Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Patrick 14-02-2022

Super goede service en super vakmensen
Volgende aankoop is zeker weten weer bij passé
Bedankt jongens

Jos Stockmann 14-02-2022

Goede en heldere productinformatie. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Gewoon normaal in hun doen en de omgang.
Snelle aflevering met duidelijke rustige informatie over het toestel.

Heuvel 14-02-2022

Toen we de winkel binnenkwamen om naar een inbouwoven te kijken werden we vriendelijk geholpen en er werd ook meteen duidelijk gemaakt dat het aanbod klein was en dat er veel in bestelling stond. Ook werd er eerlijk verteld dat het nog wel een tijd kon duren voordat de oven binnen was. We waren erg blij met de eerlijkheid zodat we wisten waar we vanuit konden gaan. Een week later is de oven vakkundig ingebouwd. Dat was een meevaller! We zijn er blij mee.

Gerard Verrest 13-02-2022

prima service, verstand van zaken doen, weten wat ze verkopen, prima installatie en uitleg van de wasmachine, zeer klantvriendelijk, alleen maar petje af voor deze prima service van Eltink Electro World.

Liesbeth paap 13-02-2022

Geweldige service.Wasmachine op het ene adres weggehaald en nw machine op nw adres geplaatst en ook dan nog onze droger verhuisd en geplaatst. Top

T. de Haan 13-02-2022

Het voorgelegde probleem werd goed bekeken. Opties werden doorgenomen om vervolgens een goede keuze te maken. Goede informatie over het aan te schaffen product.

Mevr. A 13-02-2022

Zeer goede service, ben goed geholpen door magnetron op z’n plek te zetten en de oude mee te nemen.

Manita Langerak 13-02-2022

Door mond op mond reclame ben ik bij Cup terechtgekomen. De service is heel goed. Zowel in de winkel bij het uitkiezen als ook bij het plaatsen.
Afspraken worden perfect nageleefd. Mankementen meteen opgelost.
Ik kom graag terug als ik weer een nieuw apparaat nodig heb. Complimenten!

Linda 13-02-2022

Werd goed naar onze wensen geluisterd en goed advies gegeven. Vriendelijke medewerker.

Elise 13-02-2022

Mijn wasmachine ging opeens kapot, wat enorm balen! De monteur stond gelukkig al snel op de stoep en had snel door wat het probleem was. Binnen no time was mijn wasmachine gemaakt en ik kreeg goede tips en adviezen. De rekening viel mij 200% mee. Gelukkig maar, in deze dure tijd!

jan m.a. verdaas 13-02-2022

Goede en uitgebreide voorlichting, bezorging op tijd, plaatsing op zolder perfect en feilloos uitgevoerd!

Jan Pieter Tulp 13-02-2022

Geweldige klantenservice
Geduldig
Veel vakmanschap ook ter plaatse bij ons op de bouw
Bovendien komen ze hun afspraken na
Uitstekende after sales

Jonker 13-02-2022

Electroworld Hagedoorn in Meppel. Duidelijke, heldere uitleg voor het maken van een keuze en levering snel en volgens afspraak. Heel tevreden!

Thera en Ruud Verschoor-Kemp 13-02-2022

Verlinde in Terneuzen is een prima winkel waar service en klantgerichtheid het uitgangspunt is.
Uitgebreide informatie zodat wij de juiste wasdroger gekocht hebben, die ook nog op voorraad was en een dag later keurig geïnstalleerd is.

Han Joppe 13-02-2022

Binnen 24 uur is een van de medewerkers van Van Aarst bij ons thuis gekomen om de zenders van Canal Digital weer te updaten. Onze TV bleek eigenlijk te oud voor de moderne elektronica. Twee uur later is er een nieuwe TV geleverd en geïnstalleerd. Uitermate vriendelijk en behulpzaam. Dit contactmoment is een bevestiging van de goede kwaliteit van de winkel. Al jaren worden wij telkens weer blij verrast dat er ook nu nog goede en vriendelijke service bestaat.

Rob 13-02-2022

Ik heb mijn product in de winkel in de buurt gekocht. Goede informatie over het product. Bezorgen en installeren, gebruiksklaar opgeleverd! KOOP LOKAAL!

Rubens 13-02-2022

Zeer tevreden! Werken met vakmensen en netjes en houden zich aan de afspraken.
Aanrader!!!

J. van Duijn 13-02-2022

Ik beoordeel het met een 10. We zijn uitstekend geadviseerd, hebben de spullen eerder ontvangen dan gepland en de service was zoals altijd perfect. we hebben al meer ervaring met hen en ook de after service is ook altijd prima. even bellen en men staat gereed!

Jan 13-02-2022

Prima dorpswinkel met goede uitleg, klantvriendelijk en keurige nette / snelle levering en aansluiting. Machine was zo aangesloten en oude machine gelijk mee retour.

Mw Karel 13-02-2022

Bij Electro world aan de Johannes Poststraat in Hoorn ben ik vriendelijk en deskundig te woord gestaan en ook de plaatsing van onze warmtepomp droger vond met vriendelijkheid en nauwkeurigheid plaats. Het is duidelijk dat de firma Lieshout goede service erg belangrijk vindt.

Kyara 13-02-2022

Ik werd snel geholpen in de winkel.
De medewerker was vriendelijk en heel helder in het geven van informatie. Hij gaf advies waar ik wat mee kon.
De levering verliep soepel en snel. Fijn dat ik hierbij ook nog uitleg over het product kreeg.

Angela 12-02-2022

Een 10 omdat er gewoon topservice is geleverd. Nadat ik om advies had gevraagd kwam er iemand langs om alles na te meten. Dezelfde dag ontving ik een voorstel. Een week later is alles keurig netjes ingebouwd. En dat ging niet zonder slag of stoot maar dankzij deze kundige monteurs zit alles er keurig netjes in.
Ik had bij 4 andere bedrijven offertes opgevraagd en tot op heden geen reactie.

Dus van mij krijgt Vogel een dikke 10

Herman Smits 12-02-2022

Mooie winkel, alles goed opgezet. Personeel zeer klantvriendelijk, duidelijke uitleg. Ze nemen de tijd om je te helpen. Echt een top winkel. Aanrader voor andere.

A.J van Dam 12-02-2022

Ik ben naar geheel tevredenheid geholpen! Goed informatie, alle vragen beantwoord. Gebruik klaar gemaakt. Vriendelijke en alle tijd voor je.

Erik van Faassen 12-02-2022

Goed service, hartelijke mensen, afspraak is afspraak. Nette prijs. Kundig.