Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Rinie Putman 06-02-2022

Ik werd snel en vakkundig geholpen
Verkoopster is vriendelijk en neemt de tijd voor mij

yvonne vervoort 06-02-2022

top service ondanks fout van onze kant ,werd snel opgelost zodat ik toch die zelfde dag gebruik kon maken van nieuwe machine.

Wil 06-02-2022

Perfecte uitleg in winkel, super snelle service !
En perfect geïnstalleerd.

H. T. 06-02-2022

Vanaf de eerste bezoek tot aan aflevering was is zeer tevreden. Ik zal zeker terugkomen

RN 06-02-2022

Vriendelijke bediening, goede prijzen en prima service. Geen gladde verkooppraatjes, maar wel goed advies. Nemen de tijd voor iedere klant

C. 06-02-2022

Goede omschrijving, duidelijke uitleg. makkelijke bestelling. snelle levering op de dag die was aangegeven met duidelijke track and trace.

JeroenV 06-02-2022

Goede service en snelle levering. Ik werd snel gebeld om de aflevertijd te bespreken en stipt op tijd had ik mijn aankoop dezelfde dag nog in huis.

Sandra 06-02-2022

Goede snelle service. Was onderhoud aan onze droger, die doet het weer als een zonnetje.

Pim 06-02-2022

Zeer goed geholpen zonder opdringerige verkopers, dat maak je vaak anders mee. Goede kennis van zaken.

Mooie denon audio gekocht

Henk 06-02-2022

Een mooie winkel goede bediening en uitleg
Gratis parkeren bij de winkel.
Goede prijs kwaliteit verhouding .
Tv prima geïnstalleerd en afspraken nagekomen.

Ine Wientjes 06-02-2022

Zeer goede service. Door omstandigheden 2 keer de plaatsing uitgesteld. Daarna alles keurig bezorgd en geplaatst en alles uitgelegd.

Anita 06-02-2022

Online besteld.
Zelfde dag werd ik nog gebeld wanneer ik de bestelling wilde hebben.
Dezelfde dag werd het persoonlijk bij mij thuis afgeleverd door Electroworld.
Super sevice!

Ronald 06-02-2022

Goede service. Snel geleverd. Verpakkingsmateriaal werd weer meegenomen door de bezorger.

F. Soeters 06-02-2022

we werden heel deskundig geholpen met het kopen van een loewe t.v.Maar we zijn voor 100 % tevreden hoe de medewerker deze t.v.bij ons thuis heeft gein staleerd..Maar ook thuis heeft geadviseerd over de installatie van een dv d speler over blu Ray speler en Qiuants digitale Radio Decorder.Hiervan hadden wij nog nooit gehoord gezien onze leeftijd
(84 en 82 jaar)

Jacqueline freke 06-02-2022

Super service, vriendelijke verkoper, luisterde goed naar mijn wensen. De service van TV brengen , ophangen en oude tv afvoeren was zeer netjes en professioneel. Vriendelijke mensen.

Mira 05-02-2022

Ik was op zoek naar een nieuwe vaatwasser specifiek merk en type. Gezien de leveringsproblemen bij meerder witgoedbedrijven de vraag weggelegd of zij me wilde laten weten wanneer dit Merk en Type binnenkwam. Een paar dagen later kreeg ik van Electro World een belletje met de mededeling dat ze een paar vaatwassers van mijn gezochte Merk hadden binnen gekregen en of ik dan eventueel geïnteresseerd was in het type wat zij hadden binnen gekregen. De verschillen die er op zouden kunnen zitten doorgenomen met hun en het enige, maar tevens voor ons belangrijke verschil, was dat er geen besteklade in zat. Deze kon los meegeleverd worden. Dus keuze was snel gemaakt. Binnen 1 week kon de monteur hem ook nog eens plaatsen. TOP. Er kwamen twee vriendelijke mensen hem netjes plaatsen en nog uitleg gekregen over het apparaat en tips. TOP Electro World. En dit alles ook nog eens tegen een zeer goede prijs. En ik heb wat afgezocht op het internet hierover;-) De volgende keer gewoon weer Electro World!

J. B. 05-02-2022

Het leven is mooier en prettiger wanneer je weet dat je kunt vertrouwen op goede en deskundige hulp op technisch gebied bij Hamers Vught.

wiel 05-02-2022

Top afgehandeld waar ik voor naar de winkel ben gekomen hebben hun ook netjes besteld zodat ik weer vooruit kan

Marleen 05-02-2022

Geholpen door firma van Leeuwen in Wateringen, goede uitleg, snelle service.
Bezorging en installatie gingen helemaal zonder problemen.

A 05-02-2022

Vakkundig geholpen aardig personeel die alles duidelijk uitlegt
Ze komen op de afgesproken datum leveren

h.c.visser 05-02-2022

Helaas met drie weken levertijd er 5 maanden op moeten wachten. Daar kunnen ze wel eens een berichtje over doen.
Monteurs prima.

Anoniem 05-02-2022

Prima geholpen en advies gekregen in de winkel in Zoetermeer. Uitstekende aflevering en plaatsen door vriendelijke monteurs van de wasautomaat.

Jolanda 05-02-2022

Zeer goede service en vooral ook zeer vriendelijke monteurs.
Nadeel is telefonisch slecht te bereiken

Marco Korving 05-02-2022

In de winkel wordt je vakkundig geholpen en het personeel denkt met je mee. De service die de artikelen plaatsen zijn nette mensen die weten waarmee ze bezig zijn! Al met al een top ervaring.

Toon van Driel 05-02-2022

Betreft een reparatie stofzuiger Sebo. Enthousiasme bij het zien van het verouderde model. Hoog Watt percentage. Een uitdaging om dit apparaat te repareren. Keurig de reparatievoorwaarden uitgelegd. De volgende dag per telefoon vernomen wat de kosten van reparatie zullen zijn. Na accoord het euvel binnen twee dagen verholpen. Bij het afhalen de vooruitbetaling keurig verrekend met de uiteindelijke kosten. Prima klantvriendelijke benadering, uitstekende informatie en service. Daarvoor kom je zeker nog bij De Groot weer om.