Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Marianne 05-02-2022

Al jaren tevreden, dus voor een nieuwe tv naar “mijn winkel”, voor goed advies met na plaatsing een duidelijke uitleg!

Colin Ray 05-02-2022

wij ondersteunen graag de winkels in onze buurt - zijn ook heel vriendelijk geholpen - bezorgen/installeren: fantastisch!

zonder lokale middenstand is het stads centrum dood.

Johanna 05-02-2022

Wij zijn altijd zeer tevreden. No-nonsens service. En omdat *** ons goed kent hebben we weinig woorden nodig om tot een goede aankoop te komen.

Scott Hilhorst 05-02-2022

Zeer kundige eerlijke en vriendelijke service. installatietechnici waren uitstekend en dit is een winkel die ik ten zeerste zou aanbevelen

R. Gans 05-02-2022

In mei 2021 een (dure) LG koelkast gekocht (Amerikaans model). Deze werd keurig de volgende dag, volgens afspraak geleverd.
Wat echter ontbrak was een flessenrekje. Hier onmiddellijk melding van gemaakt en men zou informeren.
Begin juli 2021 nog maar eens geïnformeerd, men zou 1 bestellen. Eind augustus nog eens geïnformeerd of deze al binnen was, medewerker was op vakantie. Uiteindelijk half januari 2022(!) nog maar eens geïnformeerd. Zou direct besteld worden en inderdaad, eind januari geleverd. Wij moesten het rekje wel betalen want was, hoewel afbeeldingen het wel toonden, niet standaard bij de koelkast. Dat dit 3kwart jaar moest duren.....
Het was niet het eerste wat wij bij Balsters hebben aangeschaft, wel het duurste (ca. €1400), waarschijnlijk wel het laatste.

Johan 05-02-2022

Plaatselijke leverancier, waar je goed mee kunt overleggen en die het belang van de klant voorop stelt.

Jo 05-02-2022

Op zoek naar strijkijzer. Ruim voldoende keuze in elke prijscategorie. Op voorraad, en dat is wel zo fijn. Strijkmand is nu leeg.

Wil Dielis 05-02-2022

Bij Breukers ben je verzekerd van goede service. We kochten een 3-tal rookmelders via internet om op te halen bij de winkel in Corona-tijd. Bij thuiskomst bleek er 1 niet goed te werken. Zonder morren of gezeur konden we deze gemakkelijk ruilen voor een andere, die ze direct hadden klaar gelegd.

Van Seeters 04-02-2022

Binnen lopend in de winkel een mooie uitstraling.
We hadden nogal wat vragen vooraf we een aankoop deden. Die werden prima beantwoordt.
Na de aankoop alsnog een beslissing genomen het product om te ruilen omdat bleek dat de keuze niet juist bleek. Een dikke 10 voor de reactie van de verkoper. Enkele dagen later het nieuwe product geleverd en geïnstalleerd.
Top winkel.

Yardena Consultancy 04-02-2022

Perfecte winkel met zeer deskundig personeel, nemen de tijd en zijn niet te beroerd om goed te luisteren.

goede en snelle levering 04-02-2022

prima website, goed te vinden, product werd in de winkel geleverd en kreeg snel bericht dat het was af te halen.

John Bartels 04-02-2022

Betrouwbaar adres, goede service en klantvriendelijk. Vrieskast netjes op de plaats gezet en alle verpakkingsmaterialen meegenomen.

T de Heij 04-02-2022

Wederom gekozen voor deze winkel, omdat we hier hele goede en prettige ervaringen hebben.
Kennis van zaken, vriendelijk en goede service!

Dave Daniels 04-02-2022

Vriendelijk en zeer behulpzame personeel
Ben gelijk goed geholpen met mijn vragen

everaert 04-02-2022

Wasmachine keurig op tijd geleverd, op zijn plek gezet en geïnstalleerd. Natuurlijk de oude kapotte meegenomen en de rommel opgeruimd.

Maja 04-02-2022

Hele prettige service!
Ik moest een nieuwe koelkast en magnetron, er is eerst iemand bij me langs geweest om de maten van de inbouwkoelkast op te meten, zodat ik niet de verkeerde zou kopen.
Week later werden de koelkast en magnetron geïnstalleerd, door 2 zeer kundige en gezellige vriendelijke mannen.
Heel blij met koelkast en magnetron!

Dr.ir. Guus Bouquet 04-02-2022

Altijd goede service. Komen even thuis langs om een tv probleem op te lossen.

Olivia 04-02-2022

Prettige winkel, groot assortiment en deskundige, behulpzame mensen, die er al lang werken: super!

Albert Jakobsen 04-02-2022

Fijne winkel met breed assortiment, deskundig advies en dito service !
levering aan huis, aansluiten en uitleg, nemen alle verpakkingsmaterialen weer mee retour,

Hadi Smedema 04-02-2022

Je word snel geholpen door zeer vriendelijk en deskundig personeel. Prijs/kwaliteit is prima. Ruim assortiment.

V. Middelaar 04-02-2022

Zonder probleem of negatieve opmerkingen mijn 5 led kaarslampen omgeruild. Probleem opgelost!!!

C.van der Geneugten 04-02-2022

Het fornuis is goed afgeleverd, en aangesloten. De verpakking en het oude fornuis is keurig opgeruimd en mee genomen.

Dirk van der Zwaag 04-02-2022

Zoals gebruikelijk bij Hartelust prima geholpen en samen gekeken naar extra mogelijkheden. Levering en installatie keurig volgens afspraak. Wij komen zeker weer terug bij Hartelust.

AJH 04-02-2022

Prima service, ook als er een keer iets niet helemaal goed gaat. Duidelijke afspraken die goed worden nagekomen. Vriendelijk personeel.

Willem 04-02-2022

We zijn goed en vriendelijk geholpen bij onze keuze voor een nieuwe wasmachine. Het gekozen apparaat werd snel en netjes geleverd. We zijn zeer tevreden.