Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Mieke 13-09-2022

Goede service. Vriendelijk personeel. Leggen goed uit hoe de producten werken

Joyce 13-09-2022

We waren op zoek naar een stofzuiger en kwamen bij Electroworld uit waar de stofzuiger ook nog eens in de aanbieding was! Bestellen via de website ging snel en gemakkelijk. Ik zou hem eerst laten opsturen maar na zelf contact te hebben opgenomen kwamen we erachter dat even ophalen sneller was. Toen ik in de winkel kwam zei de meneer gelijk heel vriendelijk ik loop even met u mee en zet hem in uw auto. Super fijn! Dat scheelde mij gesleep met een grote doos :)
Top service en super blij ook met de stofzuiger!

Petra van Noort 13-09-2022

Op de eerste plaats kooen wij hetbliefst, indien dat kan, lokaal. Heel fijn dat er winkels zijn in je woonplaats zodat je de produjten ook kunt zien.
Bij Cup in Arcen altijd fijn geholpen, kennis van zaken en er wordt, ik zou bijna zeggen ouderwets, de tijd genomen voor de klant. Super fijn.

Lembeck 13-09-2022

Snelle levering, netjes geïnstalleerde wasmachine. Vriendelijke mensen. Concurrerende prijs

Annemarie 12-09-2022

Goed telefonisch contact gehad over de aankoop een koelkast. Kundig geholpen. Levertijd van de koelkast liep nog een klein beetje uit (maar dat is in deze tijd haast niet te voorkomen) maar tevreden met de keurige installatie.

Wim Mijderwijk 12-09-2022

Goede parkeer gelegenheid en vriendelijk personeel.
Duidelijke uitleg. Prima service

J. Hartog 12-09-2022

Goede uitleg. Gedegen advies over het te kopen product met voor- en nadelen zodat je een goede afweging kunt maken over het aan te schaffen product.

Linda oude avenhuis 12-09-2022

Ik heb online besteld
Heb de winkel en de service niet mee gemaakt
Vond het fijn te ervaren dat de bezorgdiensten koppeling maakte met mijn andere online aankoop
Zo moet dat slim samenwerken

Amanda 12-09-2022

Goede en snelle service, klantvriendelijk en vakmanschap van de monteur. Hij verstaat zijn vak. We zijn erg blij met onze nieuwe vaatwasser.

Fred Bouma 12-09-2022

Goede informatie bij aankoop (inbouwvaatwasser) in de winkel.
Installatie op een moment dat ons uitkwam.
Installateur was vriendelijk en correct.
Vaatwasser is netjes geïnstalleerd.

Jane 12-09-2022

Heel goed een afspraak mee te maken.
Zeer vriendelijk en kundig personeel.
Bij ons staat de naam Hoogendoorn heel hoog in het vaandel . Top bedrijf👌

anne marie lankers 12-09-2022

Goed en correct geholpen en geïnformeerd over het aan te kopen apparaat. De installatie van de wasmachine ging vlot en beleefd en correct.

J.Wies 12-09-2022

Eerlijke en duidelijke verkopers ,en geweldige service ,komen hun afspraken na ,en komen nog voor het afgesproken tijdstip aan.

Henk 12-09-2022

Vriendelijk, meedenkend personeel.
Toen ik mijn wensen bekend had gemaakt, maar het betreffend apparaat niet voorradig was, kwam de medewerker met een goed alternatief met meer mogelijkheden tegen dezelfde prijs en die wel voorradig was en dus direct leverbaar.

Van den Wijngaart 12-09-2022

Duidelijke informatie bij de keuze van mijn vaatwasser. Deskundige verkoper. Keurig geïnstalleerd, duidelijke uitleg over de bediening.

Diana 12-09-2022

Ik heb een wasmachine in de winkel gekocht. Goede informatie gekregen en daardoor het - voor mij - beste apparaat gekocht (en zeker niet de duurste aangesmeerd gekregen!). ik kon snel besluiten en heb ook nog een goede verzekering gekregen.
De datum van levering was vlot en precies wat ik wilde en ze waren zelfs eerder! Ook een goede en snelle installatie en wederom uitleg van het apparaat. Geen enkele wanklank!

A. M. 12-09-2022

Prima keuze in apparaten, goede en duidelijke uitleg, uitstekende service en levering.

Tom Grootveld (1) 12-09-2022

Goed advies. Snelle levering en perfecte dienstverlening. Snel en efficiënt geplaatst, alles opgeruimd en klaar. Ouderwetse top service. Aanrader.

Rottier 12-09-2022

vriendelijk personeel, kundig, aandacht voor de klant en zijn/haar persoonlijke wensen, professioneel
aflevering van de apparaten gebeurt eveneens zorgvuldig en accuraat

Sami Faltas 12-09-2022

Goede informatie vooraf, redelijke prijs, levering volgens afspraak, vriendelijke en vakkundige monteurs. Helemaal goed. Zo ken ik het Anker. Fijne zaak.

Patrick 12-09-2022

Inventum VR600 was niet in de winkel en de medewerker had hem meteen bij de leverancier besteld en na een paar dagen werd de diepvries al bij mij thuis geleverd. Snelle service.

Adrie 12-09-2022

Het betrof een reparatie aan een niet bij hen gekochte vaatwasser. Bij het maken van reparatieafspraak werd mijn vrouw vriendelijk te woord gestaan. Afspraak was snel en flexibel gemaakt. Reparateur was viendelijk en professioneel. De reparatie heeft vakkundig plaatsgevonden.

Nico 12-09-2022

Vlotte service tegen een goede prijs.
Last minute wijzigingen werden perfect opgepakt.

Hellen Bruijn 12-09-2022

Aardig personeel luister naar je wat je wil en netjes op de afgesproken tijd afgeleverd en aangesloten

Hans Hanraets 12-09-2022

De vriendelijke verkoper heeft ons heel goed
advies gegeven, hij had geduld en hulpvaardig.
Ook de bezorger was heel erg vriendelijk en hulpvaardig. Een winkel om aan te bevelen.