Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Wijngaarden Eric 16-12-2021

Snelle reactie en super service. Levertijd was lang en onberekenbaar maar dat ligt aan de marktsituatie. Ze hebben er alles aangedaan om het toch snel op te lossen

Martien 16-12-2021

Snelle reactie en een top service! Een tijdje geleden iets besteld in de winkel en binnen een korte periode geleverd en geïnstalleerd.

Richard 16-12-2021

vakbekwame mensen die je bij een grote aankoop goed voorlichten en de tijd nemen. dar na perfecte plaatsing door goed technisch personeel

E B en E O 16-12-2021

Geweldige service ontvangen van Brilmann. De vaatwasser hield er mee op. Die is toen 's avonds opgehaald, is gerepareerd en gereinigd en een week later weer teruggebracht. Alles voor een coulanceprijs. Top! Bedankt Brilmann!

Jan-Willem 16-12-2021

Als het aankomt op electro producten kun je kiezen voor de goedkoopste of de meeste betrouwbare. Voor ons was de meest betrouwbare leverancier het belangrijkste. Al jaren een vertrouwd gezicht, en de producten in zijn assortiment zijn gewoon van topkwaliteit. Onze ervaring is dat garantie misschien ophoudt bij de fabriek, maar niet bij electro world van Vlerken. datextra stapje meer doet heel erg veel.

Goelema 16-12-2021

Een goede voorlichting over het aan te kopen product en fijne service bij het installeren dat was prima

R. Wijnberg 16-12-2021

Fantastisch geholpen bij het vinden van de juiste pannendrager van een oudere versie van onze gaskookplaat. En snel geleverd.
Het personeel straalde vertrouwen uit!

Ruud 16-12-2021

De klantvriendelijkheid en de service is prima. Aandacht voor de wensen van de klant. Meedenken. Gezien de schaarste en drukte op dit moment toch een korte levertijd en installatie van de gekochte apparatuur. Tevens is er nog ongevraagd een forse korting gegeven en geen extra kosten voor installatie. De winkel is echter veel te klein voor het enorme assortiment. Daar gaat iets aan gedaan worden.

Kim 16-12-2021

Via de collega’s vaatwasser besteld. Goed geholpen met prima advies en snelle levering!

Caroline 16-12-2021

Bij Grootaarts in Nijmegen voel ik me gezien. Beide verkopers nemen de tijd om te luisteren. Ik heb vertrouwen in het feit dat er gezocht wordt naar de best mogelijke oplossing wanneer een apparaat niet naar behoren werkt.

E. Kniest 16-12-2021

Vorig jaar al een wasmachine gekocht, super gelopen.
Vriendelijk in de winkel en komen de afspraken na.
Deze keer een vaatwasser besteld.
Monteur heeft deze keurig ingebouwd en ook nog eens de deurtjes van de keuken die een klein beetje verzakt waren bijgesteld, helemaal super.

Henk 16-12-2021

Deskundig, goede en snelle service en handig voor allerlei onderdelen voor apparaten

Fam. Heye 16-12-2021

Fantastisch geholpen met de aankoop van onze apparatuur en alles gemonteerd door vakkundig en vriendelijke vaklui. We zijn dik tevreden.

Roy 16-12-2021

Op zoek naar een nieuwe wasdroger op internet via electroworld bij een winkel in de buurt terecht gekomen.
Online besteld, volgende dag werd er kontakt opgenomen en direct een afspraak gemaakt voor levering.
Prima communicatie, service. Nette prijs en kopen bij een lokaal bedrijf. Helemaal top!

JP 16-12-2021

We vinden het belangrijk om duurzame zaken te kopen bij de lokale handel.
Goede voorlichting, goede service, correcte levering.

Egbert 16-12-2021

Netjes te woord gestaan waarna een duidelijke offerte. De plaatsing is ook goed gedaan door een prettige monteur.

Fam. Zijlema 16-12-2021

altijd goed contact met personeel, begrijpen je wensen en denken zorgvuldig mee en zorgen voor een oplossing

W van velzen 16-12-2021

Zeer goede overzichtelijke winkel .
Goede deskundige en vakbekwame service en hulp.

Daniel 16-12-2021

Fijne klantenservice, veel uitleg over verschillende producten en neemt de tijd. Snel leverbaar. Goed gemonteerd.

Willem 16-12-2021

Goed advies. Snelle levering en heel deskundig en netjes gemonteerd door monteur

Stuip 16-12-2021

De winkel ligt in het dorp en daarom prettig om even langs te gaan om de wasmachine te zien. In de winkel ook prima geholpen en goed advies gekregen. Persoonlijke aandacht en advies heeft geleid tot een betere aankoop.

Charles 16-12-2021

Prima kwaliteit en advies. Prettige omgang.
Goed assortiment en buitengewoon goede aftersales service.

Gert 16-12-2021

Uitstekende service! Er wordt op een zeer constructieve wijze meegedacht. Men is vriendelijk en zeer behulpzaam. Beslist een aanrader!

A.Kanters 16-12-2021

Heel tevreden. Alles naar wens afgewerkt. Ook het plaatsen en verdere vragen. Het adres van een zus van mij die daar ook een TV heeft gekocht en zeer tevreden was.

ron wiegers 16-12-2021

goede uitleg in de winkel, ze nemen de tijd voor je en je betaalt de internet prijs van electro world