Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Driessen 25-07-2022

In de winkel goed en duidelijk advies.
De monteur die de apparatuur heeft geïnstalleerd, vakkundig, vriendelijk.

Ronald Terpstra 25-07-2022

Leuke en kundig personeel, behulpzaam, meedenkend service top, zo moet een dorpswinkel zijn en daarom kopen we daar ook.

gerda 25-07-2022

Super goede en snelle service. Geen gezeur, betrouwbare en aardige mensen.
Ik heb hier nog nooit iets gekocht wat niet goed was.

Mariëtte 25-07-2022

Klantgericht, goede informatie, snelle reactie, supersnelle levering en inbouw. Kortom: een aanrader!

Klaas 25-07-2022

Prima service, prettig meedenken, no nonsense-aanpak, recht door zee. Daar hou ik van!

Nanny 24-07-2022

Mijn bezoek aan deze winkel was erg prettig.
Ik heb goed advies gekregen en heb thuis rustig de verschillende offertes bekeken en op de dite van Kieskeurig.
Ik heb zelf een keuze gemaakt en binnen een paar dagen had ik mijn machines geleverd gekregen. Ze zijn totaal niet opdringerig en ik ben vakkundig en vriendelijk geholpen.
De installatie van de machines verliep ook heel netjes.
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

BGM Van Gurp 24-07-2022

Altijd een zeer vriendelijke benadering door de medewerkers en een erg goede service.

Frank 24-07-2022

Perfecte service! De door ons gekozen inbouwkoelkast bleek niet de goede.nog dezelfde dag werd hij (thuis) omgeruild voor de juiste

Hoppenbrouwers 24-07-2022

Keurig en vlot afgehandeld.
Ben tevreden met plaatsen van de wasmachine.
Ook met retour oude machine.

Bouwdevinos 24-07-2022

Hartelust is al decennia lang een bekende naam in Aalsmeer en ik kom er altijd graag. Vriendelijk en kundige medewerkers. Deze keer twee tv's gekocht die weer perfect zijn geïnstalleerd.

J vd Graaf 24-07-2022

Wij hebben voor Wout van Vlerken gekozen, omdat we een grotere aankoop wilden doen en daarom juist naar een adres wilden waar we service zouden krijgen. Voor kleinere aankopen willen we nog wel eens naar een keten gaan, maar ook dat levert vaker problemen op met service, dus service is wel heel belangrijk. De begeleiding bij de aankoop was prima en we hebben ook echt het gevoel een goede, degelijke aankoop te hebben gedaan. De after-sales moet nog blijken, maar daar hebben we alle vertrouwen is.

Frank Zuiderwijk 24-07-2022

Super geholpen, er werd meegedacht over ons probleem, en uiteindelijk was men zo bereidwillig om het gekochte artikel ( wasmachine ) diezelfde dag nog te bezorgen, hulde, wat een service

Koos van Riemsdijk 24-07-2022

Bij de speurtocht naar een nieuwe inbouw vaatwasser terecht gekomen bij Electroworld Hamer in Apeldoorn. Een bijzonder prettige ervaring, erg goede voorlichting over voordelen en nadelen (zaken waar ik in ieder geval nog nooit had bij stil gestaan), prijssteling en gehele afhandeling van aankoop en plaatsingstraject. Een ongekende ervaring, ik denk een voorbeeld voor velen en dus een hele dikke aanrader. Inmiddels gelijk vervolgbestelling geplaatst voor een inbouwkoelkast en inbouw combi-magnetron.

Freek van Oenen 24-07-2022

Ik heb 50,00 euro teveel betaald voor een artikel van 229.00 euro.
Ik heb dit aangegeven en daar werd niets mee gedaan. Ik heb meer betaald, omdat ik al mijn artikelen bij deze winkel gekocht heb en zij een geweldige service bieden.
Conform de marktprijzen voor deze airco prijzen ze zichzelf uit de markt,
Jammer want voor de rest ben ik heel tevreden over deze zaak.
De laconieke reactie heeft mij verbaasd.

NW 24-07-2022

Vriendelijk, behulpzaam , kennis van het product en een goede uitleg hiervan

Zohara 24-07-2022

Zoals altijd een fijn winkel waar jij een goed en eerlijk advies krijgt. Ook het service is super goed.

Jacco van Vuurde 24-07-2022

Duidelijke gedetailleerde uitleg. Vlotte prettige service ook wat betreft plaatsen en uitleg gebruik. De TV werd dezelfde dag(van aankoop) nog bezorgd en geplaatst.

Kees Weerheijm 24-07-2022

beste lezers,
eigenlijk heef simpel de monteur wist wat hij moest doen (kundig) .
verder op tijd .
was erg blij met zijn aanpak.

geniet,

J. van Capelleveen 24-07-2022

Product is nog niet in huis. U zoue nog een mail sturen over het tijdstip van bezorging. Deze mail heb ik nog niet ontvangen!!!!

Peter Baarsma 23-07-2022

Het lag niet aan jullie, maar levering week 25 dat uiteindelijk week 29 wordt is wel een beetje jammer! Verder geen opmerkingen!

Henk Kelders 23-07-2022

al 50 jaar klant bij Berkvens altijd naar tevredenheid goede service komen altijd afspraken naar dus gewoon een goede zaak zonder poespas

Thijssen in Raamsdonksveer 23-07-2022

Ik vind deze Electro World shop een mooie ruime winkel en de dichts bijzijnde... met vriendelijk personeel en behulpzaam.
Gebruik van de website was eenvoudig en een groot assortiment apparaten in diverse prijsklasse.
De levering was mooi op tijd en de installatie prima door een vriendelijke en behulpzame man.

LJ 23-07-2022

Wij hebben een afwasmachine gekocht en zijn heel fijn geholpen.
De installatie ging vlot.
Zeer tevreden.

RRC W. 23-07-2022

Hadden TV gekocht met spraaktechnologie omdat mijn vrouw blind is. Deze voldeed niet, maar werd omgewisseld door ander merk die 100% voldoet aan onze vraag. Super service!

Michel van Aalst 23-07-2022

Goede en vriendelijke afhandeling, professioneel advies en meedenken vanuit het personeel. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken.