Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Emma 10-03-2022

Afgelopen week een nieuwe koffiemachine gekocht. Er werd goed geluisterd en meegedacht. Hierdoor heb ik een apparaat waar ik erg blij mee ben en geniet ik elke keer van mijn koffie!
Dank

Mart 10-03-2022

Vriendelijk personeel en goede service. Snelheid van dienstverlening viel alleen iets tegen.

Nor 09-03-2022

Ging voor een product, wilde later terugkomen maar dan zou de zogenaamde aktie zijn verlopen.
Als ik het product een week later zou kopen was deze veel duurder.
Daar op in gegaan en product gekocht.
Na twee weken was er een actie van hetzelfde product nu aanzienlijk veel goedkoper.
Tip vergelijk op internet en vertrouw verkooppraatjes niet.

Luuk 09-03-2022

Prima service: de medewerker hoorde het probleem aan, nam het serieus en heeft het probleem uiteindelijk opgelost. Tijd speelde daarbij geen rol. Hij gaf ons alle informatie, legde uit wat hij aan het doen was, pleegde overleg. Alle hulde voor hem!

Fonny K 09-03-2022

We kregen hier goed advies en konden het model bekijken en snel bestellen. Ook het plaatsen was snel geregeld

Coen 09-03-2022

Vlot geregeld, hadden een probleem met de wasmachine.
In de ochtend gebeld en diezelfde middag al een monteur op bezoek gehad.
Top.

Oude klant! 09-03-2022

Zeer tevreden over de uitleg bij het kopen van een radio, wat betreft prijs/kwaliteit.

Willem 09-03-2022

Patrick was, zoals altijd, vakkundig.
De WIFI was weer, gedeeltelijk, in bedrijf. We volgen zijn advies op en vrijdag wordt de nieuwe router geplaatst.

Suijkerbuijk 09-03-2022

AVA Electroworld sinds jaren mijn vaste leverancier voor witgoed. Korte lijntjes, persoonlijke aandacht, vakmanschap zijn hoge standaarden binnen dit bedrijf.

Eline 09-03-2022

Ik belde en ze kwamen bijna direct om mijn wasmachine te maken! Meneer legde uit dat ze proberen dit soort dingen voorang te geven…
Erg blij met deze snelle goede service, ook vriendelijk.

Jacob Schasp 09-03-2022

Zeer goed geholpen in de winkel, goed advies.
Monteurs zeer goede vakmensen Top.

Gerrit 09-03-2022

Door ervaring vanuit het verleden en klantvriendelijkheid is dit het juiste adres met bovendien deskundige adviezen.

Kees Pasvorm 09-03-2022

In de winkel staan vriendelijke en deskundige mensen. Ze zijn bereid mee te denken en extra moeite te doen om iets voor elkaar te krijgen. Overzichtelijke winkel waardoor het goed mogelijk is om te kiezen tussen de verschillende produkcen.

Linda 09-03-2022

De website was overzichtelijk en gaf duidelijke informatie. Veel details over product.
Na bestelling werd ik volgende werkdag gebeld over bezorging en werden belangrijke details van de bestelling gecontroleerd / aangevuld.
Zeer goede en vriendelijke service!

Willem 09-03-2022

Nieuwe wasmachine snel en goed aangesloten. De oude meegenomen. Netjes gewerkt

Henri 09-03-2022

Bij Electro World Grootaarts Nijmegen wordt ik altijd keurig geholpen, men maakt tijd voor je vrij en luistert wat je zoekt c.q. wat graag zou willen kopen. Daarmee komen ze met goede adviezen en eventuele alternatieven. Service en meedenken staat hoog in hun vaandel. Daarbij voor een product met een prima concurrerende prijs.

Peter 09-03-2022

Goede en deskundig advies bij de aankoop van een nieuwe TV
Duidelijke uitleg bij de installatie van de nieuwe TV en de devolo Magic LAN adapter
Prettige en deskundige installateur.

De heer Heeren 09-03-2022

De uitleg in de winkel was zeer goed en ook het plaatsen was een tien waard bedankt daarvoor

Lentink 09-03-2022

Staan altijd direct klaar, verlenen goede service en vriendelijk personeel.

Hermine 09-03-2022

Hele goede service, staan altijd voor je klaar en geven het juiste advies. We zijn al jaren zeer tevreden.

Familie Keyner 09-03-2022

De stoppen sloegen door als onze wasmachine van 15 jaar oud draaide. Een afspraak gemaakt met Elektroworld van Dijk en de volgende dag stond er een monteur om de wasmachine na te kijken. De conclusie was helder, na 15 jaar was de machine op. De volgende dag in de winkel een andere machine uitgezocht en daar goed bij geholpen. De nieuwe wasmachine op de afgesproken tijd gebracht en aangesloten. En proefgedraaid om zeker te weten dat alles werkte. De oude machine hebben de monteurs weer meegenomen. We hebben maar 3 dagen zonder wasmachine gezeten en konden alles afstemmen op onze agenda. Zeer tevreden met Elektroworld, waar we inmiddels al veel van in huis hebben. Klantvriendelijk en snel terplekke.

Co 09-03-2022

Goed geholpen bij reparatie en onderdelen opvragen
snelle reactie

Vriendelijk personeel,

Hoekstra 09-03-2022

al heel veel jaren klant bij Talsma
mooie winkel met veel keus
kundig en vriendelijk personeel
prima service

Tim 09-03-2022

Vanaf de melding tot een volgende dag een zeer strakke afhandeling.
Onze oven weer helemaal gemaakt!
Erg fijn dat dit zo kan!

Edward 09-03-2022

Ze denken mee en komen met verschillende opties. Konden heeeeeeeel snel leveren en dat gebeurde ook en installeren.

TOP