Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Carin 30-09-2022

Wij hebben voor deze winkel gekozen omdat we al jaren klant bij hun zijn en de service zeer goed is. Vriendelijk behulpzaam personeel, helemaal top!

KLANTGERICHT WERKEN 30-09-2022

VASTE KLANT/BEZOEKER VAN DE WINKEL. DESKUNDIGE EN UITGEBREIDE, TEVENS VRIENDELIJKE, TOELICHTING. STAAT OPEN VOOR VRAGEN. DOET VERGELIJKING ANDERE MERKPRODUKTEN

Anita Langeveld 30-09-2022

Electroworld Drieënhuizen in Amersfoort is echt een aanrader! Erg goede service! We komen zeker terug.

Mel 30-09-2022

goede en vriendelijke service, vlotte bezorging en het apparaat werd voor ons aangesloten, erg fijn!

Peter 30-09-2022

We hadden problemen met de vaatwasser, dit is dezelfde dag vakkundig opgelost.

Trudy van der Meer 30-09-2022

Goede uitleg bij aankoop van onze vaatwasser. Hele bekwame en vriendelijke monteurs. Service is uit de kunst bij Wim van Leeuwen. Erg tevreden.

Woudsma 30-09-2022

Altijd goed service en er wordt echt tijd voor je gemaakt en je krijgt goed advies!

Demi Weustink 30-09-2022

Ontzettend goed geholpen in de winkel. Een duidelijk en eerlijk advies gekregen!

Zahide 30-09-2022

Goede service en eerlijke prijs voor alle producten. De winkel is om de hoek.

Carola 30-09-2022

Vakkundige en prettige uitleg. Keurige levering op afgesproken dag en tijdstip.

J&J 30-09-2022

Je voelt je altijd welkom krijg goed advies en zijn heel vriendelijk en behulpzaam wat wil je nog meer

Lammie 30-09-2022

Vriendelijk personeel, uitstekende service en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zijn altijd heel tevreden over electroworld Meppel.

Jeanne Schepers 30-09-2022

heel goede wasdroger ik hoop veel plezier van de machine te hebben het is wel uitzoeken naar de Progama
ze hebben mij de machine goed geplaats.

Sonja 30-09-2022

Mooie Bosch droger gekocht. Netjes geleverd, aangesloten én uitleg ontvangen in de winkel en bij aflevering. Blij met mijn nieuwe aankoop!

Ron 30-09-2022

We werden heel goed geadviseerd en netjes geholpen. Snelle levering en geïnstalleerd.
Dezelfde dag terug gekomen voor de aanschaf van een inbouwkoelkast..
Deze wordt ook binnenkort geïnstalleerd.
Wij komen al meer dan 30 jaar bij De Harense Smid/Electroworld.

A.van Djjk 30-09-2022

Goede voorlichting door vriendelijk en kundig personeel. Daarna diezelfde dag een diagnose thuis. Toen bleek dat het oorspronkelijke apparaat zodanig versleten was dat reparatie eigenlijk te duur was, gelijk een nieuw exemplaar uitgezocht, dat meteen de volgende dag al werd bezorgd en aangesloten. Dus....alleen maar hulde.

Jeremy van Doorn 30-09-2022

Het personeel geeft goed, deskundig advies en ze hebben ook een fantastische service qua aflevering en installatie.

Marianne 30-09-2022

Uitleg over product was super ,de levering ging ook zoals gewenst .wij zijn tevreden

Marcel 30-09-2022

Ze hadden de hue G10 lampen veruit het voordeligst.
Pas later zag ik dat ze uit de buurt kwamen en contact gezocht om eventueel af te halen.
Uiteraard geen probleem, maar ze kwamen ook zelf in de buurt en konden het alsnog afleveren.

Patrice Nederhorst 30-09-2022

Goed geholpen, goed advies en een uistekende service. Ik ben al jaren klant en kom steeds weer terug.

Cor 30-09-2022

Goed persoonlijk advies op de aankoop en snelle levering met deskundige installatie

Caro 29-09-2022

Goede prijs. Goede service. Ondanks dat het product niet in de winkel.stond , was het snel geleverd

Robin Freijser 29-09-2022

zeer klantvriendelijk en uitstekende produktkennis ! blijft ons vertrouwd adres voor aankoop en installatie/reparatie

Yke 29-09-2022

Goed en kundig advies, zeer snelle levering en installatie door eigen monteurs.

Margriet Grieneweg 29-09-2022

Heel goed geholpen met de nieuwe tv, snel bezorgd en alles aangesloten. Later nog een goede service met het oplossen van de nieuwe module ! Heel fijn.