Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Jan 17-04-2022

Altijd weer goede service gehad bij deze Familie winkel.
We zijn altijd zeer tevreden geweest en kopen al ons witgoed, geluid en televisie apparatuur hier.

Jan van den Berg 17-04-2022

De werkzaamheden zijn snel en deskundige verricht bovendien in korte tijd en als altijd netjes en vriendelijk.

Clara 17-04-2022

Goed telefonisch advies omtrent de aanschaf van een inbouwkoelkast. De gekochte inbouwkoelkast werd snel geleverd en vakkundig ingebouwd.

Jacques 16-04-2022

Een betrouwbaar bedrijf waar ik - evenals mijn ouders - al decennia mijn witgoed- enTV’s koop. Wellicht iets duurder dan de gemiddelde webwinkel, daar tegenover krijgt men hier echter een uitstekende service geboden en staat men altijd klaar voor de klant, óók als men er - door de aankoop van gedegen producten - jaren niet geweest is.
Kortom een aanrader en blijver! 👍

Fam. H. Mikkers - van Stiphout. 16-04-2022

De eigenaar geeft een goede en fijne service zoals het ook hoort. Daarom is hij de eerste keus bij aankopen. Zoekt mee met de vragen die we hebben en zorgt voor een oplossing hiervan. Geweldig.
Jammer dat we deze winkel niet eerder ontdekten.

Corrie van Peij 16-04-2022

Wij zijn naar onze tevredenheid geholpen, vriendelijke verkoper die alles goed uitgelegd heeft

M. in 't Veld 16-04-2022

zeer behulpzaam en afleveren thuis, dus zeer gemakkelijk. altijd vriendelijk

Lia 16-04-2022

Jaren lang al prima services. Je bent daar geen nummer, maar wordt persoonlijk benaderd. Blij met van Aarts in Heerde

Ooms 16-04-2022

We hebben zeer goed advies gehad voordat we over zijn gegaan tot de aankoop .

Wout 16-04-2022

Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Echt top personeel. Wij zijn vaste klanten van deze winkel. Nogmaals top

Fam.van Leeuwen 16-04-2022

We hebben weer voor Electro world Hoppenbrouwers gekozen, omdat we uit ervaring weten dat de service perfect is. En deze keer dus ook weer. De nieuwe wasdroger werd netjes aangesloten en goede uitleg gehad over de machine.

super 16-04-2022

alles goed , goede ervaring met deze winkel is aan te bevelen veel kennis aanwezig.

Roelien 16-04-2022

Erg vriendelijke zaak. Een nieuwe ovendeur laten plaatsen waardoor alles nu weer als nieuw is.

THeaML 16-04-2022

In de winkel krijg je goed advies over de aanschaf, in ons geval een wasautomaat. Het personeel is vriendelijk en correct.
Levering is snel en het apparaat wordt geïnstalleerd en uitgelegd. De oude machine wordt meegenomen.
Geweldige service al sinds de winkel bestaat!

Elektron Maarssen 16-04-2022

Altijd prettig contact met de familie en uitstekende service, een betrouwbaar advies
Telefonisch bereikbaar en komen zo nodig snel langs om eventuele problemen op te lossen.

f.verlouw 16-04-2022

Zeer goede service afspraken duidelijkheid, en dat is belangrijk voor de consument.Zeer tevreden.

Gerda Hoogendam 16-04-2022

Groot assortiment aan kwalitatief witgoed. Zeer goede en snelle service. Het personeel denkt echt met je mee!

Monique 16-04-2022

Ik had een probleem met mijn nieuwe televisie. Ik belde en kreeg goed advies. Echter lukte mij niet zelf het probleem op te lossen. Een dag later kwam er een monteur en loste het probleem op.
Snelle service en vriendelijkheid is voor mij belangrijk. Daarom kom ik ook graag terug in deze winkel.

E. 16-04-2022

Snelle service rond kapotte wasmachine. De zeer oude wasmachine was niet meer te repareren. Vervolgens was de levering en uitleg van nieuwe wasmachine (s ochtends uitgezocht, voor 12 uur geleverd) uitstekend. Zeer tevreden!

Aankoop kookplaat 15-04-2022

Levering product geweldig. Voor het snoer en het aanzetten van de stekker was een fluitje van een cent maar hiervoor werd wel € 69,95 in rekening gebracht. Staat in geen enkele verhouding met de tijd van de werkzaamheden.

Ellen de Ruijter 15-04-2022

Er is goede service en goede kennis van zaken,men neemt er de tijd voor om alles toe te lichten. Fijne en betrouwbare mensen.Het ontzorgd , het koopt plezierig.
Ben blij dat ik nog naar een goede winkel kan om te kopen en geen kat in de zak koop.
Bij thuiskomst tevreden dat ik er wat gekocht heb wat bij mij past.
Reageren altijd vlug als je wat besteld hebt, vlotte bediening

Aad 15-04-2022

In de winkel kregen wij een prima uitleg van de apparatuur die wij zochten en het werd snel en vakkundig geleverd en geïnstalleerd

Mientjes 15-04-2022

Persoonlijke service. Snel reageren, maatwerk.
Kan iedereen aanbevelen. 75 woorden is wel v

Ruud 15-04-2022

Snelle en goede service Denken met je mee en zeer behulpzaam Zijn al jaren een zeer tevreden klant

peter 15-04-2022

goed advies, plezierige mensen om mee te werken, prima producten
en belangrijk afspraak is afspraak. geweldige monteurs,