Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Aart 20-06-2022

Jullie service is super, maar die van de leverancier van het apparaat is bagger. 6 maanden wachten.

B. Wiersinga 20-06-2022

Veel producten, goed personeel en goede service en deskundig advies en vlakbij.

Hennie 20-06-2022

Duidelijke side, vlotte opvolging en correcte levering, ben telefonisch en via e-mail zeer goed op de hoogte gehouden.

Ella 19-06-2022

Een tv en dvd speler gekocht en deze werden door jullie geinstalleerd, geweldig en gebruiksklaar gemaakt. Heel erg blij mee.

Wim E. 19-06-2022

Uitleg van de mogelijkheden van de verschillende merken met kennis van zaken. Hamer Electro World heeft goede service gegeven.

Stephan 19-06-2022

Aardig en vakkundig personeel. Goede communicatie met mij als klant. Snelle levering van het product.
Monteur ging niet weg voordat alles perfect was geïnstalleerd.

Brigit den Hartog 19-06-2022

Zeer klantvriendelijk en erg goede service met duidelijke uitleg over de machine

Allard Vermunt 19-06-2022

Snelle en goede service en denkt met de klant mee.
Er gaat niets boven persoonlijk advies, dus gewoon naar de winkel!!

CGMPeeters 19-06-2022

Uitstekende behandeling! Ik had een tweepits inductie-kooktoestel gekocht, maar wist niet zeker of hij wel zou passen. Toen dit inderdaad bleek hebben ze hem direct probleemloos teruggenomen en terugbetaald! Perfecte service!

Esmee 19-06-2022

Goede service, vriendelijk personeel en ik ben goed geholpen met waar ik voor kwam. Hierdoor heb ik dus ook het product gekocht waar ik voor kwam.

G.W.Wisselink 19-06-2022

Ik vind het belangrijk dat we zo,n winkel in het dorp hebben en niet verder weg naar de stad hoeven.
De service is prima.

Jan 19-06-2022

Firma Hamer levert super service, topper. Afspraken worden nagekomen, personeel helpt bij in gebruikmaken van het apparaat.

A 19-06-2022

Personeel geeft goed advies. Zeer nette winkel met veel keus. Aan te raden!!

Jeroen Meijer 19-06-2022

Altijd vriendelijk en behulpzaam
Wasmachine op de plek en aangesloten
Perfecte service

René van Boekholdt 19-06-2022

Combineren magnetron laten repareren. En weer gemaakt. Top service zoals altijd.

Yvo 19-06-2022

vriendelijke medewerkers, en deskundig over hetgeen ze verkopen en precies geleverd volgens afspraak

Hardenberg 19-06-2022

Fijne winkel! Werd vriendelijk en goed geholpen aan de telefoon en de volgende middag kwam zoals afgesproken één hele vriendelijke jongeman de nieuwe televisie brengen. Hij gaf nog een paar goeie tips voor de aansluiting. Zeer goeie prijs en super service, complimenten!

A.Samplonius 19-06-2022

Klantvriendelijk! Duidelijke afspraken. Zorgvuldig bij plaatsen apparatuur.

Rogier 19-06-2022

Veel verstand van zaken en altijd komen ze afspraken na. Ook kreeg ik goed advies. gewoonweg top!

ad vugts 19-06-2022

zijn al jaren klant bij hoppenbrouwers .
worden altijd netjes geholpen met goed advies

Jessica 19-06-2022

Lieshout staat dichtbij de mensen. Rare vragen bestaan niet !! Super goed geholpen. Al een aantal jaar bestel ik mijn elektronica bij Lieshout. Kortom goede service, waardering als klant en ik weet dat ik altijd terecht kan als mijn apparaten niet werken. Binnen twee dagen wordt het gerepareerd

Kraaijeveld 19-06-2022

Huis bezoek volgens afspraak, monteur heeft goed werk vericht! en advies gegeven hoe de storing te verhelpen.

Henk Voorbij 19-06-2022

Netjes afgehandeld. Levering kostte een paar dagen extra. Machine doet zijn werk goed.

Hans Brinkhuis te Dedemsvaart 19-06-2022

Het was een perfecte service van Hans Brinkhuis in Dedemsvaart.
De wasmachine is goed .
En zeer goede uitleg.

g roossien 19-06-2022

levering en inbouw van vaatwasser toppie komen afspraken na en goed op datum geleverd en ingebouwd dikke 10 voor de monteur