Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Ton Smeets 24-12-2021

Duidelijke uitleg over het product, snelle levering en installatie en uitleg over verdere aansluitmogelijkheden.

Hans van Elk 24-12-2021

Zeer vriendelijke en professioneel geholpen. Goede en vriendelijke service.

Jan 24-12-2021

Snelle reactie op mail, duidelijke en goede advisering aan telefoon. Stralen in alles uit dat ze de klant willen helpen. Doen niet moeilijk over betaling of terugbetaling.

Helder 24-12-2021

goede uitleg, klantvriendelijk, denken mee , nemen de tijd ook bij bezorgen

Frans 24-12-2021

We werden hartelijk welkom geheten in de winkel. Vragen werden duidelijk uitgelegd. Hadden gelijk een goed en betrouwbaar gevoel. De installatie thuis was ook goed. Echt vakwerk. We zijn zeer tevreden en gaan het jullie zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Hanny van Andel 24-12-2021

Vriendelijke, behulpzame medewerkers. Toen zich een probleem voordeed bij het installeren van de inductiekookplaat hebben ze direkt voor een oplossing gezorgd. Super. Kan ik de plaat toch gebruiken en het kerstdiner valt niet in duigen.

Gedipesa 24-12-2021

Mijn combi magnetron was dood. Vogel in vlaardingen gebeld voor reparatie. Binnen 2 dagen een monteur geweest en ter plaatse enige metingen gedaan, maar had nog geen storing gevonden. De magnetron meegenomen en na 1 dag de oorzaak gevonden. Onderdeel besteld en na 3 dagen weer terug geplaatst bij mij tegen gunstige reparatie tarieven.
Kortom
Een betrouwbaar bedrijf waar de service nog op een hoog niveau is.

Edgar 24-12-2021

service ongekend. bv onze wasmachine. smiddags langs in de winkel net voor 18.00 volgende ochtend om 8.00 bezorgd. Top

Edwin Diekman 24-12-2021

Goede service en vriendelijk personeel.
We kunnen deze winkel van harte aanbevelen.

Keller 24-12-2021

Super service. Denkt mee met de klant.
En alles snel en netjes geregeld volgens afspraak.

Ton van Opbergen 24-12-2021

Afspraak is afspraak. En geen moeite teveel.
De verkoper luistert goed naar je wensen en weet precies wat je wil hebben of wat je nodig hebt.

Colin8 24-12-2021

Wij zijn al jaren vaste klant bij deze winkel. Ontzettend klantvriendelijk personeel. Zelfs in de Coronatijd konden we iets kopen en dit afhalen bij hun voordeur. Goed geregeld!

M,Hoekstra 24-12-2021

Na een zeer slechte ervaring met een Expertbedrijf in Winschoten waar de service na 40 jaar klant te zijn geweest en voor de eerste maal aanspraak werd gemaakt op garantie deze totaal afwezig was.
Nu lokaal inmiddels een Miele warmtepompdroger en kort daarna een Braun strijkijzer gekocht bij de familie Poortman in Oude Pekela die algemeen bekend staat om de goede Service.
In de zaak en na de bezorging en het aansluiten nogmaals de werking van de droger uitgelegd, professioneel.

jacqueline Nederpelt 24-12-2021

Afgelopen zaterdag in de winkel mijn keuze gemaakt ik werd fijn en doortastend geholpen ! En donderdag is de oven en de gasplaat geplaatst door twee vriendelijke en behulpzame mannen ik ben zeer tevreden

R&W 24-12-2021

Uitgebreid assortiment en men denkt goed mee met wensen en mogelijkheden van de klant. Levert snel en goed.

Jos van Luyck 24-12-2021

Meedenken in de winkel. Snelle en correcte aflevering en installatie door een vriendelijke monteur.
Maar dat zijn we ook al jaren gewend van Van Amelsvoort.

Jan de Waal 24-12-2021

Ondanks Corona perikelen een supersnelle afwikkeling van mijn probleem, een kaduke TV net voor de kerst. Binnen 1 uur een nieuwe klaargezet + Soundbar. Inmiddels staat/hangt alles weer en werkt perfect.
Hulde voor de perfecte service van XXX en z'n collega's

koen verhoeven 24-12-2021

Fijne overzichtelijke winkel, personeel komt geinteresseerd en oprecht over.
Binnenkort schaffen we nog een TV aan welke ik zeker bij hun ga aankopen.

Tjeerd 24-12-2021

Goede service, klantvriendelijk en efficiënt. Daarnaast vriendelijke benadering van de klant met een goed luisterend oor

Barbara van Straten 24-12-2021

Prima service alle bestanden overgezet helemaal top
Ik kan iedereen Oosterhof Steenwijk van harte aanbevelen

Jo Ann 23-12-2021

Goede service goede kennis van zaken ik kan deze zaak aan iedereen aanraden

P.Bernhard 23-12-2021

Vriendelijke medewerkers met goede en kundige uitleg en uitstekende service

H.Hoes 23-12-2021

Duidelijke website.
Vergelijken apparaten onderling is handig.
Er staat duidelijk aangegeven of het product voorradig is.
Vantevoren gebeld voor levering.
Komt afspraken na.
Plaatst het apparaat keurig op de plek.

Frans Gosens 23-12-2021

Ik kies voor deze winkel omdat hier de service met hoofdletters geschreven wordt. In de morgen gemeld dat de wasmachine kapot was voor in de middag kwam de monteur en om 16 uur stond er een nieuw apparaat

Emma 23-12-2021

Heel vakkundig is de ijskast geïnstalleerd
We zijn ook goed geadviseerd over het type ijskast! Levering duurde bijna 5 maanden maar dat lag niet aan Stadhouders