Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

didy westera 04-06-2022

al decennia lang koop ik mn spullen bij jullie. ook nu weer was de verkoper erg hulpvaardig.

Wallet 04-06-2022

Ontzettendgoed advies in de winkel gehad, een eerlijk advies. De volgende dag de gekochte artikelen geleverd. Ook hier weer een zeer vriendelijke en behulpzame medewerker. Alles geinstalleerd en ons goed en rustig alles uitgelegd . Kortom, fijne zaak om binnen te lopen en te kopen.

Dick Toet 04-06-2022

We zijn heel goed geholpen in de winkel en een goede uitleg gekregen.
De mensen welke de apparatuur hebben gebracht en hebben geinstalleerd zijn ontzettende goede vakmensen.
Daar moet Stadhouder zuinig op zijn.

Linda Keijzers 04-06-2022

Zoals ik altijd al gewend ben van Schoonderbeek Electro World super service, vakmanschap en klantvriendelijkheid. Heel erg tevreden.

J.Beelen 04-06-2022

Zoals altijd een zeer goede uitleg over de producten!
Ik kom graag bij deze winkel. Betrouwbare lokale middenstand is belangrijk voor Noordwijkerhout!

Amanda Eleveld 04-06-2022

S ochtends om half 11 de winkel bezocht, wasmachine uitgezocht waarbij we super geholpen zijn door de medewerker, en s middags om 2 uur stond de machine al te draaien!!
Ontzettend goed en vakkundig geholpen en de bezorging was ook super!! Hele aardige en gezellige bezorgers. Hoogendoorn heeft een klant voor het leven erbij!!

Jody 04-06-2022

I bought a Tv and a sound bar from them. They are very kind and helpful and professional. I definitely recommend them.

Bulters 03-06-2022

Zeer goed geholpen vriendelijke mensen echt een zaak om daar te kopen en een goede bezorgdienst vriendelijke jongens perfect.

Ria Speijer 03-06-2022

Ik had aan de actie meegedaan een iventum
Airfryer met recepten boekje kado
Maar wel de airfryer ontvangen maar geen
Recepten boekje ontvangen.
Heb er over gebeld maar zou teruggebeld worden.
Maar tot op heden nog niets gehoord.

Rob van Velden 03-06-2022

Er is een ruime keus in de winkel. De bediening is altijd goed. Maar de service vind ik TOP! Daar kan menige shops die dezelfde apparatuur verkopen nog iets van leren. Daarom koop ik bij Wim van Leeuwen.

R.Kessenich 03-06-2022

Vriendelijke ontvangst en met kennis van zaken, vlotte service fijn dat de oude apparaten meegenomen werden en de nieuwe keurig geïnstalleerd werden.

Raoul 03-06-2022

Persoonlijke advies die ook goed wordt gegeven door het personeel van de Witte Hal in Venlo. Nemen de tijd voor je. Komen kundig en heel vriendelijk over vergeleken met andere concurrenten in de omgeving.

wim smit 03-06-2022

Persoonlijke service, erg vriendelijk.Goed geinformeerd over de aankoop en snelle afwikkeling

Alfred 03-06-2022

Keurig geregeld, volgens afspraak. Goed uitgelegd en ook snel telefonisch bereikbaar.

N. Vloet 03-06-2022

De service is top, hebben wij al meerdere keren meegemaakt, dat is het voordeel van een stenen winkel, alles supersnel geregeld als er iets kapot gaat in de garantie.

hennie scholten 03-06-2022

al jaren zijn wij vaste klant; we zijn elke keer zeer tevreden met de manier waarme ze meewerken aan het vinden van een oplossing

Djordy Zaicsek 03-06-2022

Goed geholpen en geadviseerd met het uitzoeken van een wasmachine en wasdroger.

Natasja weegerink 03-06-2022

Hier is goede service en fijn geholpen door vakkundige mensen !!! Wij kopen alles hier

Piet van Tuijl 03-06-2022

Op alle punten een dikke 10.
Vanaf de aankoop, uitleg, levering en installatie allemaal super.
Zeker een aanbeveling waard.

de bitter 03-06-2022

goed bereikbaar vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt. en je goed adviceerd

Anneke Spanjaart 03-06-2022

Een hele goede winkel en wat belangrijk is een hele goede service.
De afgelopen maand heb ik meerdere bij deze winkel aangeschaft.

Loes 03-06-2022

Fijne bediening in de winkel. Goede uitleg.
Op tijd bezorgd en netjes behandeld.
Vriendelijk personeel.

Miranda Smits 03-06-2022

De stofzuiger hield ermee op en ben direct naar...... gereden bij Electroworld in Someren.

Voor mij geen vraag waar ik dit soort producten ga halen. Geen twijfel... op naar ... (sorry collega's van ...., jullie zijn ook fijne en kundige collega's hoor).

... is iemand die echt luistert naar wat je zoekt en een kundig advies geeft, zonder dat hij je het duurste product aansmeert in het assortiment. Altijd geïnteresseerd en vriendelijk. Zijn serviceniveau ligt hoog.

Je weet en voelt dat je altijd terug kunt komen naar de winkel als er problemen of onduidelijkheden zijn. Hij lost het wel voor je op, daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Tja.... wat kan ik er nog meer van zeggen?
Ik heb geen aandelen, maar ben gewoon al jarenlang een erg tevreden klant. Tegen deze service kan geen online winkel op.

Een dikke 10

petra 03-06-2022

wasmachine en droger besteld, perfect alles op de plaats neergezet en aangesloten , er moest nog een slang extra bij aan, hebben ze ook netjes gedaan, echt top.

Lidy van den Brink 03-06-2022

Wij zijn keurig geholpen in de winkel en de bezorging en services aan huis uitstekend.