Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

A.J.Elferink 14-10-2022

Brilman is een uitstekende zaak met een prima service kan ik uit meerdere ervaringen met dit bedrijf melden.

Dennis Romkes 14-10-2022

Altijd een vertrouwd bedrijf geweest en nog steeds goede service vriendelijke mensen top bedrijf

Martijn engelen 14-10-2022

Super locatie van het bedrijf.
Wordt goed geholpen en kan goed praten over mogelijkheden. Ook leveringen woorden door de eigenaar zelf gedaan of uit eigen medewerkers van de winkel. Ik ben super geholpen met informatie en mogelijkheden

Bart 14-10-2022

Ik kreeg in de winkel deskundig advies. De monteur die installeerde was vriendelijk en ter zake kundig. Ging net zolang door tot alles goed functioneerde. Paste ook en passant mij afstandsbediening aan. Van 2 naar 1 AB. En dat ongevraagd.
Zeer tevreden klant dus!

Roger 14-10-2022

Hebben moeite gedaan om de ijskast zo snel mogelijk te bezorgen. Constant een update als er iets veranderde in levering.

Emma Boot 13-10-2022

Heel fijn om in eigen dorp, zo'n winkel te hebben. Behulpzaam en deskundig personeel, waardoor de keus makkelijker te maken is. Snelle levering en prima service. Kortom zéér tevreden!

Jan de Oude 13-10-2022

Vertrouwde , betrouwbare zaak, waar je vriendelijk en deskundig wordt geholpen.
Geen gedoe met aanschaf via internet!!!

Vlietstra 13-10-2022

Ze zijn zeer klantvriendelijk , servicegericht. Het is een familie bedrijf, ze leveren al jaren aan ons naar volle tevredenheid.

Roger 13-10-2022

Goede service. Passen zich aan klant aan als gaat en nemen oude app en verpakking mee. Top!

CvK 13-10-2022

Drieenhuizen in Amersfoort is Electroworld en levert goede service.
Dat is tegenwoordig bijzonder, dus fijn dat dat bij hun zo gebleven is.

Fam.weterings 13-10-2022

Goed geholpen in de winkel , een belletje voor de levering en daarna netjes afgeleverd en boven neergezet en aangesloten 👌

Ad Boudewijns 13-10-2022

Het is het bedrijf waar ik me thuis voel, aandacht voor de klanten, weloverwogen advies en meedenken bij een probleemstelling.

B.j.keizers 13-10-2022

Het is gewoon een geweldige winkel waar service hoog in t vaandel staat, ben er al 40 jaar klant en zeer tevreden

K.M van der Zwaard Vuijk. 13-10-2022

Wij zijn zeer tevreden over de levering van de droogtrommel, goed personeel die al vele jaren in diens zijn dat wil wat zeggen.
Wij kennen Hartelust al ons hele leven, hebben al onze huishoudspullen zoal wasmachine onze de eerst droger magnetron , t.v. enz. Staan altijd voor je klaar als er wat aan de hand is.
Met andere woorden de servies is uitmuntend.

Wiedeman 13-10-2022

Wij zijn al ruim 30 jaar klant en altijd te vreden naar huis gegaan en wat beloofd is komen ze na

Frank vd Sanden 13-10-2022

Prima winkel, webshop is overzichtelijk, bij deze winkel is het afspraak is afspraak, alles netjes geplaatst, of het nu een TV is of huishoudelijke appatraten, mijn voorkeur gaat elke keer uit naar Electroworld Van Vlerken

Gerda 13-10-2022

In de winkel keurig geholpen
En de plaatsing ook heel vriendelijk en rustig uitgelegd
En het karton netjes meegenomen
Ik zou deze winkel echt aanbevelen

Stefanie Offermans 13-10-2022

Prettige winkel met goede kwaliteitsproducten en vriendelijke,deskundige en eerlijke medewerkers. Geen gladde verkooppraatjes. Goede service en levering tot aansluiting van apparatuur.

Fam.Berenschot 13-10-2022

persoonlijke aandacht en ze bedenken zoveel mogelijk in oplossingen bij het haperen van hun producten ipv het veel gehoorde ja deze bv ijskast is al 10 jaar oud dus koopt u beter een nieuwe.

T.G.M. van de Reep 13-10-2022

Schoonderbeek Elektro heeft ons laatst uitstekende geholpen met de reparatie van een afzuigkap. De goede service was voor ons reden om voor een nieuwe wasmachine naar hen toe te gaan. Deze werd snel en goed geleverd en de kapotte wasmachinekraan werd snel vervangen door een nieuwe. Enige opmerking: de monteurs mogen best van te voren zeggen hoeveel deze extra werkzaamheden gaan kosten en dat daar nog een rekening voor komt.

Middelkoop 13-10-2022

Super goed geholpen bij de aankoop van de apparatuur voor onze nieuwe keuken.

electroworld 13-10-2022

een prima winkel goed service en uitleg ,prettige mensen, ik ben er al vele jaren klant .

van Schoonhoven 13-10-2022

Het is een winkel waar je echt als klant word behandeld.
Kundige, eerlijk en vriendelijke verkopers en een enorme goede service bij aankoop van iets nieuws maar ook bij reparatie.
Bestellen van onderdelen gaat SUPER snel.
Kortom ons huis staat vol met apparaten van electroworld Hamer in Apeldoorn

Dc Brand 13-10-2022

Wij hadden een onafhankelijke expert nodig bij onze wasmachine van 3 maand oud die wij bij een ander bedrijf gekocht hadden. Waar de expert van de samsung zelf er nauwelijks naar keek en meer op zijn telefoon zat, was deze expert van electroworld zeer bekwaam. Eindelijk voelden wij ons serieus genomen en bleek er toch terdege wat met de wasmachine aan de hand. Electro word heeft naast een goede service ook zeer vakbekwame monteurs. Wij zijn ontzettend tevreden met de service die geleverd is

cor zwiers 13-10-2022

gekozen door hun zeer goede service en klant vriendelijkheid. Zo hoort het en ga zo door,top