Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Michael 14-03-2022

Perfecte, persoonlijke service. Goed, eerlijk en vertrouwelijk advies.
Een echte speciaalzaak waar je wellicht fractioneel meer betaald, maar wel in de allerbeste handen bent.

Ron Heijnen 14-03-2022

Goedemiddag, ik ga naar Cup Arcen omdat ik de service en klantvriendelijkheid goed vind. Ik ging voor een tv op de slaapkamer en kreeg een duidelijke uitleg over de mogelijkheden hierover, ook over de prijs- kwaliteitsverhouding. Ze hebben de tv opgehangen en geïnstalleerd. Super allemaal.

Piet Duinkerken 14-03-2022

Degelijke objectieve en deskundige advisering. Snelle levering en vakkundige installatie. “ zeggen wat je gaat doen maar vooral doen wat je hebt gezegd”. Dat zit wel goed bij Electroworld Leneman in Varsseveld!

André 14-03-2022

Led lamp niet voorradig (filiaal Noordwijkerhout).
Bij 1e bestelling was de levertijd langer dan een week (wel gebeld).
Bij een 2e bestelling na 2 weken maar eens zelf gebeld, lamp bleek al binnen te zijn.
Een andere gekochte led lampje dezelfde dag teruggebracht (werkte in de winkel wel) maar werkte niet in mijn armatuur. Kreeg toen te horen dat goed werkende producten niet geruild konden worden maar kreeg op aandringen toch geld terug.
Nu duidelijk waarom winkels steeds meer uit het straatbeeld verdwijnen. Bij online bestellen veelal de volgende dag in huis en geen gezeur bij retour.

Joost 14-03-2022

Perfecte en snelle service inclusief installatie en verwijderen van oud gasfornuis

Merel 14-03-2022

Persoonlijke service, echt top!
Wij hadden problemen met onze wasmachine en ze hebben het volledig naar tevredenheid opgelost.
Ook installatie gebeurd netjes en met goede uitleg, heel persoonlijk en prettig.

Nicky van Klinken 14-03-2022

Super goed en vriendelijk geholpen en perfecte uitleg gekregen. Zelfs toen ik al over de koop wilde beslissen zei die mevrouw dat ik er ook thuis nog rustig over na kon denken, totaal niet opdringerig dus. En super blij nu met ons nieuwe koffiemachine

Tjitte Post 14-03-2022

wij kwamen in de winkel voor een goede babyfoon. de verkoper haalde er gelijk een collega bij die thuis ook een babyfoon gebruikt. deze wist uit eigen ervaring welke babyfoon voor ons het meest geschikt was. voor ons dus in één keer de juiste babyfoon.
helemaal top en super bedankt .

Viola 14-03-2022

Super vriendelijke mensen en advies, de monteur heeft zelfs even het kastje waar de oven in moet schoongemaakt ipv de nieuwe oven op 30 jaar oude viezigheid te plaatsen.

David van Veen 14-03-2022

Wist welke ik wilde hebben , televisie, maar snel en vakkundig geholpen en bijna meteen bij mij thuis gebracht.
Was even met de hond buiten maar hadden een briefje op de deur gedaan , gebeld en 5 minuten later was mijn televisie er. Top service.

Anton 14-03-2022

Ik kon hier snel een niet te duur een nieuwe vaatwaser laten installeren. Ze kwamen precies op tijd de vaatwasser vervangen, snel gedaan en alles werkt zoals het hoort.

Wolfgang Brandt 14-03-2022

de vriendelijke bediening met veel kennis van de materie geen probleem met de levering wij kunnen de winkel maar aanbevelen

Peter 14-03-2022

In de webshop een artikel besteld. Keurig te horen gekregen dat de levering mogelijk iets langer zou duren. Na een aantal dagen deze persoonlijk bezorgd gekregen. Goede en vriendelijke service.

Richard 14-03-2022

Mijn wasdroger was stuk en de medewerkers van Stiphout stonden zoals altijd de volgende dag al voor de deur. Helaas was de wasdroger niet meer (goedkoop) te repareren. Daarna ben ik vakkundig geholpen in de winkel, mijn nieuwe wasdroger werd snel bezorgd en geinstalleerd en de oude wasdroger werd meegenomen. Service bij Stiphout is altijd goed en daarom kom ik daar al jaren en hoop nog vele jaren klant te mogen blijven.

Ron Boerebach 13-03-2022

Ik ben bijzonder vriendelijk en ter zake deskundig geholpen. Bovendien zijn de medewerkers, die ik heb gesproken, zeer service gericht. Eén van hen bood spontaan aan het door mij bestelde artikel bij mij thuis af te leveren omdat ik op dat moment geen tijd had om naar Baarn te rijden.

Paul 13-03-2022

Apparatuur is geheel naar mijn wens aangesloten. Alle aanpassingen zijn vakkundig en snel aangebracht.

Nico 13-03-2022

Nooit leuk als iets kapot gaat. Wel prettig als je goed geholpen wordt. Prima service.

Nelleke Heegen 13-03-2022

Heb de spullen nog niet in huis, vandaar nog geen 10, maar de hulp, service en advies in de winkel was super!!
De service die mij aangeboden is als de spullen bezorgd worden is ook erg goed.

Kees en Colinda 13-03-2022

Super service, alles in goed overleg, en geen vraag is raar of te veel.
Zeer vertrouwelijk

Coos 13-03-2022

Keurig geholpen bij advies van een sateliet tv ontvanger. Snelle en vakkundige installatie service.

Ron Broeders 13-03-2022

De persoonlijke advisering op basis van de gewenste situatie thuis en de bereidheid ook thuis ondersteuning te geven zonder dat direct de meter loopt, chapeau!

Leistra 13-03-2022

Vriendelijk geholpen in de winkel. Er werd meegedacht met onze wensen. De levering was sneller dan verwacht.

Rob 13-03-2022

Zeer behulpzame vriendelijke service, duidelijke/deskundige uitleg over het product,

Nora 13-03-2022

Al jaren klant bij Electroworld Veen. Super medewerkers ! ( Voorheen Harense Smid)
verkoper heeft alle tijd voor uitleg is vriendelijk en adviseert prima.

De storingsmonteur en denkt mee is vriendelijk en correct.

Enorm pluspunt dat de storingsmonteur persoonlijk ( en snel) belt om een afspraak te maken .
En ook de medewerker ( verkoper) neemt op verzoek meteen contact op na vraag aan monteur.

Alleen maar plus plus plus , super tevreden

CU 13-03-2022

Prettig en vakkundig geholpen inde winkel met een eerlijk en duidelijk advies. Snelle service en levering in overleg en adequate afhandeling. top geregeld