Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2957 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kiel-van Schaik 01-12-2022

Prettige werknemer. Goede service .Duidelijke antwoorden op gestelde vragen! Op tijd aanwezig.

Oosterhof, Electroworld Steenwijk 01-12-2022

Ik werd in deze zaak heel vriendelijk en deskundig geholpen.
Goede uitleg en informatie over de Bosch steelstofzuiger die ik hier heb aangeschaft.

Henry KM 01-12-2022

Fantastische service van Aarts Beeld & Geluid: uitermate vakkundig advies welke TV het meest geschikt is voor onze situatie, afhandeling order en installatie ook buitengewoon vakkundig en prettig, SUPER!

Hans 01-12-2022

Correct, netjes, gaven antwoorden op vragen van de installatie van de apparatuur. Monteurs die wisten waar ze mee bezig waren.

Huub 01-12-2022

Wij hebben al jaren goede ervaringen met Electroworld Hoensbroek. Goede prijzen, goede adviezen en een uitstekende service.

N. 01-12-2022

lokale winkelier met aandacht voor klant. Goede afhandeling bezorging en meeneming van oude apparaat.

J.v. Haaften 01-12-2022

Goede service. Goed advies, prettige benadering in de winkel. Koelkast vakkundig geplaatst.
Een zeer goede winkel hier in Steenwijk.

JW Klarenbeek 01-12-2022

Bijzonder vriendelijk, bekwaam en professioneel personeel. Perfecte adviezen zonder direct je willen over te halen om te kopen. Daardoor kom je eerder terug.

J.Kesselring 01-12-2022

Goede producten tegen uitstekende prijzen. Altijd uitstekende service en vriendelijke medewerkers

Oosterloo Jan Peter 01-12-2022

We gaan altijd naar jullie winkel. Dichtbij, vertrouwd, deskundig en goede service.

Sjaak 01-12-2022

Altijd fijn geholpen in de winkel met goede en deskundige voorlichting .
Correcte aflevering thuis met installatie en goede uitleg

B de Jager Kollum 01-12-2022

zeer tevreden zoals je geholpen wordt , in een hele mooie winkel die thuis hoort in De Westereen

Stiphout Zandvoort 01-12-2022

vakkundig en plezierig en komt afspraken goed na.
goed advies met meerdere mogelijkheden

Frans 01-12-2022

Levering van niet alledaagse Amerikaanse koelkast is prima verlopen. Het was geen gemakkelijke klus maar snel en vakkundig uitgevoerd. Er was weinig ruimte om te manoeuvreren, toch stond de Bertazzoni Frenchdoor koelkast snel op zijn plek.

Wilbert Hoekman 01-12-2022

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Super service en nemen de tijd voor je. Top bedrijf

Jet Broekstra 01-12-2022

Vriendelijk en snel. Geduldig. Vakkundig en meedenkend. Lokaal en een uitstekende service!

Corina 01-12-2022

Altijd tevreden over de firma Brenkman.
Krijgen altijd eerlijk advies en snelle levering.

L. Warners 30-11-2022

Het is fijne winkel bij ons in de buurt . Je wordt er vriendelijk geholpen met een goed advies en de prijzen zijn er ook goed.

A.Abels 30-11-2022

In de winkel inLosser wordt je altijd fijn geholpen krijg je er goede uitleg van het apparaat die je nodig hebt.

Jeanne Kremers 30-11-2022

Vriendelijk, hele fijne uitleg in de winkel. En heel fijn, toen ze hier de tv en soundbar kwamen installeren. Wij hadden natuurlijk veel vragen, en ze namen al de tijd, om goed te kunnen beantwoorden.

Koffiemachine 30-11-2022

Filiaal Hagedoorn te Meppel, vakkundig en vriendelijk personeel
Wij gaan voor alles altijd naar deze winkel, uitgebreid productinformatie en goede prijs/kwaliteitverhouding

een zeer tevreden klant 30-11-2022

Uitstekende service en communicatie. Sterk in meedenken met de klant. Echt een aanrader!

Allard 30-11-2022

Super netjes en goed behandeld. Uitgebreide uitleg over AEG droger 8000 serie en wasmachine prosteam 7000 serie
Zijn beide netjes geïnstalleerd. Geen omkijken naar verpakking en zo. Netjes een tussenplaat gemonteerd en beide machines zijn aan elkaar vastgezet.
Werknemers zijn ook erg vriendelijk en bekwaam.
Absoluut een aanrader!

Ardi 30-11-2022

Wat een geweldige service!
Je koopt niet alleen een aantal producten, maar er wordt super met je meegedacht.
We konden gebruik maken van verschillende kortingen, maar ook de service daarbij is fantastisch. Ze komen bij je thuis kijken wat het best bij je past en gaan pas weg als alles goed werkt.

Corry Vrijdag 30-11-2022

Bij Cup Arcen word je altijd onmiddelijk en deskundig geholpen. Een leen-magnetron wordt zomaar geleverd, waarmee wij heel erg geholpen waren. Top zaak!