Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Drwrd 01-12-2021

Prima advies door de verkoper, nam alle tijd om de gestelde vragen te beantwoorden, snelle levering en een goede service.

Tiny Huijben 01-12-2021

Een aankoop die gemakkelijk verloopt. Dan blijkt er een probleem met afgifte van het product, maar dit wordt vriendelijk gesteld en de oplossing wordt ook weer snel en naar tevredenheid gepresenteerd.

Rick van der Graaf 01-12-2021

Al jaren goede ervaringen met Electroworld Hans Brinkhuis in Dedemsvaart. Een eerlijk advies, nuchter en vooral goed meedenkend met de wensen.

Anne 01-12-2021

Het was snel duidelijk wat het probleem was en de onderdelen zijn dezelfde dag nog besteld. Snelle montage.

Roos Thijssen 01-12-2021

De monteur die de tv kwam installeren kreeg ik erg goed advies hoe deze werkte. De uitleg was prima.

J. Kurvers 01-12-2021

Goede informatie en service.
meer persoonlijke benadering dan grote concerns

Tini Visser 01-12-2021

Goed geholpen in de winkel en prima service bij het plaatsen en instaleren alle rommel weer meegenomen,als extra service hebben ze onze TV op de slaapkamer opnieuw ingesteld ..

Jeannette 01-12-2021

Goed advies en super service!

Heel fijn dat de leenwasmachine tijdelijk werd neergezet!

Dirk kersten 01-12-2021

Zeer vriendelijk en vakkundig advies, denken met je mee.Al meer apparaten daar gekocht,wij zijn zeer tevreden. Monteur heeft alle tijd zodat alles rustig wordt gemonteerd. Ga zo door.

Leon 30-11-2021

Heb de TV online besteld, en bij de winkel opgehaald.
Het enigste wat ik kan aangeven is dat ik vriendelijk werd geholpen.

Henny van den Broek 30-11-2021

Goede uitleg over de aankoop, snelle levering en goede service door vriendelijke monteur.

Bekius 30-11-2021

Fijne service. Je wordt goed geholpen en er wordt tijd voor je genomen. Service thuis, er wordt alles netjes geïnstalleerd en niet afgeraffeld. Top service, uitleg

Verkade 30-11-2021

Goede service snelle levering. Netjes te woord gestaan.Wij zullen jullie zeker bij anderen aanbevelen

van dijk zoetermeer 30-11-2021

Mijn echtgenote en ik vinden dit al 15 jaar een fijne winkel waar je de beste service krijgt die je maar kan hebben. Wij zijn zeer tevreden zeker toen we onlangs weer een nieuwe TV hebben aangeschaft. En weer kregen we hele goede service en waren bereid om alles meerdere malen uit te leggen.

Broeder 30-11-2021

We werden bij binnenkomst in de winkel direct hartelijk ontvangen en we zijn heel goed en professioneel geïnformeerd waardoor het voor ons makkelijk was om een goede keuze te maken. Hier kunnen bekende grote spelers met geen mogelijkheid tegenop!

Peter en Wendy 30-11-2021

Bij Electro World Wiendels werken ervaren verkopers en monteurs die je het beste product of advies aanbevelen met daarbij ook zeker de juiste prijs die bij je past
Daarbij is de service ook top

KritischeBlik 30-11-2021

Electroworld Het Anker in Groningen: goede afspraken, uitstekende bezorgservice, erg behulpzaam.

Piet van den Broek 30-11-2021

Ik had mijn combimagnetron bij elektroworld Hoppenbrouwers uit Etten-Leur zaterdagmiddag om 16.45 u besteld. Op zondag belde dhr Hoppenbrouwers mij op of het gelegen kwam om hem na 17.00 te leveren. Het was koopzondag en hij had de bewuste combimagnetron in voorraad. En inderdaad voor zes uur had ik mijn combimagnetron binnen. Mijn zoon heeft 's avonds geholpen om hem te installeren. Een fluitje van een cent. Vrijdag oude magnetron kapot, 's zaterdags besteld, zondagavond geleverd en geïnstalleerd. Sneller kan niet. Dhr Hoppenbrouwers was heel gemoedelijk en heeft het oude apparaat mee teruggenomen.

Joke van Ommeren-Aalberts 30-11-2021

Klantvriendelijk en behulpzaam , geen moeite is te veel . Duidelijke uitleg over het gebruik van de apparatuur , goede service

Lothar v Tilburg 30-11-2021

Goed en eerlijk advies en veel kennis aanwezig. Ondanks de drukte goed geholpen.
Dit is een bedrijf die je het gunt.
Zeer blij mee.

Toos van Boven 30-11-2021

Personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Goed advies. Prettig in de omgang.

Familie Huisman-Hofman 30-11-2021

Wees loyaal, shop lokaal is het motto in ons dorp. Bij Electroworld Pol in Winsum doen wij dit dan ook graag. Je krijgt goed advies en daarbij hoeft je keuze niet perse de duurste te zijn. En heb je problemen met je apparaat, je belt en (*) staat al op de stoep. Wij zijn zeer tevreden.

Ad de Bruijne 30-11-2021

Snelle ,goede service, vriendelijk en vakkundig personeel.
Gratis parkeren voor de deur.

M leferink 30-11-2021

Dit is een hele fijne winkel van Richard Weiden, wordt altijd prima geholpen wat je ook vraagt altijd luisterend oor.

Ron en Annelies 30-11-2021

Een heerlijke echt "dorpse " winkel, klein maar fijn, en we werden heel goed geholpen, diverse tv voor en nadelen goed uitgelegd zodat we de juiste keuze konden maken LG Oled C1......, en jullie hebben prima gezorgd voor de bezorging via een mogelijkheid de zelfde dag . We zijn heel tevreden en het beeld is formidabel. Dank jullie wel. :) (: