Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

A3en 18-07-2022

Keurig nieuwe vaatwasser geïnstalleerd, plint van oude vaatwasser aangepast en mooi hersteld in 25 jaar oude keuken.

corlien winkel 18-07-2022

ik kom al zo,n 32 jaar bij deze winkel en word altijd goed geholpen met n goede service

Els Hulsmans Praktijk vanNoord 18-07-2022

Er werd door de monteur heel duidelijk uitgelegd waarom één en ander stuk was gegaan en diende te worden vervangen. Prettige samenwerking.

Willem Baas 18-07-2022

Aankoop van een nieuwe koffie-machine; zeer prettig en vakkundig te woord gestaan, verkoper heeft geduld en neemt de tijd voor ons. Heel goed meegedacht over wat wij zoeken en we zijn heel blij met de uiteindelijke keuze. Werd ook nog eens aangeboden om het apparaat bij ons thuis te brengen! Al jaren een hele fijne winkel in Culemborg met zeer goede service. Daarom is voor ons altijd de eerste keuze Electroworld Brenkman.

Jan Dirk Hartman 18-07-2022

In de winkel ruim en overzichtelijk werden we vlot en bekwaam gebolpen bij aanschaf van een nieuwe droger!
Lokatie centrum Barendrecht is zo ie zo gezellig en fijn winkelen!

Gerrit Schouten 18-07-2022

Je wordt gewoon keurig geholpen/voorgelicht met nette prijzen en goede service, en natuurlijk altijd de heerlijke koffie erbij. Gy Gerrit Schouten

Computer 17-07-2022

Fijn personeel,geven aandacht en zonodig begeleiding bij de juiste keuze van een product.dus uitstekende service.kortom zeer fijn Bedrijf.

breukers 17-07-2022

Vooraf inspectie of de apparatuur geplaatst kan worden, in dit geval een nieuwe afzuigkap. Zodanig opgemeten dan er geen enkele schade ontstond en naderhand zelfs keurig afgewerkt op eigen initiatief. Dus, erg tevreden.

G.A. de Bie 17-07-2022

Bij Elektro World . Een snelle levering en goede service in Papendrecht vinden wij belangrijk ! Als er iets mee is , hoeft nooit je aangekochte producten op te sturen deze worden gerepareerd in eigen winkel! En vriendelijke personeel.

Mvg, ...

Theo de Vlieger 17-07-2022

ik ben prima en snel geholpen! had probleem met wasmachine, binnen twee dagen monteur in huis en direct opgelost!

Arno 17-07-2022

Winkel is bij ons om de hoek. Ze kwamen kijken naar onze kapotte televisie en namen uit zichzelf een leen tv mee die we gratis konden gebruiken totdat onze televisie gerepareerd of vervangen zou zijn. Repareren ging niet mer dus een nieuwe gekocht. binnen een week geleverd, opgehangen en geïnstalleerd. Hele goede service dus waar je iets voor betaald in de aanschafprijs (op internet kun je uiteraard iet betere prijzen vinden)

Allard 17-07-2022

Erg goede en snelle service voor een eerlijke prijs. Alle keuken apparaten zijn snel en goed geïnstalleerd door vriendelijke en kundige installateur. Zeer tevreden en we komen zeker terug.

Eric 17-07-2022

Prima service, klantvriendelijk en aardig. Heel goed geholpen. Toen het apparaat goedkoper bleek dan aangegeven in de winkel vanzelf prijs aangepast.

rob surink 17-07-2022

zeer prettig en uitleg ontvangst in de winkel en prima montageploeg en namontage schoongemaakt

Frans 17-07-2022

Directe service op hulpvraag en communicatie algemeen zoals uit eigen beweging contact opnemen en een telefoontje voorafgaand aan de snelle reactie op locatie.

Passe uit sliedrecht 17-07-2022

deze shop is klantvriendelijk en professioneel en geven duidelijke uitleg over het product waarbij alle tijd genomen wordt.

Richard Broomhead:bal 17-07-2022

Zeer behulpzaam, mooie prijs zonder opvragen offerte , en vriendelijke verkoopsters

Y. Mulder 17-07-2022

Onwijs fijne service, er wordt meegedacht met de klant in alle opzichten.
Netjes geleverd door een zeer vriendelijke medewerker. En ook nog eens geïnstalleerd naar wens.

GK 17-07-2022

Vriendelijk en correct geholpen. Duidelijke uitleg over werking, voor en nadelen van de keuze.

Sonja van Laviere 17-07-2022

Goede, nette service.. Er was een probleem met de voorraad maar ik werd netjes telkens gebeld voor een update. Levering ging ook prima, mooi op tijd en de oude werd meegenomen. Top!

Gerrit 17-07-2022

Goed advies en service. Nadat was vastgesteld dat reparatie vaatwasser veel ging kosten, gelijk naar de zaak gegaan. De volgende dag stond er een nieuwe vaatwasser in ons huis.

Erwin Küppers 17-07-2022

Na online bestelling werd ik binnen een kwartier gebeld om afspraak te maken voor installatie oven. Afspraak vond 6 dagen later plaats en binnen een kwartier zat de oven erin. Echt super tevreden!

Gerd Putter 17-07-2022

Klantgerichtheid is hoog, zowel in woord als gedrag. Duidelijk in afspraken maken en bespreken van technische problemen. Snel in afhandeling van levering. Aflevering en montage door eigen vakkundig personeel, top. Mario en zijn mensen doen wat ze zeggen, wat er ook gebeurd🤗!

Hans, Reuver 17-07-2022

Betreffende inductiekook plaat hadden ze niet op voorraad. Zouden gaan bellen, 2 dagen later afspraak kunnen maken voor plaatsing. Super.
Het plaatsen van de kookplaat werd door een deskundige en vriendelijke monteur gedaan. Daarna korte duidelijk instructie. Alles prima dus.

Mevr. T. Reisser 17-07-2022

Voor deze winkel gekozen omdat familie er goede ervaringen mee had. Zelf ook zeer tevreden. Goed advies, kundige plaatsing en afhandeling.
Aan te bevelen!