Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Kristel 29-11-2022

Goed advies in de winkel gehad. Keurig op afgesproken datum en tijd geleverd. Oude wasmachine meegenomen en nieuwe wasmachine netjes aangesloten (waterpas neergezet). Eerste uitleg over wasmachine. Zeer tevreden, zou t aanbevelen aan vrienden/familie.

M. Oonk 28-11-2022

Keurig geholpen in de winkel met een goed onderbouwd advies. Het installeren verliep volgens afspraak en geheel naar wens. Er wordt ter plekke meegekeken en meegedacht. Uiteindelijk is mij zelfs een afspraak met een Ziggo-monteur bespaard gebleven.

Harrie Hietland 28-11-2022

Zeer goed en deskundig geholpen, vriendelijk personeel die ook bij het plaatsen mee denken en zeer behulpzaam zijn.

Peter 28-11-2022

Gewoon goed! Makkelijk te bestellen, geen gezeur, de bestelling volgens afspraak geleverd, top!

Dirkx 28-11-2022

We kochten een vaatwasmachine en die de dag erna reeds geleverd en geplaatst.

hooij 28-11-2022

prima service, aardig personeel, ik zal bij nieuwe aanschaf van machine zeker terug komen.

Zeer prettige winkel met goede advisering. 28-11-2022

Klantvriendelijke winkel. Direct aanspreekpunt, zowel om een nieuw product te kopen als wanneer er onverhoopt iets mis mocht zijn met het aangeschafte product. Goed en individueel advies. Snelle levering.

Dimitri 28-11-2022

Vaatwasser gekocht bij electro world, na 2 jaar en 4 maanden heeft de vaatwasser letterlijk in de brand gestaan, viel net buiten garantie termijn.
Helaas pindakaas er wordt niets vergoed of een tegemoetkoming oid van een nieuwe vaatwasser.
Niet kopen!

louisa 28-11-2022

fysieke winkel in de buurt, aanspreekpunt i.v.m. met vragen, service e.d., klantvriendelijk, heldere afspraken, snelle levering

Albert 28-11-2022

Goede winkel, heel goed geholpen. Serieus personeel. Heel behulpzaam, goede uitleg

Berend Polstra uit Hallum 28-11-2022

Geweldig mooie en complete winkel met heel vakkundig en vriendelijk personeel, en super service, correcte bezorging, uitleg en plaatsen thuis, gewoon top

Harold 28-11-2022

Keurig netjes geholpen door de medewerker, hij nam de tijd voor al mijn vragen. Flexibele opstelling, goede prijzen en precies geleverd zoals gevraagd.

Remco 28-11-2022

Goed advies gekregen voor plaatsing electrische kookplaat. Alles duidelijk uitgelegd en met helder stappenplan voor voorbereidende werkzaamheden. zeer tevreden!

p de Jong 28-11-2022

Erg vriendelijk en behulpzaam.
Wordt keurig geplaatst en rustig uitgelegd.
Snap je iets niet,ze helpen altijd.
Fijne winkel

Jan Peree 28-11-2022

Wederom goed en deskundig geholpen, kortom zeer tevreden. Op advies toch een duurder product aangeschaft ivm de te verwachten langere levensduur.

Fam. vd Berg 28-11-2022

In de winkel altijd duidelijk en eerlijk advies.
Mochten er toch problemen of onduidelijkheden zijn, dan wordt dit altijd keurig afgehandeld.

v.d.Bosch 28-11-2022

Goede service. Heldere en duidelijke uitleg ook over de prijs. Zeer tevreden over alles.

Zeur Edwin 28-11-2022

Direct van juiste advies en informatie voorzien en binnen een uur geleverd.

Anneke 28-11-2022

Klacht is binnen een dag verholpen super blij mee ik doe weer lachend de was

Rene van Bun 28-11-2022

goed advies en goede service.
Volgens afspraak geleverd enwasmachine netjes geplaatst.

Hendrix 28-11-2022

Deskundige voorlichting, snelle levering. Onmiddellijke service na klacht, directe en inventieve oplossing van probleem.

Mark 28-11-2022

Goede voorlichting gekregen. De keuze was daardoor snel gemaakt. Ik had een TV aangeschaft voor kantoor en wilde die in mijn auto doen, maar dat paste helaas niet. Als service werd de TV naar mijn huisadres bezorgd.

Ellen 28-11-2022

Wij zijn fijn geholpen in de winkel en hebben na een goed advies een prima product gekocht.

Jelle Bottinga 28-11-2022

shop is overzichtelijk en medewerker denkt met je mee , alleen de service achteraf is belabberd .
vroeger kocht ik mijn witgoed allemaal in Lienden en dat was dan misschien 100 euro duurder dan bij BCC of media markt maar toen was de service nog goed , belde je op zaterdag dat de vriezer kapot was stond er met een uur een andere , de laatste ervaringen zijn dat alle service uitbesteed wordt en je gerust een paar weken kan uit trekken voor dat er iemand komt van een bedrijf om het te repareren . nu gaat prijs \kwaliteit een rol spelen wnat dan kan ik net zo goed bij de BCC bestellen . jammer dat zeker , ga vandaag een poging doen om een monteur te krijgen via hun om mijn wasmachine te maken en lukt hun dat niet is het klaar

Laarberg 28-11-2022

Altijd goede service en prettig personeel,en een grote keuse van electronica.