Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

R Vluggen 03-11-2022

Zeer behulpzaam en informatief, vakkundig advies en redelijke prijzen. Levering netjes op tijd.

Tobi 03-11-2022

Een hele fijne winkel met goede service. En aardig/vriendelijk personeel. Ze geven duidelijk uitleg.

Marina 03-11-2022

Elektro World in Mierlo-Hout heeft een zeer goede service. We zijn al 35 jaar vaste klant !!!

Wim bakx 03-11-2022

Zeer kundig gemonteerd, tijd genomen voor het installeren. Vriendelijk en tijd voor het stellen van vragen. TOP

H.J. van Schothorst 03-11-2022

Als van ouds: vakkundig advies en vriendelijk geholpen.
Daarna een correcte afhandeling en bezorging.

Electro World Vogel - Barendrecht 03-11-2022

Ik kies al jaren voor jullie shop. Klantvriendelijk en zeer goede monteurs. Altijd komen volgens afspraak. Super. Ik blijf komen en hopen dat jullie er nog lang blijven in Barendrecht.

Michiel Backus 03-11-2022

Of het nu een koelkast of een stofzuiger is je kunt deze overal krijgen maar het verschil zit hem in de aftersales en de informatieve ondersteuning. Hier staat de witte hal ver vooraan na mijn mening. Het

Simonetti 03-11-2022

Vond de medewerkers erg behulpzaam. Telefonisch contact gehad en kreeg duidelijk advies

Anke 03-11-2022

Word altijd snel en correct geholpen.
Zowel bij aanschaf van nieuwe artikelen als bij evt reparaties.

Mirjam Muilwijk 03-11-2022

Wasmachine gekocht. Deze werd netjes boven gebracht en aangesloten. Zelfs toen de monteur zag dat de kraan aan vervanging toe was. Nieuwe kraan gekocht bij de bouwmarkt en de monteur heeft erop gewacht. Super service!!!
We hebben de wasmachine hier gekocht ivm de garantie. Winkel is bij mij om de hoek. Ideaal.

Brenda 03-11-2022

Ik vind het een erg fijne winkel met deskundig personeel. Je wordt altijd goed geholpen.

Mirani 03-11-2022

Worden altijd keurig en duidelijk te woord gestaan. Er wordt met je meegedacht. Goed gekwalifiseerd personeel. Ze houden zich aan hun beloftes.

E.Overbeek 03-11-2022

Al heel snel aanwezig en meteen afgeleverd en gemonteerd. Ik kon netten aan de slag.

jacq 03-11-2022

Hagedoorn Meppel top personeel, klantvriendelijk en altijd meedenkend en oplossend. Goede en snelle service

betrouwbaar en eerlijk 03-11-2022

ons aders van al vele jaren door de eerlijkheid vriendelijkheid en een goed eerlijk advies

Jos Knollmuller 03-11-2022

Voor ons is het inmiddels vanzelfsprekend deze zaak in Gulpen te bellen bij vragen, offertes, reparaties en nieuw aankomen.
Op twee adressen werd dit onze vijfde apparaat aankoop, oven, kookplaat (gas), vaatwasser 2x, kookplaat (inductie).
De offertes worden op maat aangeleverd, meestal dezelfde dag. Ook bij reparaties altijd tevreden. De aftersales ook naar tevredenheid.

Lia 02-11-2022

Ik vind het personeel netjes, eerlijk en vriendelijk. Je kunt je vragen stellen, je krijgt antwoord of er wordt aangewerkt.

Jan Arends 02-11-2022

Goede service, het product kon niet gelijk geleverd worden maar daar was het bedrijf niet schuldig aan. Ik ben telefonisch prima op de hoogte gesteld van het verloop van de levering. Keurig afgeleverd en op de juiste plaats gezet. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen bij mijn vrienden en kennissen.

Leonie van Lieshout 02-11-2022

Goed advies ontvangen over de mogelijkheden en een goede, uitgebreide uitleg ontvangen bij installatie van onze nieuwe wasmachine en droger!

Anita Brinkers 02-11-2022

Altijd behulpzaam, en een goede service.
Een lekker kopje koffie, en het beste met iedereen voor!

MvB 02-11-2022

Ik ben daar goed met kennis van zaken geholpen en afspraken worden goed genoteerd en nagekomen .Telefoon goed bereikbaar en teruggebeld op tijd
Zal er zeker meer kopen ! En iedereen aanraden .

Willem-Jan 02-11-2022

Goede service en meedenken over product. Duidelijke offerte en alles keurig thuisbezorgd volgens afspraak.

Ingrid Knol 02-11-2022

Gezellig en open eerlijk gesprek en voorlichting
Met installeren geholpen net zolang totdat alles het deed

danny 02-11-2022

altijd super goed en correct geholpen zowel in de winkel als bij aflevering, maar ook bij storingen wordt er snel gehandeld en goed advies gegeven. er worden geen onnodige reparaties uitgevoerd aan apparatuur wat al te oud is om nog te maken.

droger 02-11-2022

Pretiige bediening in de winkel, goede uitleg. Installatie van droger ging zoals je mag verwachten. Dus prettig.