht in de winkel. Prima uitleg gekregen. De machine werd keurig geplaatst op zolder via een nauwe trap doorgang. De bezorgers namen de oude machine mee terug. Tevreden.

Ina 30-10-2021

Plezierig dat in ons dorp Abcoude een winkel is waar je met het deskundig personeel kunt overleggen over verkoop of reparatie van de artikelen. Vlotte afhandeling en goede informatie bij mogelijke vertraging. Afspraken worden vlot afgehandeld.

Donald 30-10-2021

Bij concurrent weggelopen vanwege geen zichtbare interesse in ons als klant. kwamen in warm bad; prima voorlichting, installatie en na service.

Timmers. 30-10-2021

TV en Radio gekocht, de service was prima probleempje gehad, gebeld en het is weer opgelost.

Anoniem 30-10-2021

Ontspannen, vriendelijk en kundig advies van de heren in de winkel en tijdens de aflevering.

ukg 30-10-2021

snelle service, luistert naar de klant, begrijpt probleem en denkt mee, geeft goed advies, is deskundig, vriendelijk. rondom zeer tevreden

Joan de Kort 29-10-2021

Zoals telefonisch afgesproken op tijd, kundige monteur met een vriendelijk praatje , wist ook de vorige reparatie nog. Geeft even de kans om een doekje over de wasmachine te halen voordat de droger weer terug geplaatst werd. Netjes alles weer achter gelaten.
Zeer tevreden!

Doris van Kampen 29-10-2021

Vriendelijk en vakkundig geholpen. Daarbij was er geen levertijd en kon de machine vlot bezorgd en geplaatst worden.

Fissh 29-10-2021

Super vriendelijke mensen en geven uitermate goede informatie. Erg deskundig!!!

Sonoro 29-10-2021

Ben al jaren klant bij de firma Stadhouder. Ze zijn betrouwbaar, geven goed advies en de service is uitstekend.

Hans Cornelissen 29-10-2021

Ondersteuning om een NAS met al mijn cd's werkend in het netwerk op te nemen.

Jaap Lamberts 29-10-2021

Afspraken correct nagekomen. Een uiterst vriendelijke, meedenkende en bekwame monteur

rob 29-10-2021

prima advies bij aankoop van deze wekkerradio xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kirsten 29-10-2021

Echt fijne service en goede uitleg. Plus, ik weet dat als er over enkele jaren iets misgaat met de droger, dat ik goed geholpen zal worden.