Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Th. Smolders, Nijmegen 27-12-2021

Zoals reeds weken geleden, ook nu weer die perfecte klantvriendelijkheid ervaren bij de firma Grootaarts in Nijmegen.
Alle aandacht voor de klant, prettige benadering, duidelijke uitleg en als laatste die waardevolle opmerking: “Mocht er iets niet naar tevredenheid zijn, laat het ons even weten of kom even langs wij lossen het graag voor U op !” Dat noem ik een top bedrijfsleider.

S. van Kaam 27-12-2021

Electroworld is een fijne winkel. Je krijgt een goed advies en ze denken met je mee. De levering en installatie verloopt heel soepel en zorgvuldig.

A de Haan 27-12-2021

De verkoper was duidelijk over de verschillen tussen de diversen drogers. Ook de mensen die de droger afleverde waren zeer vakkundig en namen de oude droger mee.

Bert Boijmans 27-12-2021

Een lokale monteur bleek het te druk te hebben. Daarop werd ons Electroworld Gulpen voorgesteld. Binnen een half uur werd een afspraak gemaakt en twee dagen later stond de monteur 's ochtend 9.00 uur netjes aan de deur. Heel beleefd werd nog even op de coronamaatregelen gewezen en na een half uurtje waren we klaar. Wij blij!

Ineke 27-12-2021

Snelle service en erg vriendelijk. Een van de monteur had 's ochtends een ongelukje gehad. Ik werd netjes gebeld en 's middags stond er al een collega, erg fijn die snelle service

Klaas Harmanni 27-12-2021

Heb me georienteerd op de site van Electro world Balters t.a.v. van een nieuwe droger, omdat ik de persoonlijke service uitstekend vind. Het apparaat was op voorraad leverbaar en werd een dag later aan huis afgeleverd. Prima geregeld.

Ad Swidde 27-12-2021

Goed geregeld met de buitenbalie in Kerstsfeer. Ik was er om een TL Buisje te halen.

Marjanne 27-12-2021

Vriendelijke medewerkers in de winkel en bezorging
Snelle levering en goede uitleg. Prima

Niki 27-12-2021

Snelle en vriendelijke levering en service van Electroworld De Rouw! Wij zijn tevreden.

Lisa 27-12-2021

Erg klantvriendelijk en erg goede belevingsgerichte uitleg. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

Jorrit 26-12-2021

Ruim assortiment, ook uit voorraad. Goed advies en Service is ook erg goed. Fijn bedrijf om te kopen.

ten Vergert 26-12-2021

Zeer vriendelijk personeel dat de tijd voor iedere klant neemt. Goede adviezen, niet op omzet, maar op de klant gericht. Snel bereikbaar en snel aanwezig voor service.

Minke 26-12-2021

Reactie op melding via mail verliep vlot. De machine was snel/ professioneel weer gerepareerd.

Hennie 26-12-2021

Ben nog niet in de winkel geweest, alleen nog maar voor reparatie, doordat jullie samen zijn gegaan met ......

Henny Vels 26-12-2021

Elektroworld is gelegen in de eigen woonplaats en dat vinden wij handig mocht er service nodig zijn. Verder de deskundige rustige en goede informatie over de apparatuur van de medewerkers.

goede service 26-12-2021

Zeer goede service. Denkt mee en de klant staat centraal. Doet alle moeite om het de klant naar de zin te maken.

Andre 26-12-2021

Betreft filiaal steenwijk Prima service bij aankoop tv, goede uitleg en er werd goed meegedacht over de juiste keuze bij het te besteden budget. Verkoop zonder op te dringen voelde erg prettig aan. Gratis thuis geleverd en geïnstalleerd met duidelijke uitleg over de werking en mogelijkheden.
De link voor de cashback actie is direct meegestuurd met de digitale factuur.
Op dag van levering (in corona lockdown) nog onverwacht een micro sd kaart odig. Na telefonisch contact dezelfde dag nog keurig in de brievenbus bezorgd.

Jan en Corrie van der Zouwen. 26-12-2021

Elektro World Veen is een top bedrijf. met deskundig personeel en een geweldige service.
Waar wij al jaren komen.

Jan 26-12-2021

prima telefonisch advies. Ivm Corona was de winkel gesloten maar onze wasmachine defect. Prima advies en de volgende dag geleverd.

Greet Ketting 26-12-2021

Vriendelijk personeel en een perfecte service. Hier is de klant nog koning.

Albert List 26-12-2021

gewoon een duidelijke uitleg zeer vriendelijk personeel eigen service dienst en voor de prijs hoef je echt niet naar een internet bedrijf te gaan ,scheelt niet veel wij hebben er deze week net een grote vrieskast gekocht en een koelkast beide van liebherr mooi spul en dan vinden wij ook nog koop gewoon in je eigen dorp/stad en gun de lokale winkel ook wat groet fam ..... Barneveld.

Herman Ditters 26-12-2021

Een (voor ons) van oudsher fijne eerlijke zaak met echt goede service en ook nog eens nette scherpe prijzen.
Een type middenstandswinkel die we moeten steunen en koesteren als samenleving, is mijn persoonlijke mening.

Francis 26-12-2021

Ik heb op interner afgespeurd en kwam bij electroworld terecht vanwege de kleurrijke koelkasten. Gebeld en vriendelijk te woord gestaan ook al was her bijna sluitingstijd. Kort daarna nog een keer gebeld en de koelkast besteld en alles per telefoon. De bezorging ging ook volgens afspraak en de heren hebben de koelkast net afgeleverd en geplaatst. Niks geen haast.
Zeer tevreden en zal zeker voor iets anders ook naar electro World gaan.

steef 26-12-2021

top service, ik koop al bij Duynstee sinds koos voor zichzelf begon in Sassenheim. Richard heeft het zelfde gevoel voor service en gaat met zijn team altijd net een stapje verder. Goede prijzen, uitstekende service en vakkennis, prettige winkel. Ga zo door!

buers 26-12-2021

Prima geleverd en aangesloten . Ook wat extra werk was geen probleem.
Alles keurig opgeruimd en e.e.a uitgelegd qua bediening van de apperatuur