Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Alexander 27-03-2022

Ze denken zeer goed met je mee, laten alle opties zien en leggen uit wat in hun ogen de beste optie is. En dat is niet de duurste.

J van Beek 27-03-2022

prima zaak vriendelijk personeel goed geholpen. Goede service goede soortering winkel.

Marnix 27-03-2022

Lokale ondernemer en kennis van zaken. Ging in dit geval om een inductie kookplaat en steelstofzuiger

W. Kamman 27-03-2022

Brilman stond decennia geleden al bekend om zijn goede service en dat is altijd zo gebleven. Daarom heb ik mijn defecte apparaat laten repareren en een tweedehands ander apparaat erbij gekocht, juist omdat ik weet dat ik op deze winkel kan vertrouwen. Het personeel is vriendelijk en heeft alle tijd voor je.

Heerema 27-03-2022

Zowel de verkoopster van de winkel, als de monteurs die de wasmachine en droger kwamen brengen en aansluiten, dachten goed met ons mee. Toen bleek dat de wasmachinekraan niet goed meer functioneerde werd gelijk alles in werking gezet dit probleem op te lossen. Wij hadden al bewust voor deze winkel gekozen na goede ervaringen in het verleden, kwaliteit en service staan hier hoog in het vaandel

VK 27-03-2022

Goed product. Navraag of hoogte vaatwasser past, top! Goede communicative omtrent levering.

Rosetta 27-03-2022

Monteur was zeer kundig hij gaf goede informatie, vriendelijke man. Zeer tevreden over het plaatsen van onze vaatwasser en droger. Top

Evert Oosterwijk 27-03-2022

Super goed geholpen en meegedacht hoe het allemaal geregeld zou gaan worden.
Soort van ontzorgd worden

W. V. Geest 27-03-2022

Ik heb voor deze winkel gekozen, niet voor de scherpste prijs, maar om de service en het deskundige advies in de winkel. Ook is winkel in het dorp waar ik woon.

Jacqueline 26-03-2022

Alles was top! Service en vriendelijkheid erg belangrijk en dat was meer dan prima

Smit 26-03-2022

Deskundig en vriendelijk, behulpzaam en duidelijk in de afspraken die vervolgens ook nagekomen worden.

Ingrid da Silva 26-03-2022

Het is een betrouwbare winkel waar wij al jaren kopen en de sevice is uitstekend

Harm 26-03-2022

Vriendelijk personeel echt goede voorlichting top service en top instaleren.

Han 26-03-2022

Was in de winkel, snel en deskundig geholpen, artikel gelijk mee genomen. Had eerst op de site gekeken, computerscherm was stuk, en was makkelijk dat artikel gelijk leverbaar was.

J. Van Koppen 26-03-2022

Op de site schreef ik n storing in de vaatwasser. 5 minuten later werd ik al gebeld. Monteur was er snel en het probleem opgelost. Bedankt top service!

Mulders 26-03-2022

Goede uitleg over de verschillende opties in de winkel, prettige en deskundige installatie thuis.

mevr. T Broekmeijer v d Wilt 26-03-2022

De bediening in de winkel is erg vriendelijk en er wordt de tijd genomen om je op je wenken te bedienen.
Je kunt alle vragen stellen, om te weten te komen welk apparaat voor je het meest geschikt is.
Ik heb ook deze winkel gekozen omdat ik al verschillende goede ervaringen heb mogen ontvangen.

Henny 26-03-2022

VAAK KOM IK NIET EENS IN DE WINKEL EN BESTEL IK TELEFONISCH EEN ARTIKEL EN HET KOMT ALTIJD GOED !

MBV 26-03-2022

Goede prijs, snelle levering. Wat vreemd dat ik als reactie min. 75 karakters moet schrijven.

Peggy 26-03-2022

Heel behulpzaam, vriendelijk. Goede uitleg over de producten, goede productkennis. Mooie prijzen. Zeker een bezoekje waard.

Van Der Linden 26-03-2022

Goede service netjes op tijd geleverd
Ben zeer tevreden daarom beveel ik deze winkel ook aan andere top

Thijs Janssen 26-03-2022

Goed advies en snelle levering.
Bij het plaatsen werd de diepvries vakkundig geplaatst en aangesloten.

Helga Schmitz 26-03-2022

Prima service. Proberen geen nieuwe apparatuur op te dringen, maar eerst reparatiemogelijken te
onderzoeken. Zeer klantvriendelijk.

Marcel 26-03-2022

Uitstekende service (al jaren). Met deze aankoop dacht verkoper mee door alternatief te showen (dit alternatief werd uiteindelijk mijn aankoop). Installatie volgende dag was zeer professioneel en verzorgd.

Marianne 26-03-2022

Voor deze winkel gekozen omdat ik een inbouwkoelkast op maat nodig had en dan liever bij een winkel in de buurt ga. Goede service bij de aankoop.. Inclusief gratis opmeting voor de zekerheid. Goede vakman die de koelkast heeft geïnstalleerd, zorgvuldig en goed.