Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Bouwina 11-11-2021

Vriendelijk geholpen, snelle levering en de wasmachine is in goede conditie aangekomen.

Ton 11-11-2021

Kundig advies en uitstekende service. Montage werd netjes en nauwkeurig uitgevoerd. Zeer tevreden.

Jeroen Wienen 11-11-2021

Fijne winkel. Bezorging en installatie aan huis en oude apparaat nemen ze gratis mee. Snelle service.

Timmermans Lisette 11-11-2021

Heel netjesen meneer adviseerde om de oude kraan te bewaren voor als we zouden gaan verhuizen

Petra van adrichem 11-11-2021

Klant vriendelijke mensen in de winkel levering op de afgesproken dag/tijd alles netjes aangesloten blij mee

Smit 10-11-2021

Een eerlijk verhaal, niet opdringerig en men kijkt goed naar de wensen van de klant.

j.j. muller- 10-11-2021

In eerste instantie gebeld voor reparatie aan onze wasmachine. Vervolgens de diagnose gesteld en afspraak gemaakt voor de reparatie,door onderbezetting heeft dit wel even op zich laten wachten. Monteur is vervolgens gekomen en diens diagnose luidde, de reparatie komt zo duur uit, het loont niet om hem te maken ! Dus een eerlijk antwoord en vervolgens een nieuwe aangeschaft bij jullie bedrijf. De plaatsing was voortreffelijk en correct.

Geke kragt 10-11-2021

Hele nette winkel goede service en deskundig advies, er werd genoeg tijd genomen om het apparaat goed uit te leggen

Bert 10-11-2021

Was al bekent met de winkel en heb daarom bewust gekozen om er weer gebruik van te maken.
Mijn vertrouwen werd niet beschaamd klasse service verlening.

A.N. Tromp 10-11-2021

Prima winkel van vader en zoon van Eijl () Bert en Frank) te Papendrecht. Prima prijs bij deze Electro winkel met advies en prima service

Petra de Winter 10-11-2021

Had eigenlijk een 10 moeten zijn, maar een '9' omdat we in de winkel heeeel even hebben gezocht waar de onderdelen apart waren gelegd voor ons/onze Jura. Wat een service. Jullie medewerker kon in het systeem zien (op naam/adres) welke Jura wij hadden en heeft toen voor ons alle benodigdheden klaar gelegd. Echt top ! Ook bij ophalen supervriendelijke ontvangst !

José Bogers 10-11-2021

Goede kennis van zaken, altijd prettige hulp bij keuze maken en hele goede service. Kortom daar je koelkast, wasmachine enz. halen.

Heinkenszand 10-11-2021

Fijn dat de monteur snel langs kon komen . Wij hebben in ons dorp een prachtige winkel dus afspreken kon ter plekke . Website en afspraakbevestiging aan klant op internet duidelijk en klantvriendelijk .

Wallie 10-11-2021

Super service. Wij hadden een wasmachine besteld via de webshop maar deze was helaas niet meer leverbaar. De wk kek in Hulst belde binnen 10 min met een goede oplossing. Deze zaak heeft service hoog in het vaandel staan. Mijn complimenten

Jan Bruinewod 10-11-2021

Wij kopen al jaren bij Electro World Breukers in Haaksbergen, zeer vriendelijk personeel met een geweldige service. De medewerkers nemen ruimschoots de tijd om uitleg te geven over je eventuele aankoop. Kan dit bedrijf aan een ieder aanbevelen.

Scholten 10-11-2021

Gewoon goed. goede bediening,en eerlijk advies engheden uitleg. Ze praten je niets aan

Bram Vroegindeweij 10-11-2021

Goed overzichtelijk en goede deskundige uitleg over een groot aantal mogelijkheden.

Fam Pijnenburg 10-11-2021

Wij zijn uitermate tevreden over deze winkel. hebben binnen een maand een nwe televisie en een nwe wasmachine moeten kopen.
Wij kenden Hoppenbrouwers al en ook nu kregen we zeer deskundig advies en namen ze alle tijd voor je. Een lekkere kop koffie erbij en dan ge je met een zeer tevreden gevoel naar buiten. ook de levering was klasse. Alles word keurig aangesloten en uitgelegd hoe het allemaal werkt. Kortom alles is perfekt verlopen. Echt een aanrader.

Wieb Dijksterhuis 10-11-2021

Product is snel en netjes geleverd. Enig minpuntje was dat pas bij aflevering bleek dat we zelf de machine moesten uitpakken. Dat was niet gezegd en hadden we niet verwacht. Dat is enkel een kwestie van onvoldoende uitleg, omdat je bij Elektroworld de installatie apart moet betalen. Daar hadden wij niet voor gekozen. Voor de rest, prima!

Harrie 10-11-2021

Gekozen voor de shop in Udenhout is de plaatselijke ondernemer. Wel zou er wat aandacht besteed moeten worden aan de ervaring van het inbouwteam. Deze had met 2 monteurs, volgens de factuur, 4 arbeidsuren nodig om afzuigkap en inbouwoven te verwijderen en nieuwe te plaatsen. Ervaren collega werd erbij gehaald en werkte de andere dag binnen half uur beide problemen weg. Oven die scheef stond, recht gezet en afzuigkap perfect afgewerkt. EINDRESULTAAT cijfer 10.

Hugo de Graauw 10-11-2021

Super service. Je wordt goed en vakkundig geholpen. De service is ook top, er komt altijd een vakman om het probleem op te lossen. En wat heel belangrijk is, afspraak is afspraak. Ze komen het altijd na. Ga zo door.

Dhr Bos 10-11-2021

Deskundig advies en vriendelijke service in de winkel. Wasmachine keurig volgens afspraak thuis afgeleverd en geïnstalleerd. In een woord: prima!

Jeanne 10-11-2021

Goede betrouwbare voorlichting en advies. Levering volgens afspraak. Netjes en uitstekende sevice. Wij zijn zeer tevreden.

Fam. du Pon 09-11-2021

De shop is groot,al staat er niet veel in,er is toch keus genoeg! Qua prijs kunnen ze goed genoeg concurreren met de hele grote ketens! De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

gh 09-11-2021

Geeft goede info, goed advies, goede aanbiedingen en je kunt handelen over de prijs en extra"s