Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

EHK 10-02-2022

Electroworld levert goede service voor een schappelijke prijs. De advisering en levering zijn top. Verkoopadviseur Berry luistert goed en sluit aan bij de klantbehoefte.

Pol Electroworld Winsum 10-02-2022

Klantvriendelijk, goede aanleg van het apparatuur
Service was goed, alle vragen van onze kant zijn beantwoord extra moeite voor ns gedaan om de garantieaanvraag te laten lukken .

Huisman 10-02-2022

Prima zaak goede service perfecte prijzen doen het beter als al die grote zaken

H. en A. O. 10-02-2022

In 2018 een dab+ radio gekocht waar geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij geleverd was. We moesten hemel en aarde bewegen dat men voor ons een Nederlandse gebruiksaanwijzing wou uitprinten. Uiteindelijk is het wel gelukt door de leverancier Balsters Eelde. Erg klant onvriendelijk.

H. en A. O. 10-02-2022

In maart 2021 een koel-vriescombinatie gekocht bij Balsters in Eelde. Bij het afrekenen werd er voor bezorgen en aansluiten €29,99 in rekening gebracht. Men kon zo de vries-koelcombinatie plaatsen en de stekker in de stopcontact doen. Om deze kosten te berekenen komt erg klantonvriendelijk over bij een koel-vriescombinatie van €899,00.

H. en A. O. 10-02-2022

Op 29-01-2022 gekocht bij Balsters in Eelde een steelstofzuiger van AEG. Er werd ons medegedeeld dat dit type stofzuiger niet meer voorradig was en hup zonder overleg werd het demonstratiemodel uit de winkel in gepakt. Wij hadden zeker meer overleg verwacht of we het demonstratiemodel wilde hebben of dat er een nieuwe besteld kon worden. Voor het demonstratiemodel hadden we zeker 10% korting verwacht.

Willem Berendse 10-02-2022

Wilde een LG A1 kopen maar de verkoper wist me te over te halen op een goede manier om een een duurdere c1 te kopen. Deze was kwa beeld een stuk mooier,geen spijt dus. Goede voorlichting en prettig gesprek.

Tom 10-02-2022

Lokaal, dus erg fijn om een band te creëren met de werknemer. Vooral als er in de toekomst iets aan de hand is.
Installatie van de apparaten ging snel en duidelijk. Alles werkt perfect

Monique 10-02-2022

Mooie ruime winkel. Met deskundig personeel. Goede service. En bij een defect apparaat bijvoorbeeld een wasmachine vaak dezelfde al weer gemaakt.

Jose Wolters 10-02-2022

Ze Zion vriendelijk helpen je heel goed geven goed advies gewoon top winkel

Maikimoo 10-02-2022

Na aankoop on line werd snel telefonisch contact gemaakt . Vlotte levering aan huis volgde.
Product voldoet aan de verwachtingen.

Jan 10-02-2022

Je wordt er altijd netjes en vriendelijk ontvangen en geholpen. Wat er beter kan is ,als er belooft dat je wordt terug gebeld of dat de levering later komt er geen contact wordt opgenomen.

Geert Kuppens 10-02-2022

Een vaatwasser gaat altijd onverwacht stuk of functioneert niet meer naar behoren. Voor ons is het dan geen vraag waar we heen moeten voor een nieuwe. De klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid van de informatie en van het gegeven advies wordt door ons heel erg gewaardeerd. Ook de service en snelle afwikkeling is onovertroffen.

Jan Mustert 10-02-2022

Vriendelijk geholpen in de winkel . Zelfs wanneer je een bestelling doet per telefoon. En een goede service bij het plaatsen van het bestelde product.

jansen theo 09-02-2022

Eerlijke en duidelijke informatie omtrent de wasdroger, die zij ons adviseerde.

munning mh 09-02-2022

Wij zijn in Assen komen wonen en hadden direct al het gevoel, dat we maar bij een zaak onze nieuwe apparatuur zouden moeten bestellen. Wij zijn nml. al wat ouder en hebben van vroeger toen mijn vrouw ook in Assen woonde hele goede ervaringen met deze zaak. Ook haar vader wou maar bij een zaak zijn electronica kopen. Waarom??? Omdat het een betrouwbare, veilige zaak is met een hele goede service. Dingen die bij andere zaken niet mogelijk waren maken zij waar.

Wim en Lia 09-02-2022

Vertrouwd adres in Oost Souburg, vakbekwame en vriendelijke monteur maar. Maar bovenal
prima service en prijzen. Wij kopen hier al jarenlang en dat zegt genoeg.
Wil je je aankoop thuisbezorgd en geïnstalleerd hebben ben je op het goede adres.

frank 09-02-2022

HIer al veel apparatuur gekocht of laten repareren. Altijd goede service, eerlijke prijs en vriendelijk personeel.

in den Bosch 09-02-2022

Monteurs hebben vakkundig en netjes gewerkt. Zeer klantvriendelijke mensen.

Ron 09-02-2022

Vlotte en deskundige reparatie van onze vaatwasser voor een billijke prijs.

Peter 09-02-2022

We moesten een nieuwe afzuigkap. Electroworld kwamen we tegen op internet. Gebeld en vrij snel informatie gekregen met mogelijkheden en kosten. Daarna gebeld omdat we vragen hadden en toen meteen ook antwoord gekregen. Nieuwe afzuigkap is geïnstalleerd tot onze tevredenheid. Oude is afgevoerd; voor ons ook handig. Al met al een goede service en een vriendelijke monteur.

Fam Van Zanten 09-02-2022

Het is een wereld Winkel.Heel goede service Personeel heel vriendelijk. personeel geeft goeie uitleg en nemen de tijd voor je.
Bezorgen was ook goed,Al met al een top winkel.

Suraj 09-02-2022

Snelle en betrouwbare service. Montage ook uitstekend en professioneel verlopen.
Prijs-kwaliteit verhouding ook prima. Veel betere service dan de MediaMarkt.

C. Vankan 09-02-2022

Zeer klantvriendelijk en oplossingsgericht, na enorme waterschade echt het gevoel goed geholpen te zijn. Niets was teveel gevraagd. Top!

dhr Dirven 09-02-2022

Vriendelijke en correcte behandeling.
Goede kennis van zaken en juiste uitleg.