Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

W.Looijenga 23-01-2022

In winkel en vakkundigheid 100%, dus erg tevreden.volgende bestelling weer bij electroworld!,

Kees O. 23-01-2022

Mooie zaak met uitstekende en deskundige service. TV was snel geïnstalleerd en goede uitleg voor het gebruik van de tv.
Wel jammer dat ze de oude snoeren niet verwijderd hadden.

Jos 23-01-2022

Oude klant, altijd goed geholpen met goede uitleg. Zeer hulpvaardig en nog gelachen ook bij het bezoek thuis. Top

F.Relou 23-01-2022

Zeer goede voorlichting / uitleg. 10.00uur besteld 11.30 in huis geleverd 😊

Arno 23-01-2022

We zijn prima geholpen en wat we zochten hadden ze op voorraad, we konden het direct meenemen. Shop local, prima.

Salehi de Jong 23-01-2022

Onze vaatwasser was stuk maar eenzelfde type was niet beschikbaar vanwege leveringsproblemen . Wij hebben een nieuwe leenvaatwasser mogen gebruiken tot de beschikbaarheid/ levering van onze bestelde vaatwasser. Hier waren wij ontzettend mee geholpen .

B.plug 23-01-2022

Na online bestelling werd ik gebeld dat het model niet leverbaar was ,kon kiezen uit een ander duurder model ,zou terug gebeld worden wanneer ik het kon halen ,na 5 dgn zelf naar de winkel gegaan omdat ik niets meer hoorde ,het artikel lag achteraf al dgn klaar ,was een model met krassen op het display werd voor 5 euro minder aangeboden ,bleek dat er nog genoeg andere modellen op voorraad waren met dezelfde prijs als mijn éérste keuze

Linthorst 23-01-2022

`s Avonds het produkt gereserveerd en de volgende ochtend stond het al klaar. Ook fijn, dat je pas bij ophalen hoeft te betalen en niet bij het maken van een reservering.

Marianne 23-01-2022

de service die verleend wordt vind ik geweldig. Als het product niet op voorraad is wordt het besteld en binnen 2 dagen kreeg ik een telefoontje dat ik het kon op halen.

H. Lucas 23-01-2022

Wij wonen 21 jaar in Gennep en zijn net zolang klant bij Berkvens in Boxmeer, dat zegt toch wel iets!

Bert 23-01-2022

Klantvriendelijk, goede service.
Prijzen vergelijkbaar met de grote electronicazaken als mediamarkt

P. 23-01-2022

Top service en supersnelle levering van een nieuwe wasmachine door Radio Vos

l.b. 23-01-2022

Na het telefonisch doorgeven van een storing in mijn wasmachine was er direct een afspraak voor reparatie. De volgende dag, nog iets vroeger dan de verwachte tijd, stond de vriendelijke monteur met vervangend element voor de deur. Een half uur later was de wasmachine weer gebruiksklaar en de ruimte bij de wasmachine keurig achtergelaten. SUPER SERVICE!

bono 23-01-2022

Ook na de verkoop is niks te veel om even te helpen met kleine dingen. Erg aardig.

Johan van Driessche 23-01-2022

Zeer goed geholpen… een deskundige en duidelijk uitleg… waardoor we snel konden beslissen.

Sidney 23-01-2022

Bellen bestellen
En zelfde dag geleverd en gemonteerd.
Einde dag nog netjes gebeld of we tevreden waren.
Gewoon top geregeld.

Trudy 23-01-2022

Goed advies, veel kennis van het apparaat. De keus was voldoende. Erg vriendelijk personeel en snelle levering.

Yvonne 22-01-2022

Betrouwbare winkel, snelle levering en ze waren er op de afgesproken tijd., installatie van de inbouw vaatwasser was lastiger dan gedacht, de monteurs gingen pas weg toen alles goed en netjes aangesloten was, alles keurig achtergelaten en de oude vaatwasser hebben ze meegenomen.

john Hartings 22-01-2022

wij zijn vaste klant. En zeer tevreden over de vriendelijke vakkundigheid. De afleveringen zijn altijd naar tevredenheid.
Informatie is duidelijk. Zeer klantvriendelijk.

Jeroen 22-01-2022

Een overzichtelijke winkel in Schalkhaar die verschillende merken en modellen hebben staan en personeel met verstand van zaken, die zelf de producten installeren en waar nodig ook zelf kunnen repareren. Waardoor het aankoop advies meer inhoud dan een prijskaartje en specificaties.

Mieke van Ballegooij 22-01-2022

Prettig geholpen in de winkel, goede voorlichting, vlotte levering en uitleg voor mijn nieuwe t.v.

Maartje 22-01-2022

Wij komen al jaren bij Electroworld Kortman te Glanerbrug. Van wasmachine tot stofzuiger tot televisies!
Vakkundig advies, aandacht voor je vraag, meedenkend en zeer goede service!
Zeer tevreden altijd.

J de waard 22-01-2022

Fijne winkel je wordt goed geholpen ,prima advies en vriendlijke verkopers

Sjaak Muller Zoutkamp 22-01-2022

Ben nog niet in de shop geweest. 3x service mogen ontvangen van de heer Egbert Pol, en daar dik tevreden over.

nee 22-01-2022

duurde wel ruim een week voor hij er was en dat vindt ik niet netjes en moest zelf bellen waarom het er nog niet was geleverd