Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Nieuwenhuize 09-09-2022

Snelle en goede service, komen afspraken na. Zijn ze even telefonish niet berijkbaar bellen ze je later zelf terug. ik zal ze altijd aan anderen aanrasden.

Jos Gielen 09-09-2022

Onlangs een Bosch wasmachine gekocht bij Electroworld de Groot Woerden. Wij zijn in de winkel goed geadviseerd en geholpen de juiste keuze te maken. De levering kon snel en de was machine werd vakkundig geplaatst en ook de uitleg was goed. kortom weer een tevreden klant.

Angie Methorst 09-09-2022

Super service
Door familie omstandigheden moest de levering één week uitgesteld worden
Daar is heel soepel mee omgegaan
De montage is heel soepel en netjes verlopen
Erg bedankt

F. v. Empel 09-09-2022

Snelle service. Monteur kwam op de afgesproken tijd. We werden enkele dagen voor de geplande werkzaamheden gebeld over datum en tijd. De wasmachine werd vakkundig gerepareerd. Zeer klantvriendelijke zaak.

Rob Engel 09-09-2022

Bij de firma Stadhouder voor mijn schoonouders een nieuwe LCD TV besteld ter vervanging van hun 11 jaar oude TV. De nieuwe TV konden we al snel ophalen, en de oude inleveren. Het zelf installeren (ophangen en aansluiten) was een fluitje van een cent, nu alleen nog Pa's draadloze koptelefoon aansluiten (de nieuwe TV heeft geen analoge audio uitgang, maar wel een digitale uitgang). Gelukkig heeft deze Senheiser behalve een analoge ingang ook een digitale ingang, een kwestie van de juiste kabel aanschaffen.
Al met al een perfectie service zoals ik van Stadhouder al jaren gewend ben.

Franc 09-09-2022

Goede service, wasdroger kwam zelfs een dag eerder (na telefonisch overleg). Deze AEG machine was tevens goed geprijsd, bijna € 200,- goedkoper dan bij de "koele blauwe" webshop.

Feiktje 09-09-2022

Een betrouwbaar bedrijf, goede service, kundige en vriendelijke monteurs, goede uitleg over de apparatuur. En een goede prijs. Koop lokaal!

Ben Leushuis 09-09-2022

Altijd klaar staan wanneer ,hoe laat het ook is. Prima service!! Wij hadden pech met de tv en later met de vaatwasser. Direct komen kijken en oplossingen aangedragen.

Joyce Mansier 09-09-2022

Als we iets nodig zijn gaan we altijd naar brinkhuis omdat ze daar weten wat je moet hebben.
Altijd even vriendelijk en goede service en dan betaal ik liever iets meer.

Joke 09-09-2022

mijn moeder van 93 jaar is in de winkel zo vriendelijk geholpen. Omdat moeder niet direct kon beslissen en wilde wachten dat haar kinderen erbij konden zijn is haar een nood TV aangeboden die de volgende dag al zou worden geïnstalleerd. Echter bleek haar TV niet stuk, maar de voedingskabel lag eruit. Ook daar hebben de vriendelijke heren de helpende hand geboden. Nood TV was niet meer nodig. Moeder was onder de indruk van de goede service. Hulde! Wij komen bij deze winkel zeker terug.

Maaike 09-09-2022

De Service en heel lieve mensen, wij bestellen altijd bij hen en wij vinden de man die het geplaatst heeft ook echt een lekkere vent.

Helms 09-09-2022

Prima geholpen in de winkel. Goed advies en een uitstekende installatie.
Binnen het afgesproken tijdslot kwamen de monteurs langs. En ze namen de oude machines mee.
Goede uitleg. Gewoon perfect.
Wij kopen het liefst bij de locale ondernemers en voor onze apparatuur altijd op de Leusderweg bij Drieenhuis.

Ineke 09-09-2022

Vriendelijk, accuraat !
Ik had al eerder ervaring met v.Dijk omdat ik m'n televisie en wascombinatie daar al had aangeschaft.
Dus nu ook weer prima in orde !

Geertjan 09-09-2022

Alles is keurig geïnstalleerd. Ik kon er gelijk mee aan de slag. En de tijd tussen kopen en installeren was kort.

Bernard van Dijk 09-09-2022

Goed advies, de wasmachine werd afgeleverd, geïnstalleerd en er volgde een uitgebreide duidelijke uitleg over alle functies.

E. Smits 09-09-2022

Ze nemen alle tijd voor je. Er wordt ook verteld dat jij cash back kunt aanvragen.

Wilco 09-09-2022

Product was niet voorradig maar werden netjes op de hoogte gehouden van de levertijd.

Egwin 09-09-2022

Tv voor mijn vader gekocht in de winkel. Veel geduld en de juiste eenvoudige afstandsbediening erbij! Top service en super snel geleverd !

Mo 08-09-2022

Voor een nieuwe inductie kookplaat, afzuigkap en koelkast heb ik gekozen voor electro world Berkvens in Boxmeer. Hier werd ik ontzettend behulpzaam geholpen. Niet overdreven, maar meedenkend…en dat vind ik prettig. Een afspraak maken en installatie van mijn aanschaf werd zeer goed geregeld. Ik ben enorm tevreden. Vaker apparaten gekocht bij Berkvens en altijd naar tevredenheid geholpen.

Elly 08-09-2022

Goed advies gekregen en fijne en deskundige plaatsing van de apparatuur. Plezierige mensen daar!

De Groot 08-09-2022

Vlotte deskundige mensen die goed kunnen adviseren, hier hebben wij vertrouwen in.

Ria 08-09-2022

Super goede uitleg met het aanschaffen van nieuwe vaatwasser. Het installeren is zeer vakkundig uitgevoerd. Zeer vriedelijk personeel.

Janniek 08-09-2022

Wij waren op zoek naar een mooie tv hadden op internet super veel uitgezocht hoe en wat.

Maar toch even langs de winkel gegaan voor we dingen ergens gingen bestellen.
Heel vriendelijk en met veel info toch een ander model gehaald. Dit omdat de LG G2 al muurbeugel had en supper strak op de muur zit.

Daarna hebben we hem bij electro world besteld.
Heel netjes dag van te vooren even belletje gedaan dat de bezorger er aan kwam en of het paste.

Dus zou zeker er weer bestellen of iets vragen als ik er niet uit kom.. beter dan die massa winkels en zeker niet duurder.

Jan Knaapen 08-09-2022

We zijn op een correcte en vriendelijke manier geholpen. De uitleg bij het kopen van een nieuwe stofzuiger was prima.

alfred Klasen 08-09-2022

Snel en zeer netjes . Rustige mensen werken met beleid.
Dit soort mensen verdienen een fooi .