Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Familie Keus 26-11-2021

Correcte behandeling goede service vriendelijke medewerkers kortom een adres om aan te raden. Bovenal vakkundig advies

Marco 26-11-2021

Gebeld voor vervanging wasmachine machete. Volgende dag op exact de afgesproken tijd is de monteur er.
De ervaren vakman heeft alles in een kwartiertje vervangen. En de prijs was ook heel redelijk.

Jolande 26-11-2021

Snel antwoord op mail, goede prijs, zeer hulpvaardige medewerker die mijn tv kwam installeren

Beert 26-11-2021

uitstekende service, snel geholpen en netjes afgeleverd en ingesteld thuisbezorgd.

Randolph 25-11-2021

Zeer klant/service gericht bedrijf. Fijne winkel om te kopen. Ze hebben TV aansluiting c.q. kabels getrokken bij ons thuis. Erg tevreden over de communicatie, het nakomen van afspraken en het geleverde werk.

Gerda hazenoot 25-11-2021

Daar onze miele droogtrommel na 15 jaar is overleden, met een gezin van 8 personen intensief gebruik. Hebben wij besloten daar wij nog met 2 personen zijn toch weer de keuze hebben gemaakt voor een miele warmtepomp droger...omdat we weten uit ervaring dat we hoogstwaarschijnlijk de eerste 15 jaar geen kosten zullen krijgen. TOP MERK.

Goorhuis 25-11-2021

Prima service. Ondanks een verkeerde 1ste levering is alles prima opgelost. We zijn zeer tevreden. En dit al jaaaaaren.

Frank Oosterhuis 25-11-2021

snelle reactie, goede mogelijkheden om afspraak te plannen, fijn dat het snel en goed geregeld is, en weer door

W.Albers 25-11-2021

Electroworld was mij bekend via de reclame via tv.
Fijne aanbieding gezien op de website voor een 40 inch led tv zonder internetverbinding, en deze gekocht in de zaak bij ons in de buurt.
Netjes afgeleverd en geïnstalleerd door de monteur,super!

Juul Post 25-11-2021

De winkel in Katwijk is een prettige winkel. Je wordt vriendelijk geholpen en de informatie is duidelijk.

Arga 25-11-2021

Zeer vriendelijk en professioneel personeel! Had antwoord en advies op al mijn vragen en verleende service aan huis met installatie was perfect. Ik zal deze winkel zeker adviseren aan familie en vrienden!

Piet de Kam 25-11-2021

Snel en vriendelijk, duidelijk uitleg in de winkel. Snelle aflevering van het product en zeer klantvriendelijk geplaatst.

Haasnoot 25-11-2021

Heel goed voorgelicht en geholpen in de winkel. Na wat bedenktijd de keuze gemaakt om de tv aan te schaffen. Geen spijt van gekregen!

zeer tevreden klant 25-11-2021

geweldige service goed geholpen bij een probleem met mijn tv (deze starte niet meer op)

tandartspraktijk Anbeek 25-11-2021

Fijne zaak, leuke mensen, goede service. Fijn om bij te kunnen dragen aan het behoud van de lokale middenstand. Leuk bloemetje bezorgd na levering van de televisie.

Stuur 25-11-2021

Prettig geholpen met goed advies, besteld en snel geïnformeerd over de levering. Ik blijf klant bij Van der Meulen.

Maxie 25-11-2021

Prima service en duidelijkheid over de kosten.
Haal en brengservice top!

Zeker een aanrader!

Bert Stevens 25-11-2021

De mensen van Balter zijn vriendelijk, hulpbereid en geven goed op ons afgestemd advies. Ze zorgen verder voor snelle levering en zorgvuldige installatie. Ook na een week zijn we nog uiterst tevreden. En het fijne is: hun winkel is op loopafstand; als er iets is kun je zo binnenlopen.

Peter Hoekstra 25-11-2021

Samsung TV gekocht, prettige bejegening in de winkel. Ruimte voor vragen.
Paar dagen later werd de TV op de afgesproken tijd thuisbezorgd. Vakkundige en vriendelijke monteurs hebben de TV aangesloten en geïnstalleerd. Dat proces verliep vlot.

Nick Schilders 25-11-2021

Mijn oven deur was kapot, en na een telefoontje kwam Electro world snel met een advies en een offerte. Daarnaast werd de reparatie snel en accuraat uitgevoerd. Ik ben tevreden.

Tom 25-11-2021

Fraai assortiment vlotte levering en vakkundige plaatsing, zoals gebruikelijk

Agnes koekkoek 25-11-2021

vriendelijke mensen nette winkel goede uitleg snelle en goede service veel keuze

Kim Derks 25-11-2021

Keurig op de hoogte gehouden over de verwachte leverdatum van het product. Netjes thuisbezorgd door een medewerker volgens afspraak. Zeer vriendelijk altijd te woord gestaan. Topservice!

Elektro world--Wittehal 25-11-2021

Vriendelijke bediening en de service is top.Groot assortiment de keuze is groot en een goede uitleg hoe je het apparaat moet gebruiken.

Bert Strijk 25-11-2021

Na informatie aanvraag kreeg ik heel snel antwoord via telefoon. In dit zeer prettig gesprek kreeg ik al wat nuttige informatie wat ons deed besluiten de zaak te bezoeken.

Dit bezoek was zeer prettig en bovenal erg informatief. N.a.v. dit gesprek besloten wij de aankoop te doen. Op donderdag aankoop gedaan en de dinsdag erop kon er al geleverd worden.

De vaatwasmachine is door zeer vriendelijke en vakkundige installateur geïnstalleerd. Dit is professioneel gebeurd en alles werkt tot nu toe naar behoren.

Op basis van deze ervaring kan ik niet anders dan iedereen in de omgeving van De Bilt aanraden hier te kopen. Deze winkel verslaat op prijs, klantvriendelijkheid en vooral persoonlijk contact al die dozenverschuivers.

N.a.v. deze ervaring hebben we inmiddels al een volgende aankoop gedaan hier.