Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

A.J.Zuihoff 19-02-2022

Goede service en goed advies in de winkel. Erg vriendelijk en kennis van zaken. Drammen niet door op 1 merk maar gevn advies op maat.

Birgit van der Heide 19-02-2022

Ik heb een vaatwasser gekocht bij Bake in Delden. Ik heb bewust voor deze winkel gekozen omdat het een klein bedrijf is en ik de plaatselijke ondernemer iets gun. De bejegening tijdens de koop was vriendelijk, behulpzaam en snelle levering. De monteur die kwam installeren was voorkomend en rustig. Prima allemaal.

Jimmy 19-02-2022

Onze oude wasmachine begaf het. We dachten dat het de snaar zou zijn en schakelden van Gils in. Helaas bleek later dat de motor defect was. De monteur verwees ons naar de winkel en als we daar een wasmachine zouden aanschaffen, zouden er geen voorrijkosten worden verrekend. In de winkel werden we vriendelijk en professioneel geholpen en de levering verliep ook vlekkeloos. De monteur heeft alles netjes geïnstalleerd en heeft onze oude wasmachine meegenomen. Top service!

MC van der Leden 19-02-2022

Geweldige service altijd behulpzaam en vriendelijk en heel goed in het bedenken van eventuele oplossingen.in een woord TOP.

Henk mepp 19-02-2022

snel en vriendelijk behandeling, geeft goed en eerlijk advies. wil je niets aansmeren.

Bjorn 19-02-2022

Prima service n.a.v. reparatie onderdeel wasmachine! Vriendelijk geholpen door monteur ter plaatse.

J.M.Tacq-Ankonë 19-02-2022

Een goede ervaring naar mij, de klant.
Eerst wat gegevens opgegeven per mail.
Na antwoord naar een niet te grootschalige winkel in Nijmegen.
Gekocht en een paar dagen later vakkundig geplaatst.
Nu het eigen maken van de magnetron

Lei en An Theelen 19-02-2022

Hele fijne winkel. Staat altijd meteen voor ons klaar.
Wij kunnen deze winkel aan iedereen aanbevelen.

Johan Dreijer 19-02-2022

Fijne winkel en vriendelijk personeel. Zeer tevreden over uitleg en het meedenken om te komen tot een goede keuze. Zeer tevreden met onze nieuwe aankoop.

Ronald Brekelmans 19-02-2022

Super service
Nette prijs voor Miele wasmachine.
Snel geleverd en op tijd gebracht en geplaatst.
Wasmachine functies uitgebreid uitgelegd.
Oude mee genomen.
Koop vaker bij Wim van Leeuwen en ze hebben ons nog nooit teleurgesteld.

M Keizer 19-02-2022

Fijne winkel, mooi overzichtelijk en er werken mensen met kennis en ervaring.

Debora 19-02-2022

Goede uitleg over de vaatwasser.
Snelle levering en goede service en snel ingebouwd.
Klantvriendelijk.

PaulC 19-02-2022

Fijne ontvangst in de winkel, goede uitleg over het product, verkopers zijn kundig en hebben veel productkennis. Aflevering thuis was perfect geregeld!

Fam Schelling 19-02-2022

Wij hebben vorige week een nieuwe koelvriescombinatie van Bosch gekocht! Onze oude was al 15 jaar oud. Ik moest voor een nieuw lampje in de winkel zijn en zag het apparaat. Ik heb de Bosch nagemeten of hij door onze berging deur kon en onder het lage plafond paste. Ze hebben mij prima geholpen in de winkel. Ook de bezorging ging vlekkeloos. De oude apparaten hebben ze mee genomen. De koelvriescombinatie combinatie bevalt prima! Goede prijs kwaliteit verhouding en zuinig in het energie gebruik!

Duijzer 19-02-2022

Keurig geholpen in de winkel. Goed advies, duidelijke informatie. Ondanks chiptekorten is er gewoon voorraad, dag later keurig bezorgd op de afgesproken tijd, aangesloten en een goede instructie erbij.

Martijn 19-02-2022

Electroworld van Dijk biedt zeer goede service, het zijn vakkundige en vriendelijke mensen.
Geven goed advies, komen afspraken na.
Werken heel netjes, een aanrader!

Van der Zwan 18-02-2022

Goede service en uitleg. Snelle levering en op een fijne en vriendelijke manier.

Geert Korte 18-02-2022

zeer kordaat en plezierig behandeld, er was keuze in de winkel. het was er druk en toch voldoende tijd en aandacht.

Henk Plaggenborg 18-02-2022

Goede uitleg waarom reparatie niet mogelijk was - goed advies voor nieuwe en overleg over bezorgen van vervangende wasmachine - leveren en plaatsen op afgesproken dag en tijd

Peter 18-02-2022

Bekend adres in Pijnacker, in centrum, goede oarkeerplekken, degelijk eerlijk en deskundig advies

Vd Hoovem 18-02-2022

Net en vakkundig personeel bij t inbouwen van n nieuwe vaatwasser...gaan pas weg als t tip top in orde is...ook als je daarna nog vragen hebt zijn ze daar bereikbaar voor...superbedrijf!!

Henk Gerritsen 18-02-2022

keurig advies en snelle levering van een wasdroger.
Een dag later nog een tussenstuk geplaatst

R.Snel 18-02-2022

Het installeren van de radio tuner lukte niet. De winkel twee maal gebeld. We zijn zeer vriendelijk geholpen en niets was teveel. Het probleem werd vakkundig opgelost . Zeer tevreden

Dhr & Mevr H.Ruijter en H.Ruijter-Horst. 18-02-2022

Brilman is al 50 jaar in Enschede een zeer betrouwbare zaak in electro artikelen witgoed enz. daarom hebben mijn vrouw en ik gekozen voor deze zaak.We zijn zeer goed en netjes geholpen bij de keus van de droger die het beste bij ons past.De winkel is goed bereikbaar en de afspraak voor wat betreft bezorging en afhandeling was correct en aangenaamdaarom geven wij winkel en medewerkers bij Brilman een dikke 10.

de vries 18-02-2022

prima service, wij komen hier al bijna 30 jaar . Al ons witgoed komt hier vandaan zoal ook een televisie, keurig door hen geinstalleerd.