Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Mieke 31-08-2022

Ik ben zeer tevreden met de service in de winkel en ben ook zeer tevreden met het bezorgen en installeren van de wasmachine en de droger.

Yvonne de Kraaij 31-08-2022

Vogel Vlaardingen is betrouwbaar, geeft goede service en is zeer klantvriendelijk. De monteurs die de apparaten komen brengen en installeren werken netjes en nemen oude apparaten mee en ook het verpakkingsmateriaal.

F. van Loon 31-08-2022

Goede, snelle service. .De afspraak wordt keurig nagekomen en eventueel naar wens aangepast. De reparatie aan onze vaatwasser is door de monteur correct en zoegvuldigl uitgevoerd . Wij zijn erg tevreden over het contact met de nedewerkers van Frans Smits

Kusters 31-08-2022

Zoals altijd snelle levering en top service en goed advies. Heel tevreden met onze nieuwe wasmachine.

Kemper 31-08-2022

Keurig geholpen. Geen auto ,dan brengen we de stofzuiger even langs. Okk nog de op de juiste tijd.

Wouter den Dulk 31-08-2022

Hoe wel het kopen van een goede tv snel geregeld was, bleek de aansluiting van de tv met de Mediabox van Ziggo een ander verhaal. Het duurde helaas niet zoals werd gezegd 5 min. maar 3 uur van zelf uitzoeken en uitproberen. Uitwerken hebben we ondersteuning van Hoogendoorn gevraagd. De kosten bedroegen € 17,50 per 10 min.
De monteur vond binnen 10 min. het probleem. Echter de volgende dag was er er weer geen verbinding. Gezien de mogelijke extra kosten heb ik dit via Student aan huis kunnen regelen.
Om die reden vind ik de service van Hoogendoorn beperkt. Ik had hem net zo goed on line kunnen kopen.

Frank 31-08-2022

Goede service
Snelle levering
Goed en vriendelijk advies
Scherpe prijs
Komen hier zeker terug

Fredhome 31-08-2022

LG Oled gekocht, bij thuiskomst bleek defect, gebeld, werd direct actie ondernomen. Kortom, Top service en Top advies gekregen. Dit is mijn nieuwe leverancier!

Jos Mens 31-08-2022

in de winkel zijn wij deskundig geholpen en levering was netjes. Ze waren iets later dan afgesproken maar montage, aan en afvoer was netjes

Peter 31-08-2022

Prettig geholpen bij de bestelling, en ondanks de lange levertijd punctueel geleverd.
Monteur die kwam installeren was netjes op tijd, klantvriendelijk en liet de boel netjes achter.

willem van kampen 31-08-2022

Vriendelijk personeel en goede servers, ook kun je er altijd met vragen terecht en word je goed geholpen.

Dennis van der Spoel 30-08-2022

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat zij als enige mijn oude koelkast wilde meenemen bij het bezorgen van de nieuwe. Daar ben ik ze zeer dankbaar voor. Klein verbeterpuntje is dat de nieuwe koelkast net niet helemaal waterpas staat, hetgeen je kunt zien omdat de bovenkant van de deuren net niet evenredig lopen aan de bovenkant van de koelkast. Dat is me toen niet opgevallen omdat we de volgende dag op vakantie gingen. Net terug van vakantie viel het me op. Verder perfecte service.

Ger en Hanneke 30-08-2022

Ook in moeilijke tijden de plaatselijke ondernemers steunen.
Bij Balter word je altijd als koning behandeld. Het hele pakket klopt.
Klantvriendelijk, goede prijs-kwaliteit en SUPER service.
De installatie van de nieuwe apparatuur werd pas afgerond nadat alle vragen van ons waren beantwoord en alle functies waren uitgelegd.
We zijn erg tevreden.

Fred 30-08-2022

Word netjes geholpen, krijgt goed advies. Winkel verkoop goede produkten voor nette prijzen.

Arian 30-08-2022

Zijn enorm behulpzaam,weten waar ze het over hebben,en ook denken ze klant gericht mee

Jaco 30-08-2022

Keurige winkel, vriendelijke eigenaren, goed advies en een zeer nette prijs.

Diana 30-08-2022

We hebben onlangs een nieuwe oven en inductie kookplaat gekocht en werden uitstekend geholpen in de winkel. Duidelijke uitleg en vriendelijke ontvangst. Levering en installatie sneller dan we verwacht hadden (ondanks het feit dat het erg druk was). Alles is prima geïnstalleerd en ook de via .... geregelde monteur voor het ombouwen van de meterkast heeft top werk verricht. We zijn er erg blij mee en ik kook weer met plezier.

Fam. Verhoeff 30-08-2022

Vriendelijk personeel. Lokaal kopen. Kleinschaligheid waar de klant gewaardeerd wordt

Suuz 30-08-2022

Supervriendelijk personeel! Echter....ik ging voor een koptelefoon...fysiek naar een winkel ipv online bestellen. Om uit te proberen hoe het geluid zou klinken...En toen...helaas...geen enkele koptelefoon deed het, alles " empty"....dat was erg jammer!.....verder om kunnen lachen wel!

R.Smeding 30-08-2022

Wij zijn tevreden over de service alleen klopt de uitleg soms niet helemaal met het boekje dat we erbij kregen.

YPS 30-08-2022

Winkel Zundert: Zeer vriendelijk, behulpzaam, ongekend goede service wat tegenwoordig nog maar zelden te vinden is, goede uitleg en raad, meedenkend, en ook heel snel in leveren/installeren/helpen. Fantastisch. Zeer aan te raden.

Dolf Westen 30-08-2022

IK had een nieuwe wasmachine nodig en ben naar hoppenbrouwers gegaan omdat mijn zoon er ook zeer tevreden over was!!
Bijzonder goed geholpen , en met de verkoper (*) de juiste wasmachine gekozen!
Het was binnen 20 minuten beklonken! Super winkel electroworld . Ook omdat het een paar uur later werd geleverd en vakkundig werd aangesloten, door zeer vriendelijke mannen.

Hennie Oosterwijk 30-08-2022

Hele goede service. Monteur heeft ons goed geholpen. Complimenten hiervoor.

Jacqueline 29-08-2022

Fijn om goed en ouderwets geholpen te worden.
Nemen de tijd. Koop zo gedaan.
Ook de service als er iets is. Is super.

Gerard 29-08-2022

Uitstekend advies in winkel.
Snelle levering en vakkundige installatie.
Zeer tevreden