Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Piet Schalk 30-12-2021

Vind het fijn hier te kopen!
Klantvriendelijk en goede service.
Vind ook in deze tijd dat je de ondernemers van Prinsenbeek moet steunen!!!

Henk 30-12-2021

Telefonisch contact en advies gehad over info soundbar. 10 minuten later kon ik deze al afhalen aan de voordeur van de winkel.

Coop Koetsier 30-12-2021

Super service en vlot geholpen en betrouwbaar daar kan geen mediamarkt tegen op

FransB 30-12-2021

De voorkant van de wasmachine is keurig vervangen, Frank heeft dit zelf gedaan.

Tamar 30-12-2021

Overall been ik tevreden.

Ik ben aan de telefoon netjes te woord gestaan. Daarna is er binnen niet al te lange tijd iemand gekomen om onze kapotte apparatuur te bekijken.

Daarna kreeg ik een telefoontje met de gebreken en de verwachte kosten.

Enige tijd later stond er voor mij onverwacht een monteur voor de deur. Gelukkig was ik thuis. Maar ik denk dat er vergeten is om even door te geven/te overleggen wanneer er een monteur zou komen. Maar nogmaals. Gelukkig was ik thuis.

Meteen het eerste apparaat bleek meer aan de hand dan vooraf vastgesteld. Meteen gestopt met de reparatie van de combi magnetron. Dan maar alleen magnetron.
De losse oven was vrij snel gemaakt.

De vaatwasser was zo goed als gemaakt.
Maar er mist nog een knopje. En een afdek plaatje. Dus dat is nog niet helemaal af.
Daar komen ze nog voor terug. De vaatwasser is wel te gebruiken.

Monteur was een vriendelijke man.
Ging meteen aan de slag.

Jammer dat het niet meteen allemaal gemaakt kon worden.
Jammer dat er nog iets boven water kwam, terwijl er al een keer naar gekeken was.

Goed dat er geen extra kosten zijn gemaakt, omdat de combi dan alsnog niet zou werken, maar er wel extra kosten zouden zijn.

Ik hoop dat de vaatwasser snel ook helemaal af is en dat er dan niet opnieuw voorrijkosten worden gerekend. Maar daar ga ik niet vanuit.

Hamelink 30-12-2021

Superr service, veel aandacht voor de klant en doen meer dan het maximale om je te helpen!
Echte aanrader!

Diego 30-12-2021

super ervaring heel erg vriendelijk kwam een half uur voor sluiting en gelukkig deden ze niet moeilijk om nog me pakketje in te pakken heel vriendelijk en een super advies

Linda 30-12-2021

Klantvriendelijk en vakmanschap wat resulteert in een goed advies. Ik ben super tevreden! :)

John 30-12-2021

Goed en eerlijk advies gehad. Erg tevreden zo niet enthousiast over de geleverde wasmachine/LG tv met Sonos Soundbar/ I Phone 12 /Laptop/jura koffiemachine. En ook de installatie en uitleg. Gewoon een dikke 10

Trumpie 30-12-2021

Wij komen graag hier onze spullen kopen
We krijgen goed advies en er wordt tijd voor je genomen.
Ook vinden wij het prettig om lokaal te kopen.

Marianne Heuvelmans 30-12-2021

Ondanks het feit dat we in lockdown zijn, ben ik telefonisch zeer goed geholpen om mijn keuze te maken.
De bestelling was een dag later binnen en is zelfs bij mij afgeleverd.

Karina 30-12-2021

Prima geholpen en super goede service. Een aanrader voor goed en inhoudelijk advies dat ook wordt waargemaakt. Als klant voel je je begrepen, ook als je niet zo technisch bent!

Ad en Lia 30-12-2021

Ongelooflijk wat een service..had een jura besteld en binnen 1 dag was hij er en we mochten hem gewoon meenemen en pas later afrekenen!!!! Ging om een apparaat van 1000 euro...!!!
Verteld tegen de verkoper dat wij met onze oren stonden te klapperen....dit zijn wij nooit gewend waar we vandaan kwamen (midden van het land en wonen nu 1 jaar in Darp)
Verkoper was uiterst vriendelijk en correct. Gaan zeker meer bij hem kopen als het moet...

Tonny 30-12-2021

Bestelling gedaan en nette en snelle aflevering goede service binnen 2 dagen was onze vrieskast tafelmodel er top

Bart Schuitenmaker 30-12-2021

Snelle en vakkundige service. We kunnen Stiphout van harte aanbevelen! Al jarenlang een begrip in Zandvoort.

Mark Venekamp 30-12-2021

Erg goed geholpen, persoonlijke service en er wordt goed meegedacht. We konden zelfs een stofzuiger en een tv lenen in de periode dat we zonder zaten. Ook het installeren van wasmachine en tv was prima. Deze persoonlijke aandacht maakt dat wij in de toekomst zeker terugkomen. Erg aanbevolen.

Elbert Tulp 30-12-2021

Zeer vlotte en deskundige bediening in de winkel, kennis van zaken.
Ook goede aftersales service. Dat is ook de reden waarom ik hier altijd weer terug kom.
Het telefonische contact zou nog kunnen verbeteren. Moeilijk om contact te krijgen, hetgeen in deze Corona periode toch wel essentieel is.

Johanna 30-12-2021

De ene dag telefonisch besteld, de volgende dag werd ik al gebeld om op te halen. Heel makkelijk in deze coronatijd.
Netjes geholpen.

Mike van Reusel 30-12-2021

Van Amelsvoort in Oisterwijk verleent de beste service. Altijd. Of ze nu open of ‘dicht’ zijn. Je kan er altijd terecht.

S 30-12-2021

Heel netjes en snel service, veel tevreden. Ik zou wel recommandatie geven.

Wim en Anna de Bruyn 30-12-2021

Ondanks Coronatijd een telefonisch uitstekend advies en snelle offerte via de mail. Telefonisch de bestelling geplaatst voor een wasautomaat en droger. Twee dagen later is de apparatuur geleverd en in bedrijf gesteld.
Weer tevreden met dit bedrijf en medewerkers van Balsters!

Sjaak Westerveld 30-12-2021

prima service en garantie ook de nazorg is prima geregeld'' zeker aan te bevelen

peter snel 30-12-2021

Service en advies altijd top, Onze afwasmachine van Miele gaf een storing/defect aan. Binnen paar uur na tel. contact met de winkel was de monteur aanwezig, Met zijn labtop storing uitgelezen, 2 onderdelen vervangen, op voorraad in zijn bus, en afwasmachine functioneerd . Helemaal top geregeld !!

Hagedoorn Meppel 30-12-2021

De man luisterde goed naar wat het probleem was en loste het snel en vakkundig op. Ik bedankte hem met de woorden dat dit mijn mooiste kerstcadeau was....(hij kwam een dag na kerst)nadat ik een jaar had lopen klungelen om de soundbar aan de praat te krijgen.

Jan 29-12-2021

Ik werd goed geholpen in de winkel, duidelijke voorlichting over een droger. De installatie was keurig op de afgesproken dag en tijd. De monteur gaf duidelijke uitleg over het gebruik. Keurig netjes geholpen. Na afloop alle overtollige karton weer meegenomen.