Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Eeen heerlijk nieuw fornuis 17-09-2022

Tijd en aandacht voor de keuze van het apparaat. Duidelijke uitleg, goede informatie. Vriendelijk. communicatief. Ook uitleg bij levering, prima. Vriendelijk en deskundig.

A. Warringa 17-09-2022

Prima uitleg. Snelle levering. Vraag die ik had over machine duidelijk uitgelegd en opgelost.

Ria Eikelenboom 17-09-2022

Luisteren naar de vragen, komen met duidelijke adviezen en komen afspraken na!

CoCo 17-09-2022

Persoonlijk geïnteresseerd. Goed advies. Duidelijke uitleg. Vriendelijke en deskundige verkoper.

Heike 17-09-2022

Men dacht mee en gaf goed advies bij aanschaf van het fornuis. Er werd naar een passende oplossing gezocht toen het fornuis op gewenste datum niet leverbaar bleek. Uiteindelijk goede service

E.F.M. Jannink - Sträter 17-09-2022

Vriendelijke en behulpzame dame ,ik wist wat ik wilde hebben. Betreffende artikel was op voorraad dus ik was snel klaar met mijn boodschap.

J.J. Koole 17-09-2022

Snelle service. Duidelijkheid over afspraak tot levering. Goed advies in de winkel.

Nikky 17-09-2022

Kundig advies in de winkel. Snel geholpen en onze afwegingen samen uitgezocht. Service aan huis was snel en netjes geregeld, werknemer heeft goed geholpen met de diepvries verplaatsen.

Erna 17-09-2022

Bij mijn zoektocht naar een koelkast bij Electroworld uitgekomen. In de winkel ontzettend goed geholpen, zijn erg klantvriendelijk, denken goed mee! Goede prijs- kwaliteitverhouding.
Koelkast werd diezelfde middag nog bezorgd en aangesloten. Oude apparaten werden meegenomen.
Ik kom zeker nog eens terug en raad deze winkel ten zeerst aan!

Arie 17-09-2022

Toen de “ beslissing” was genomen om de wasmachine te vervangen, was daarmee ook het besluit genomen waar het gekocht ging worden.
Zonnepanelen op het dak, ELECTRO WORLD, afspraken worden nagekomen, de monteurs hebben gewoon alles bij zich, hoeven niet drie keer naar de zaak om wat op te halen. En als dan toch nog een stopcontact vervangen moet worden, wordt dat gedaan zonder extra kosten. Top service

Reiny 17-09-2022

Hele prettige winkel waar ze altijd klaar staan voor je , goede service verlenen en altijd vriendelijk zijn

Art 17-09-2022

Van offerte tot uitvoering is alles keurig volgens plan uitgevoerd. Op aanvullende verzoeken werd prompt gereageerd en waar mogelijk meegenomen in de uitvoering.

chiel 16-09-2022

klantvriendelijk en een eerlijk advies over wel of geen reparatie uitvoeren.

Hanneke 16-09-2022

Goed en eerlijk advies, daarna snelle levering thuis inclusief aansluiten en uitleg van het apparaat.

IB 16-09-2022

Electro World is in onze gemeente een vervangende winkel voor elektrische apparatuur. Over de vorige winkel waren wij ook zeer tevreden en wij kopen daar al jaren onze huishoudelijke apparatuur. Daarom zijn wij toen onze apparatuur aan vervanging toe was in deze winkel terecht gekomen. We werden prettig, zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. De levering was soepel en geheel naar afspraak. Ook de monteur was een aardige en rustige man. We komen weer graag terug in deze winkel voor als we weer nieuwe apparatuur nodig hebben. Bedankt voor de goede service !

Wim 16-09-2022

Goede service zij zelfs twee keer geweest om mijn nieuwe televisie goed in te stellen

Marina 16-09-2022

Alle mensen die ik gesproken heb zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam. De uitgevoerde electriciën werkzaamheden bij een storing zijn tot volle tevredenheid opgelost (wat een andere firma niet lukte!). Nu ik uiteindelijk over een gekocht apparaat niet zo tevreden ben, helpt men met het bekijken of er andere mogelijkheden zijn. Zonder moeilijk te doen.

Tim 16-09-2022

Een hele fijne service, van het bestellen op de site tot aan de deur. Bestelling ging heel soepel en de bezorger kwam met een vrolijkheid het product afleveren. Heb er niets op aan te merken, zou zeker weer bestellen.

Iggu 16-09-2022

Vriendelijk geholpen, goed geadviseerd in alle rust. Er werd niets opgedrongen.
Snelle levering. Kortom alles top.

Natalie 16-09-2022

Was dichtbijzijnde goede winkel.
Ging smiddag kijken voor vaatwasser. De volgende ochtend stond het al geïnstalleerd in de keuken. Top.

ton van den hout 16-09-2022

Twee harde werkers demonteerde oude vaatwasser, en monteerden de nieuwe. Prachtig samenspel tussen die twee gasten. En met gevoel voor humor. In ruim een half uur was het gefixed.
Ik weet van wie ik de vaatwasser kocht. Ik weet wie de vaatwasser monteerde. En als er over een jaar iets rammelt, dan weet ik bij wie ik moet zijn. Niet bij een call-centre van één van de grote jongens, maar gewoon bij echte mensen met een naam.

Riny van der Heijden 16-09-2022

Keurige winkel, snel geholpen door deskundige medewerker. Tegelijk een nieuwe diepvrieskast en koelkast gekocht, met name de koelkast zonder vriesvak voor extra voorraad drank viel in de goede keuze!!

Marie-Jose van Eijk 16-09-2022

Zeer klantvriendelijk, service gericht, accuraat en knowhow! Dank daarvoor!

Vincent 16-09-2022

Via een eerdere reparatie kwamen we bij.... uit. Daarbij kregen we prima advies en goede service. Dan weet je het wel. We zijn nu weer happy met onze droger.

Tiemko 16-09-2022

Zeer goede service, komen afspraken na en het product tijdig bezorgd, op 1e verdieping geplaatst en duidelijke uitleg gegeven.