Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Ina en Kees Weeda 12-08-2022

Levering geschiedde na digitale aankoop en vervolgens na een telefoontje of we thuis waren. Men was toch in de buurt en zou de levering van de aankoop kunnen bezorgen. Nou sneller kan niet, het lijkt over.............wel. Klasse !!!!

Nathalie 12-08-2022

Wordt goed geholpen, komen aan huis kijken om je advies te geven (als dat nodig is) en wordt allemaal meteen geregeld. Duidelijk wanneer ze komen, bellen ook nog voor ze er bijna zijn. Alles goed aangesloten en weer netjes opgeruimd. Nog even testen en wat uitleg en dan kun je gewoon thuis pinnen. Kortom goed geregeld!

B 11-08-2022

Er werd persoonlijk contact met me opgenomen nav de bestelling die ik had gedaan.

Paul van Dam 11-08-2022

Ik had een nieuwe wasmachine nodig en aangezien dat ik niet heel vaak moet wassen vroeg ik om advies en ik ben daarbij prima geholpen er werd goed geluisterd naar mijn wensen en al mijn vragen werden goed beantwoord.

M. Heppenstrijdt 11-08-2022

Vriendelijke benadering bij aankoop. Aflevering is op tijd gedaan. Netjes geïnstalleerd en geennrommel achtergelaten.

Rik 11-08-2022

Electroworld is snel in de service en sterk in de persoonlijke service.
Kan me niet veel beter voorstellen!

Adri Tabak- de Vos 11-08-2022

Deskundig advies en vriendelijk te woord gestaan. Geduldig en geïnteresseerd naar vragen geluisterd en beantwoord. Er is volgens afspraken naar volle tevredenheid gehandeld.

Maarten 11-08-2022

Van begin tot een eind goede begeleiding, prettige communicatie. En voor ons belangrijk dichtbij huis, dus ook makkelijk bereikbaar voor vragen, onderhoud, enz.

Van Dijk 11-08-2022

Keurige betrouwbare indruk met technisch ervaren personeel.
Ook na een vraag over een meerprijs op de bon, bleek dat ze weten waar ze het over hebben. In dit geval de vervanging van het scherm van een Iphone 7. Fijn dat ze ook dit soort zaken doen.

Stroecken 11-08-2022

Goed meegedacht en geholpen in de winkel.
Vervolgens het gewenste product geleverd en geïnstalleerd.

Jack Bronckers 11-08-2022

Het advies om die wasmachine voor mijn doel was goed onderbouwd een goeie mach voor een goede prijs ben heel tevreden met de service
En het bezorgen en in bedrijf stellen met de instructies van eea was top

Frits Zantvoort 11-08-2022

Keurige afhandeling en instalatie.
Zoals gewoonlijk besteft Firma Stiphout.

Hans Hardy 11-08-2022

Reparatie aan onze wasmachine snel gedaan
Het was vakantie tijd, maar er werd wel een gaatje gevonden
Ook iedere keer op de hoogte gehouden

Carin Peters 11-08-2022

Een dikke 10 voor electro world voor ons. Als ik wat nodig heb alleen maar naar deze zaak.
Zeer vriendelijk geholpen namen zich de tijd in de winkel in Tiel hebben alle tijd voor mij genomen met name van de uitleg de service en de verzekeringen voor mijn apparaten. Een dag later begreep ik iets niet ben weer terug gegaan hebben me nu ook weer heel vriendelijk tot woord gestaan en hebben zich de tijd genomen.
De bezorgers ook heel vriendelijk kon vragen wat ik wou kreeg tips die ik vroeg mijn complimenten voor hun zwaar werk.
Dus voor ons niets anders meer dan electro world.
Ik heb nu een hele mooie keuken en mijn ijskast een toetje waanzinnig mooi.

Bedankt alle medewerkers van electro world.

H. Wijma 11-08-2022

Deze shop verleent op technisch en informatief op een breed gebied een super service

Yme Kamminga 11-08-2022

Fijne hulp, goede service, eerlijk advies!!!!!!!!! Gaan hier altijd graag heen.

Douwe Deinum 11-08-2022

Prima service en advies. Netjes ingebouwd. Volgens afspraak. Snel geleverd. Goede uitleg.

Moenaf 11-08-2022

De verkopers helpen je goed en vriendelijk, en doen moeite het desbetreffende artikel/product te vinden. De monteur om de kookplaat in te bouwen was mooi op tijd. Het is zeker de moeite waard om even langs de winkel te gaan.

Hans 11-08-2022

Erg fijne winkel met vriendelijk en kundig personeel. Men neemt de tijd om je te adviseren. Ze verkopen kwaliteitsproducten.

GERT SCHUT 11-08-2022

Goed advies bij aanschaf nieuwe wasmachine.
De machine netjes op de eerste verdieping geplaatst en aangesloten.
Ze hebben zeer goede service wat ik belangrijk vind kom zeker weer bij hun terug voor andere producten.

Nicolien 11-08-2022

Vriendelijk geholpen, nette service, goed geïnformeerd, maar helaas ontbreekt er een onderdeel van het product en moeten we terug. Dit zal ongetwijfeld zometeen netjes worden opgelost.

engelmann 11-08-2022

super service, leuke en vriendelijke monteurs en alles volgens afspraak en tijd geleverd

Dhemes 11-08-2022

Vaatwasser ging na 14 jaar trouwe dienst kapot. Bij Electroworld Den Haag geweest en werd gelijk een nieuwe inbouw vaatwasser besteld. Binnen enkele werkdagen was de nieuwe vaatwasser binnen en is door vriendelijke monteurs keurig en netjes geplaatst. Oude defecte meegenomen. Service vind ik zeer belangrijk en scoort bij mij een dikke 10.

bas verstappen 11-08-2022

zeer nette winkel, en zeer goed advies en meedenkend personeel, top en snel alles geregeld

Rene 11-08-2022

Vlot, helder en eerlijk advies over kruimeldief die we kado wilden doen. Was ook op voorraad.