Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Jan v Asten 24-10-2021

Goede en snelle service. Na check vaatwasser, ijskast en koffiemachine e.e.a. divers uitgezet door v Vlerken en uiteindelijk snel en accuraat nieuwe vaatwasser geplaatst, ijskast gerepareerd en koffiemachine voor reparatie verzonden.

Lies Bras 24-10-2021

Uitstekende dienstverlening, zowel bij mijn oriëntatie van het gewenste product (inbouw oven) als bij de aankoop. De installatie moet nog plaatsvinden.

deouddebal 24-10-2021

Shop met voorraad en sonos arc was te beluisteren in de winkel. en vriendelijke bediening

Lied 24-10-2021

Al meer dan twintig jaar zorgt van Hartum voor al onze electra (we hebben een boerderij verbouwd en superfijn samengewerkt) we waarderen de snelle en persoonlijke service: even bellen en je wordt meestal nog dezelfde dag en iig binnen een week geholpen. Omdat ze veel ervaring hebben met reparatie van apparatuur is het advies in de winkel erg betrouwbaar. Dit heeft voor ons zoveel meerwaarde dat we niet eens kijken of bv coolblue het sneller of goedkoper doet: een apparaat moet na aanschaf ook snel en goed gerepareerd worden als er iets mee is.

Janny 24-10-2021

Beter dan alle grote winkelketens. Uitstekend en deskundige advies.alle beloften nagekomen. Zeer tevreden.
Een 10 plus

Els wiekamp 24-10-2021

Ik heb gebeld met een probleem, ze staan gelijk voor je klaar en met een oplossing !
Leuk en kundig personeel die je helpen .

John Meijvogel 24-10-2021

Fijne winkel. Goed geholpen. Ivm lange levertijd Miele wasmachine, eerst een leenapparaat gekregen. Levering was zelfs nog eerder dan verwacht. Nette plaatsing en duidelijke uitleg. Helemaal top!!

Jan 24-10-2021

Overzichtelijke winkel, vriendelijk en deskundig personeel. We waren er al vaker geweest en eerdere aankopen waren altijd naar tevredenheid .

Albert van Houwelingen 24-10-2021

Het is fijn om zo'n zaak in Sliedrecht te hebben.
Ze hebben verstand van zaken, nemen alle tijd voor je en de prijzen zijn ook nog eens goed.
De persoon die kwam bezorgen is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig.

T. Cleef 24-10-2021

Goede communicatie. Goed geholpen met defecte vaatwasser. Viel jammer genoeg niet onder de garantie!

A Steggink 24-10-2021

Vriendelijk personeel, staan direct voor je klaar,service aan huis,
Lekker makkelijk in de buurt.

Lukas 24-10-2021

Heel tevredener, over de inbouw service. Kwaliteit van de oven. Kortom heel tevreden

Hugo Veenker 24-10-2021

overzichtelijk en veel keuzes in alle prijsklassen. Deskundigheid personeel. behulpzaamheid. Bestellen kon prima

A.Kloos 24-10-2021

Alleen al de eerlijkheid van de verkoper stemt mij tevreden mede door het feit dat ze niet alleen denken van , ik moet ze en duur apparaat aan smeren nee , men denkt gewoon mee . Super .
Het afleveren en mee nemen van oude apparaat ging ook perfect. Allesbij elkaar mogen ze dan een fractie duurder zijn dan internet, daarvoor krijg ik een prima service terug.

Jolanda 24-10-2021

Alvorens de aankoop telefonisch keurig te woord gestaan (uitleg) door de werknemer. De printer was op voorraad en kon hem diezelfde middag afhalen.

T. Vloet 24-10-2021

Goeie service, goeie opvolging bij een paar dingen die net niet pasten en snelle reactie via de mail en telefoon. Heel tevreden

Emile van Doornum 24-10-2021

De medewerkers inclusief de eigenaar zijn klantvriendelijk, technisch onderlegd en behulpzaam.

Roland 24-10-2021

Ik had online een trimmer gereserveerd en werd gebeld voor verificatie door Electro World Gorkum. Goede uitleg aan de telefoon na mijn vraag over verschillen tussen 2 types. Hierdoor een andere en betere versie aangeschaft. Heel goed advies. Bij afhalen lag het netjes klaar. Prima service!

Sietje 24-10-2021

Ze komen alles netjes brengen sluiten de boel aan…

Hele behulpzame mensen, het is allemaal veel persoonlijke en kleinschalig, dat vind ik wel heel prettig..
ze zijn ook eerlijk

Harold 24-10-2021

Zeer goed geholpen bij aanschaf nieuw espresso machine. Goede prijzen en netjes thuis geleverd door de baas zelf (filiaal Pijnacker )

van der Laan 24-10-2021

Goed is ontvangst, benadering, advies en uitleg en met name geduld voor de klient

fam. Paf Oostendorperweg 14 Haaksbergen 24-10-2021

Altijd zeer vlotte bediening en de juiste informatie verstrekt over het product. Goede prijs /kwaliteitsverhouding.

Marcel Molenkamp 23-10-2021

Altijd vriendelijk , aandacht voor de klant , oplossingsgericht , ruim assortiment
komen de afspraken na .

Huperdepupie 23-10-2021

Correcte en snelle levering en vakkundige installatie door vriendelijk personeel. Zeer mooie tv en duidelijke en overzichtelijke bediening met de afstandsbediening.

PieMie 23-10-2021

De website van Electroworld werkte voor geen meter. Onbekend of dat aan mijn computer lag of aan de website zelf. Ik vermoed het laatste...............
Maar Electroworld van Hattum in Helvoirt heeft ons prima van advies gediend, alles duidelijk uitgelegd en de apparatuur vlot en goed geïnstalleerd. Hier komen we nog wel eens terug!