Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

van de Wouw 15-06-2022

Een hele fijne winkel met zeer vriendelijk personeel. Mensen met verstand van zaken. Ze nemen echt de tijd voor je. Al kom je 3x terug voor hetzelfde, ze blijven geduldig en alles uitleggen (aanleggen huisnetwerk en muziek systeem aanschaffen).

WfmvanHattem 15-06-2022

Keurig netjes op tijd geleverd en volgens afspraak in de badkamer geplaatst. Vriendelijke mensen

Fam. Kuiper 15-06-2022

Goede service, volledige informatie, wordt mee gedacht in mogelijkheden en niks aangepraat. Daarnaast een mooi gevarieerd aanbod van verschillende merken. 8n dir geval een stofzuiger gekocht.

Lex Schoemaker 15-06-2022

Vroeger kocht ik alles bij Vogel, toen nog niet Electro world. Ben terug gekomen op het online bestellen. Mijn wensen op tafel gelegd voor de koelkast en een perfect geleverd gekregen, conform mijn wensen. De koelkast werd door zeer virnedlijke en kundige mensen geïnstalleerd. Wat ik koop.... eerst naar Vogel.

Sonja 15-06-2022

Eerst bij andere winkel geweest en hun service praatje was niet gemeend problemen nog steeds aan corona te wijten en bezorgen kon al helemaal niet of na 2 weken toen naar de witte hal gegaan en kwamen binnen in een warm bad vriendelijk service gericht en vooral gemeend wij komen terug

GvK 15-06-2022

Heel goed geholpen, vriendelijk personeel, netjes alles geleverd en geïnstalleerd door hele vriendelijke vakkundige mensen! Zeer tevreden!!!

Joep 15-06-2022

Personeel is erg vriendelijk en vakkundig, de winkel is vernieuwd en heeft een fijne uitstraling en we werden verrast met een lekker kopje koffie.

J.Eggen 15-06-2022

Goed en snel gemonteerd. Vakkundig personeel. Redelijke prijs.xxxxxxxxxxxxx

Sjaak Blenk 15-06-2022

Bij deze winkel afwasmachine en koelkast (inbouw) gekocht omdat hij in de buurt zit en bij benodigde service direct kan helpen.
Inbouw prima verlopen.

Berkheij K 15-06-2022

De mannen v Peursum komen , als je dat vraagt, ook thuis langs voor advies. En wat we toen besteld hebben voldoet echt aan onze verwachtingen. En ook met installeren werden we super geholpen

JanN Bergschenhoek 15-06-2022

Vlotte diagnose van kapotte wasautomaat en kosten van reparatie. Daarna direct nieuwe machine gekocht die ook de volgende dag werd geleverd en geïnstalleerd met afvoer van het oude apparaat. Omdat er nog een paar onduidelijkheden waren over gebruik en instellen programma's dag erop een vd medewerkers langs geweest en uitgebreid alles in alle tijd doorgenomen. Echt top!!

Willy Roefs 15-06-2022

Via de test van de consumentenbond gekozen voor een model.
De winkels waar je kon bestellen stonden erbij.
Electroworld was een van de officiële dealers.
met een vergelijkbare prijs.
Niet de laagste prijs maar de reviews van die site waren niet allemaal positief.
Electroworld gaf ook als service het bezorgen op de volgende dag.
Bestellen ging soepel, de website werkt prima.
Tegen de avond een telefoontje met bezorgtijd.
Heerlijk, persoonlijk contact en een "window" van 30 minuten.
Tegenwoordig vaak tussen 8.30 en 13.00 of zo.
En precies op tijd de volgende dag met eigen busje.
De oude tv afgevoerd.
En een handdruk met de belofte van service als er een probleem was.
Een goed gevoel

Arjan Jonkers 15-06-2022

Snel ter plaatse na een telefoontje. Storing vakkundig opgelost door vriendelijke monteur.

Paul 15-06-2022

Goede persoonlijke aandacht. Ruim assortiment. Goed advies. Snel en goed geleverd. En een hele goede prijs. Waarom zou je via internet bestellen als je in je eigen stad top service krijgt!

Elly Jansen 15-06-2022

Duidelijk verhaal. Ze doen moeite om te vinden wat je zoekt, voor de prijs.
Bezorging en installatie perfect.
Blij met mijn aankoop.

AM vd Boom 14-06-2022

Mijn ouders zijn al meer dan een halve eeuw zeer tevreden klant bij (voorheen) Van Amelsvoort in Oisterwijk.

Mijn vader moet helaas naar het verpleegtehuis. Daardoor hadden hij op hele korte termijn een tv nodig. Ik sls dochter ben naar Van Amelsvoort gegaan, heb de naam van mijn ouders genoemd en kon meteen een tv regelen! Factuur wordt gewoon gemaild naar mijn moeder, ik hoefde niets aan te betalen en er werd ook nog meegedacht: een praktische afstandsbediening met zeer simpele bediening, dus exact geschikt voor mijn dementerende vader. Chapeau!

Werd je in alle winkels maar zo goed en persoonlijk geholpen !

Ina 14-06-2022

Vriendelijk en deskundig personeel. Goede uitleg gekregen over de verschillen tussen de vriezers en over het energieverbruik.
Snelle levering van vriezer en ter plekke nog de laatste instructies gekregen.

electro word Rookes Rietman 14-06-2022

heel goede service word met je meegedacht als er iets niet goed gaat word het perfect opgelost

BOUWBEDRIJF NHM-IJZERMAN B.V. 14-06-2022

Goed advies van de lopende medewerkers, goede prijzen en een zeer snelle levering.

Angelique Vos 14-06-2022

Ik vind deze winkel erg fijn. Het is er rustig en overzichtelijk.
Goed en eerlijk advies!

Johan 13-06-2022

Winkel staat goed bekend in Culemborg. Goede en duidelijke voorlichting / uitleg gehad bij het aanschaffen van een wasmachine. Vervolgens thuis goed geïnstalleerd.

Jacko 13-06-2022

Goede en snelle service. Telefonisch ook goed bereikbaar. Netjes thuis afgeleverd. Gewoon zeer nette winkel AVA Souburg.

Martin Spek 13-06-2022

In de winkel wordt je goed en vakkundig behandeld.
Het afleveren gebeurde op de afgesproken tijd en vakkundig

Peter en Diana 13-06-2022

Super service .
Onze bestelling werd persoonlijk bezorgd. En dit terwijl we 20 km verder wonen .
Klasse 👌🏽

Edward Braem 13-06-2022

Zijn al jaren klant bij deze zaak en altijd tot tevredenheid spullen geleverd