Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Dhr. M. Top 17-11-2021

Personeel heeft goede kennis van de producten
die ze verkopen! Zeer vriendelijk en heel makkelijk in de omgang met klanten.
Niet de goedkoopste maar voor ons uitstekend!
Wij raden deze Electronica zaak aan!

Verboom 17-11-2021

We werden deskundig voorgelicht en geholpen in de winkel, waardoor de keuze goed gemaakt kon worden.
De wasmachine werd netjes op zijn plek gezet en een korte instructie werd gegeven.

René 17-11-2021

Zeer tevreden op zaterdagavond om half zes nog geweest voor reparatie wasmachine kosten waren dermate hoog besloten om een nieuwe te kopen. Die werd maandag middag keurig om 3 uur gebracht. Super snelle service

Gustavo Helledoorn 17-11-2021

Vriendelijke monteur , goede voorlichting , goede service , vakkundige monteur

koeleman 17-11-2021

Omdat ik al mijn apparaten daar gekocht hebt en daar heel tevreden mee bent

Rick Schuitemaker 17-11-2021

Na defecte vaatwasser zijn er twee bezoeken geweest van een monteur. Na het tweede bezoek en proberen deze te herstellen bleek de machine niet meer te repareren en hebben we binnen een week een nieuwe geïnstalleerd gekregen. Snelle telefonische afhandeling en flexibiliteit in het maken van afspraken om mensen thuis te laten komen.

mar 17-11-2021

Vogel Electroworld Vlaardingen bestaat al tientallen jaren. Die ervaring merk je aan de goede service die ze leveren, met vakkundig personeel.
Ik had een oven besteld. De afmetingen werden telefonisch besproken, de oven is snel geplaatst.

korte 16-11-2021

De vaatwasser was kapot en niet meer te maken. Door de inzet van de medewerkers van Electro Wiendels was er snel een passend apparaat, keurig geïnstalleerd en hij werkt weer prima

Veronique Schulte 16-11-2021

Goed objectief advies gehad over de keuze van mijn nieuwe wasmachine. En de bezorging en installatie was ook perfect geregeld.
Zelfs de afvoer van mijn bestaande droger ook nog even aangesloten.

Klant 16-11-2021

Vragen en snelle levering heel goed gegaan
Ik ga altijd naar deze winkel
Voor witgoed
Koop lokaal

Bas van Deursen 16-11-2021

Personeel zeer behulpzaam in de winkel.
Vooruitbetaling in verhouding tot totaalbedrag.
Het was geen probleem om het apparaat iets later te leveren en tijdelijk in opslag te laten staan, dit omdat onze keuken later klaar was.
Levering correct , flexibel in tijdstip, nette medewerkers.

fam. Van den Heuvel 16-11-2021

The best in town met bijzonder goede en gekwalificeerde medewerkers, die adequaat een uitstekende service leveren bij plaatsing van hun artikelen. Een weldaad om hier te kopen.

Dorine 16-11-2021

Kopen bij Electro world Verberkt
is een goede keus
Vriendelijk en een snelle service
dat geven ze heus
Lokaal kopen is zo een feest
daarom niet ergens anders geweest.

Drieenhuizen 16-11-2021

Wij hadden een inductiekookplaat gekocht bij de firma. Deze was al eerder geplaatst. Helaas werd de glasplaat beschadigd door de val van een glazen schaal..
Na overleg met de verzekering en een offerte van de firma kon de glasplaat vervangen worden.
Dat ging soepel en vlot

Van Sorge 16-11-2021

IK ben zeer tevreden met de geleverde wasmachine en dat ze mijn oude wasmachine hebben meegenomen. Ik ben naar deze winkel gegaan omdat een andere zaak de oude wasmachine niet mee kon nemen, want die stond boven en kregen die de trap niet af.

Jan 16-11-2021

Na een goed advies hebben wij een koel/vrieskast gekocht bij Hamer in Apeldoorn. Na 2 dagen werd de kast geleverd, geïnstalleerd en alles werd goed uitgelegd. De oude kast ging weer mee terug. Prima service weer.

Jacoba 15-11-2021

Prettig geholpen en geadviseerd,Gedegen uitleg en een overzichtelijke winkel.

Marry van Taanom 15-11-2021

Geweldige service, de tv werd door de verkoper ingesteld, ik had niet veel tijd om daar op te wachten, toen hebben ze aan het einde van de dag de tv thuisbezorgd, Suppppeeerrrr .

Mijn dank is groot

H.H 15-11-2021

Vanwege eerdere goede ervaringen met Electroworld van der Meulen, hebben we hen ook nu een offerte laten uitbrengen en uiteindelijk e.e.a. bij hen gekocht en laten plaatsen. De communicatie was erg prettig en altijd zeer snel. Ook het plaatsen gebeurde snel en vakkundig. De monteur was een erg prettige, positieve en vriendelijke man. Na afloop werd alles weer keurig netjes achtergelaten en de oude apparatuur werd meegenomen. Absolute aanrader!

Petra 15-11-2021

Ervaren, vriendelijke mensen met kennis van zaken. Winden er geen doekjes om en zijn eerlijk, als je een zuinige wasmachine wil, kan je beter niet wassen. Gekocht op vrijdag en dinsdag geleverd en aangesloten, Na een uitgebreide uitleg werd de wasmachine getest en de monteur zag gelijk dat er iets mis was met de trommel. Hij draaide niet gelijkmatig. De wasmachine werd afgekoppeld en weer meegenomen en ik kreeg even later een nieuw exemplaar die de test wel goed doorstond. Prima service en ik ben zeer tevreden over Hoogendoorn Witgoed te Alphen aan den Rijn.

Rob Geboers 15-11-2021

Vriendelijk personeel, nemen uitgebreid de tijd, laten de verschillen horen tussen de verschillende merken die aldaar te verkrijgen zijn, er wordt niets opgedrongen denken mee en je krijgt er nog koffie naar keuze.

Jantien Valkenburg 15-11-2021

Ik ben van mening dat je particuliere ondernemers moet steunen ipv online bestellen. Nette winkel en personeel...goede service en aanbod. Levering probleemloos...oude koelkast moest via een schuifpui naar buiten en de beide heren hebben ervoor gezorgd dat de schuifpui nu zelfs beter zit dan voorheen....mijn dank is groot hahaha. Uitleg over de nieuwe koelkast was ook correct. Zou deze zaak zeker aanbevelen.

Gustavo Helledoorn 15-11-2021

Vriendelijke monteur vakbekwaam goede voorlichting en advies bij aankoop goede service

Arend 15-11-2021

Had een probleem met mijn wasdroger. Deze is al enige tijd in gebruik dus verwachtte deze te moeten vervangen. Reparatie afspraak snel gemaakt. Monteur vriendelijk en deskundig en wist het probleem snel op te lossen. Reparatie tegen redelijke kosten uitgevoerd. Alles werkt weer naar behoren en geen vervanging nodig.

Tsjikke 15-11-2021

Geen aanschaf maar een reparatie van de kapotte droger. Donderdags opgehaald, vrijdags alweer gebracht met een nieuwe aandrijfriem. Superservice!