Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Coby Philippo 19-10-2022

Fijne dorpswinkel, goede voorlichting, snelle offerte en plaatsing van de koel-vrieskist.
Aardige monteurs die het apparaat bracht en plaatste. Netjes gewerkt en het oude apparaat is afgevoerd. Service is goed. Zeker aan te bevelen.

M.Wesselink 19-10-2022

goed advies bij aanschaf vaatwasser. Snelle plaatsing en aansluiting op afgesproken tijdstip. zeer tervreden.

M.H. Jansen 19-10-2022

Keurige heren die zeer snel en netjes onze nieuwe droger hebben afgeleverd

Karin 18-10-2022

Naast een ruime keuze in kwaliteitsartikelen wordt ook een zeer persoonlijk advies en begeleiding gegeven in de aanschaf hiervan. Medewerkers in deze zaak hebben oog voor hun klant, nemen de tijd en zijn uiterst bereidwillig om te luisteren naar hen, naar ons.

Aron 18-10-2022

Ik was opzoek naar de Sennheiser pxc 550 ii, deze was overal uitverkocht maar Electro World was deze nog op voorraad! En voor een prima prijs.
Ik ben zelfs nog gebeld door Electro World omdat er twijfel was over mijn e-mail adres. Ze wouden zeker weten of mijn gegevens goed waren. Zeer goede service dus!
Ik had dinsdag besteld en het pakketje was donderdag al geleverd.

Margo 18-10-2022

Betrokken medewerkers, die kennis van zaken hebben.
Een ouderwetse uitstekende service die je bijna nergens meer tegenkomt.
chapeau!!

Tonny de Man 18-10-2022

Een geweldig bedrijf met goed medewerkers die ten alle tijde klaar staan om bij problemen er direct bij te zijn
heel belangrijk voor Helvoirt dat wij ten alle tijde waarneer nodig is geholpen worden indien er problemen zijn maar dat niet allen de prijzen die ze on de winkel hanteren zijn zeer concurrerend al met al een aanwinst in het dorp.

George 18-10-2022

Prettig en vakkundig geholpen is de winkel. En daarna een snelle levering en plaatsing van de aangekochte inbouwvaatwasser.

van Daalen 18-10-2022

Helaas was onze vaatwasser kapot, na een poging tot reparatie kregen we een eerlijk advies over kosten voor reparatie in verhouding tot een nieuwe vaatwasser. We hebben in de winkel een nieuwe vaatwasser uitgekozen en ook daar kregen we een eerlijk advies. Hele vriendelijke mensen en goede service.

Jan Tünnissen 18-10-2022

Uitstekende service en........ men komt de belofte van leveren en vooral op tijd na. Dat zie tegenwoordig niet meer.

Daniëlle 18-10-2022

Een zaak met persoonlijk contact met de klant. Begrip en oplossingsgericht als iets anders verlopen is dan door de klant verwacht. Sommigen zouden het wellicht wat ouderwets noemen hoe deze zaak zijn werk doet; ik noem het persoonlijk en met wederzijds vertrouwen wat kwaliteit oplevert voor de aanschaf van witgoed wat vaak toch al wat duurdere spullen zijn.

Kerskes 18-10-2022

Electric world is mijn vaste leverancier van witgoed apparatuur en andere diverse apparaten zoals audio etc
Service is uitstekend en de monteurs die de apparatuur leveren en eventueel aansluiten hebben een enorme vakkennis
Voor mij alleen Electric World

Kerskes 18-10-2022

Voor mij alleen Electric World

Eric 17-10-2022

Persoonlijk contact is goed en vriendelijk. Levering en installatie gebeurt met zorg en precisie. Heel fijn.

Rijgersberg 17-10-2022

Zeer te vreden over de hulp in de winkel en de bezorgers.
Hier is klant nog koning.

J. H. Lok 17-10-2022

Goede service en goede uitleg van de gebruiksaanwijzing. Zeer aan te bevelen.

Grietje 17-10-2022

Een klein onderdeel nodig voor een stofzuiger - Prima geholpen, het onderdeel was er met twee dagen

Melanie Thomas 17-10-2022

Ik ben erg tevreden over de service van Electro World. Ik ben in de winkel goed geïnformeerd over de producten die ik zocht ( oven en kookplaat). Er is ook veel moeite gedaan om de oven te bestellen bij de leverancier. Ook het installeren is kundig gedaan door 2 aardige jonge medewerkers. Kortom: ik zou iedereen Electro World aanbevelen

Meer 17-10-2022

Wij hebben bij Schoonderbeek Electroworld in Hillegom een inductiefornuis aangeschaft. Zowel over het aanpassen van de electrische installatie thuis als de levering en plaatsing van het fornuis zijn wij uiterst tevreden. Wij kunnen daarom deze firma van harte aanbevelen.

Petra 17-10-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat deze in onze stad zich bevind. Ook heb ik al eerder een tv gekocht. Daar waren wat probleempjes mee, maar die zijn mede met hun hulp goed opgelost.
Ik ben netjes te woord gestaan en goed geholpen om een keus te maken die aansluit naar mijn wensen.
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

Eef 17-10-2022

Verkoper luisterde niet naar wat wij moesten hebben, zelf met foto erbij hield hij vol dat dat niet kon.
Dus verkeerde stekkers en kabel meegekregen, die dus toch echt niet pasten.

Rogier Neefe 17-10-2022

Bij Electroworld gekomen voor reparatie van een op internet gekochte wasdroger van nog geen 5 jaar oud. Goedkoop = duurkoop, na goed en eerlijk advies van de winkelier nu voor een nieuwe gekocht in in de Electroworld winkel in Leerdam.

JanSr 17-10-2022

Netjes en snel geholpen. Goede uitleg. Makkelijk parkeren in de buurt.
Zelfde eigenaar als Den Dolder waar ik wel vaker koop.

Rob 17-10-2022

Goede klantvriendelijke verkoop met veel en duidelijke uitleg. Geen pushing maar eerlijk. Goede naservice.

Rein Den Outer 17-10-2022

Ze verkopen kwaliteit en zijn vriendelijk leggen alles goed uit en goede service