Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Anita 06-01-2022

Snelle service denken mee voor een oplossing bij problemen wordt het snel opgepakt. Ik koop hier al jaren en ben zeer tevreden.

wvd 06-01-2022

Reparatie vlekkeloos uitgevoerd binnen 20 minuten. Alleen afspraak maken duurde een week; blijkbaar zijn er veel storingen.

Patricia 06-01-2022

Snelle service van vakkundige mensen! Aardige monteur voor het repareren van de oven.

simon de jong 06-01-2022

Klantvriendelijk en service gerichte electrozaak en idem personeel..
Afspraken komen ze na,belken snel terug en denken met je mee.
Blij mee en volgende keer weer..!

Harrie Janssen 06-01-2022

Hier zijn ze altijd behulpzaam, en denken met je mee.breng service is van zeer goed niveau.
Erg vriendelijke medewerkers.

Gonny 06-01-2022

Super als ondanks de lockdown je goed wordt geholpen op afstand, met een kapotte wasmachine, droger ging ook al een stuk minder.
Telefonisch goed geadviseerd voor beide apparaten en keurig de volgende morgen geïnstalleerd. Tijdens instaleren gaven ze de tip de condensdroger op de afvoer te doen, deze is ook door hen gelijk uitgevoerd, top.

Wil 06-01-2022

Telefonische een droogtrommel besteld en ik werd heel vriendelijke te woord gestaan , kreeg alle informatie die ik hebben wilde en de volgende dag is het al geleverd door heel vriendelijk personeel die naar mijn wensen luisterde wat de plaatsing betreft , dacht met mij mee, en gaf aan mocht er toch nog iets zijn of wilt u iets veranderd hebben mag u altijd bellen.
Kortom keurig netjes geholpen.

Karin Jochems 06-01-2022

Snelle service, vriendelijk , meedenkend en geduldig!
Super winkel veel beter als on-line bestellen!

Yunus 06-01-2022

Gisteren via Marktplaats een Dyson föhn aangeschaft, werd supersnel geholpen via de chat en alles ging vlekkenloos. Gelijk de volgende dag de föhn binnnengehad die verzekerd werd opgestuurd met track & trace. Ik kan allen maar positieve dingen opnoemen over dit bedrijf in één woord TOP!.

Lentink 06-01-2022

Jarenlang al vaste klant.
Je hoeft maar te bellen of ze zijn er al.
Prima Service.

S.G. 06-01-2022

Uitstekende service! In de week tussen kerst en oud/nieuw perfect geholpen met een vaatwasser storing.

Pirou 06-01-2022

Top service. Aankoop snel geleverd, bleek defect te zijn en werd meteen omgeruild. Dat is toch heel veel handiger dan een internet-aankoop!
En ook nog eens geïnstalleerd zonder extra kosten!!!
Wij zijn superblij met Brenkman: goed advies, snelle levering en prima service!!!

Liselotte Lippmann en Gerrit Engeltjes 05-01-2022

EW Hans Brinkhuis te Dedemsvaart. Snelle en zeer goede winkel met professionele medewerkers. Al onze apparaten kopen wij daar! Snel en vakkundige reparatie aan huis en wanner nodig vervangend apparaat thuisgebracht.

Sidney 05-01-2022

Bellen en geregeld
Top prijs
Top service zelfde dag in huis.
Complimenten voor deze firma

Marjo 05-01-2022

Super goede service!
Ondanks dat de winkel dicht zat, toch een televisie voor de kerst in huis. Superfijn.
De televisie werd keurig thuis bezorgd, aangesloten en ingesteld. Ook werd eea goed uitgelegd. Vader en zoon van Eijl zijn zeer vriendelijk en hebben verstand van zaken. Geen vraag is te veel. Dat wil je toch het liefst.

Guus 05-01-2022

Keurige levering van de wasmachine en wasdroger. Beide op hun plaats gezet (op zolder) en getest.

Hans van Scheijen 05-01-2022

Monteur kwam op de afgesproken tijd en heeft zich echt ingespannen om onze afwasmachine weer gebruiksklaar te maken. Hij was betrokken een professioneel.

Joost de Mooij 05-01-2022

Vakkundig personeel in de winkel, mogelijkheid om het product in de winkel te zien, vakkundig personeel voor installatie en montage. Duurde wel even voordat de sonos soundbar werkte. Voor de keiskeurigen onder ons is de TV iets scheef opgehangen maar niet hinderlijk.

Anita 05-01-2022

Uitstekende service , alle kabels van de nieuwe tv aangepast zelf met verlengkabel. Er moest nog een doorvoer in het tv meubel gemaakt worden en ook dat was geen probleem ….. dat fixen we wel even zei de monteur.

Lisanne Wijnen Locatie Sonnehove 05-01-2022

Ik heb telefonische contact gehad met één van de medewerkers.
Ze hebben heel goed begrepen waarna ik op zoek was.
Een dag daarna hebben ze me al gebeld wat voor ons het beste product was. En daar alle uitleg over gegeven.
Erg vriendelijk personeel.

radiovos 05-01-2022

allesginggoed met deaankoop we zijn er tevrede over is voor ieder een aante bevelengaan dus

Nestelmaker 05-01-2022

Kies voor lokaal. Je komt dan met deze electro world heel goed uit. Super service!

Ronald Koch 05-01-2022

Vriendelijk personeel,goede service.Alles netjes en volgens afspraak geplaatst.

Teneij 05-01-2022

Goede service tevreden over gekocht artikel Heel erg blij mee zeer tevreden

chris 05-01-2022

zeer fijn bedrijf hebben al meerdere keren iets bij hun gekocht en altijd perfecte service