Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Frank 15-05-2022

Kopen hier eigenlijk altijd al ons witgoed apparaten. Prima advies wordt meegedacht naar jouw wensen. en een goede service.

K. Wolf 15-05-2022

Het assortiment is breed, je voelt je welkom in de winkel. Het personeel is zeer servicegericht. Dus daarom kom ik er steeds weer terug.

Anneke 15-05-2022

prettig en goed geholpen en mede gebaseerd op eerdere ervaringen, alleen heeft het langer dan normaal geduurd eer de vries-/koelcombinatie kon worden afgeleverd

J.Gerards 15-05-2022

Niet alleen de service bij de aanschaf in de winkel en de keuze van het product getuigt van een goed vakmanschap. De inbouw van de vaatwasser, de uitleg over de werking, werd op een fijne en deskundige manier geregeld
Niets dan lof!

jelle Bottinga 15-05-2022

kom al jaren bij deze zaak vanwege de service , iets kapot en dezelfde dag of dezelfde week wordt het gerepareerd door vakkundige monteurs of de baas zelf , zelfs op zaterdag indien gewenst , heb de afgelopen jaren de wasmachine , 2x een was droger , 2x een vaatwasser , een diepvries kast en een airfieer daar gekocht over een periode van 30 jaar dus zeker tevreden ,

jelle Bottinga 15-05-2022

prettig geholpen bij het bestellen en snelle levering van de bestelde artikelen en zelfs plaatsing op zaterdag met 3 man

Ad Verkaik 15-05-2022

Alles keurig en op tijd geleverd en daarbij goede uitleg gekregen wat betreft de werking van het apparaat!

A.Bastiansen 15-05-2022

Klantvriendelijk en geen lange wachttijd op service maar direct en snel geholpen

G.J. Pluimers 15-05-2022

Roetgerink is altijd goed, altijd kwaliteit, nooit moeilijk altijd bereid om te helpen

Berry Van De Westerlo 15-05-2022

Medewerkers met veel ervaring waardoor er een goed advies wordt gegeven. Snelle levering van de aankoop

Ab Haring 15-05-2022

Electroworld Brenkman levert al jaren een topservice. In de winkel krijg je goed advies en en de levering en service zijn klantvriendelijk en van hoge kwaliteit. Deze keer hebben wij een inductiekookplaat gekocht.

R. Prinselaar 15-05-2022

De wasmachine was op vrijdagmiddag geïnstalleerd en door mij bekeken. De zaterdag daarop kon ik het wasmiddeldoserings laadje niet meer openen omdat ik een onderdeel verkeerd had terug gezet. Na een telefoontje kwam er na een uurtje iemand langs en heeft het probleem opgelost. DIT IS SERVICE.

Cornax 15-05-2022

Eerlijke en professionele hulp bij het kiezen van het product alle tijd genomen en vriendelijke adviezen
Niet gelijk het duurste merk per se aanbevolen
Dus nu zeer tevreden over de winkel en het stofzuigende product

Woltman 15-05-2022

Super geholpen. Na een onplezierige ervaring met een andere winkel, direct uit de brand geholpen door deze jongens. Apparaat dezelfde dag thuis geïnstalleerd!

aart 14-05-2022

Jullie komen de afspraken na en zijn zelfs bereid om een al geplaatste bestelling weer ongedaan te maken ook als wij de fout gemaakt hebben. Lof.

Nijdam 14-05-2022

Erg bevlogen personeel dat zelf klantvriendelijke initiatieven neemt. Telefonisch een artikel besteld, zij geven de mogelijke opties en zorgen voor de juiste aflevering.

w.a..ova 14-05-2022

prima uitleg en info over het aan te kopen product.
afspraken over levering en prijs worden correct nagekomen.
goede service tot nu toe.
daarom kopen bij plaatselijke middenstand !!

Marc Geerlings 14-05-2022

Na 20 jaar ging mijn koel-vries combinatie stuk. Goed advies gekregen in de Winkel, duidelijke uitleg van de voor en nadelen van de verschillende merken. De volgende dag geleverd. Oude combinatie meegenomen, ook het verpakkingsmateriaal. Perfect.

hjl 14-05-2022

Een winkel, waar deskundige medewerkers raad weten met mijn vragen. Een monteur komt langs, en verhelpt het probleem snel en vakkundig

uitstekend 14-05-2022

Goed bekent in de regio .monteur rustig en bekwaam ook met de verkoper in de winkel met de via telefoon.

Huub 14-05-2022

Prima service. Installatie op lastige plek waar de standaard bevestigingsmaterialen niet gebruikt konden worden. Vriendelijk ondanks problemen. Werkplek schoon en onbeschadigd achtergelaten. Alles voor een redelijke prijs met korting op de extra arbeidsuren.

Rene 14-05-2022

Correct, to de point, vriendelijk, zorgvuldig, deskundig. Alles wat je wilt en verwacht.

L.j.m Blom 14-05-2022

Goede service prima vakmanschap en vlugge en vriendelijke afhandeling zal er altijd terug gaan een dikke pluim voor firma Wouters

Fam Kuipers’ 14-05-2022

Snelle, fijne en eerlijke service waarbij vakmanschap hoog staat aangeschreven

Albert 14-05-2022

Zoals altijd weer was de service goed. De TV gewoon telefonisch besteld, omdat ik erop vertrouw dat ze mij geen slechte producten verkopen.