Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Kathinka 28-06-2022

Het plaatsen van de koel-vries delen verliep moeizamer dan aanvankelijk gepland, maar de beide mannen hebben de klus keurig afgewerkt.

Elly 28-06-2022

Duidelijke info, snelle levering . Prima product en prijs. Eletroworld Baarn is zeker aan te raden.

fam. bierman 28-06-2022

Goed geholpen, Televisie is keurig opgehangen, zeer klantvriendelijk, afspraak nagekomen.

Paul 28-06-2022

Goed en duidelijk advies gekregen bij de aanschaf van de nieuwe wasmachine. Afgeleverd volgens afspraak. Chapeau voor de mannen die hem naar de zolder hebben getild. ;-)

MvH 28-06-2022

Super tevreden over de afhandeling van de defecte tv door ..... . Altijd klantvriendelijk en een zeer goede service.

jos koevoets 28-06-2022

de shop is ruim en overzichtelijk ingericht met personeel dat vriendelijk de klant helpt met vakkennis.
de aflevering was exact op de afgesproken dag en tijd en het toestel volledig geinstaleerd met volledige uitleg.
ik heb gekozen voor een buurtwinkel

Mats 28-06-2022

Vriendelijke verkoper die verstand had van hetgeen hij verkocht. We zijn goed geholpen, blij met de bestelde TV en droger en tevreden over de snelheid van levering.

M.vd.Brand 28-06-2022

altijd vriendelijk, worden goed geholpen en doen alles om het juiste voor ons te vinden

ties kosters 28-06-2022

Prima winkel altijd eerlijk advies zeer betrouwbaar en niet te vergeten zeer goede service als je een product gekocht hebt

Marianne Gorter 28-06-2022

Ben zeer tevreden over de klant vriendelijkheid van Electro World te Baarn .Fijne uitleg niet opdringerig en er word met je mee gedacht . Ik heb in het verleden mijn koelkast en mijn wasmachine en droger en een wasemkap gekocht en laatst nog een stofzuiger . Ze leveren goede service. Zeker een winkel om aan te bevelen .

Martino 28-06-2022

Netjes en vakkundig geholpen. Met kennis van producten en een prima service.

fam N Callemeijn 28-06-2022

Een prettige winkel met uitstekende service. We zijn zeer fijn geholpen met hele goede uitleg van het product.Ook de bezorging en het plaatsen van de machines verliep netjes en vlot.

Maarten Verkuijlen 28-06-2022

Het pakketjes was wat later dan verwacht maar dit is heel goed gecommuniceerd. De mensen in de winkel waren bijzonder aardig en behulpzaam.

martijn 28-06-2022

fijne winkel en snelle levering, vakkundig geplaatst. fijne winkel en snelle levering, vakkundig geplaatst

Schroten Installatiebedrijf 27-06-2022

Zijn in de winkel geweest en is dezelfde dag nog bezorgd en geïnstalleerd, top

Liselot 27-06-2022

Persoonlijk en eerlijk advies, echt vakmensen met kennis van zaken.
Ze komen ook zo snel mogelijk leveren, wat niet makkelijk is in deze tijden, en we moesten maar 1 werkdag wachten. Super fijn om dure dingen lokaal te kopen, waar je ze eerst kan bekijken voor je het besteld.
Super tevreden!

Jan 27-06-2022

Goede service, klantvriendelijk, uitstekende uitleg van het product.
De winkel heeft een heel goede en mooie uitstraling.

Henk Verreck 27-06-2022

Heldere service, goed advies. hele vriendelijke eigenaren. Top zaak als alle winkels deze service zouden leveren dan zouden mensen niet via internet kopen!

Jos Boogaart 27-06-2022

Bij binnenkomst konden we eerst rustig even rondkijken en daarna kregen we een uitstekende uitleg. Kortom uitstekende en snelle levering. Top!

Ruurd 27-06-2022

Goed, betrouwbaar advies, snelle levering en prima installatie, dus kunnen zeker aanbevelen.

Alice 27-06-2022

We gaan graag voor onze apparatuur naar Brinkhuis..
We hebben het gevoel dat er geluisterd wordt naar onze vraag, en dat ze weten wat voor óns passend en goed is..
Dus bevelen we Brinkhuis aan..;)

R. de Jonge 27-06-2022

Zal waarschijnlijk niet aanmerking komen voor de bonus van € 250,= maar ik heb op 19 april een nieuwe afzuigkap besteld. deze is tot op heden nog steeds niet naar behoren opgeleverd. Wel is de rekening gestuurd met met het verzoek om alle betalingen UITERLIJK binnen 8 dagen te voldoen. Tevens via de mail het verzoek gekregen om een positief review te schrijven. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er een reactie komt.

The Lion King 27-06-2022

Ik werd door een zeer behulpzame verkoper te woord gestaan. Hij heeft mij rustig en vriendelijk uitgelegd welke televisie het beste bij mijn wensen paste. Door ter plaatse een vergelijking met andere televisie toestellen te maken heb ik uiteindelijk een televisie gekocht die ik nu na een week gebruik mij prima bevalt en er erg tevreden over ben. Ik had de keuze over heel veel modellen. Zoals afgesproken heeft de monteur bij mij thuis alles perfect geïnstalleerd. Ook kreeg ik rustig en begrijpelijk uitleg over hoe de televisie functioneert. Kortom een prima aankoop en erg tevreden over de service van zowel de verkoper als degene die alles geinstaleerd heeft.

Marantz 27-06-2022

Klantvriendelijk, uitstekende uitleg over het aan te schaffen produkt. Alles goed aangesloten met de nodige uitleg. Kortom: een betere werknemer kunt U zich niet wensen. Hartelijke groet.

Peter 27-06-2022

Vriendelijke bediening met kennis van zaken. Behulpzaam.
Zaak maakt een rommelige indruk door veel dozen.