Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

j de kind 26-12-2022

De bedrijfsleider annex verkoper was duidelijk in zijn uitleg en correct , wij hoefden geen voorschot te betalen en de werknemers die het naar huis brachten ook oke aanrader !!!!!!!!!!!!

Dennis 26-12-2022

Je wordt altijd netjes geholpen, men maakt tijd voor je vrij ook al wil je een klein apparaat aankopen.
Product was niet op voorraad maar toch kon men op tijd uitleveren.

A.Hees 26-12-2022

Super service
De juiste versterker werd thuis geplaatst om te testen ,
Een goede koop gedaan
Bedankt voor de goede service

Hans 26-12-2022

Goed geholpen en vakbekwame uitleg bij aanschaf televisie, bezorging en installatie van de tv ging voorspoedig

welling 26-12-2022

Al 16 jaar tevreden. Goede producten, goed advies, goede service, prettige mensen, goede bereikbaarheid

Corne Bergmans 25-12-2022

Geweldig goed en snel geholpen, leuk en gezellig personeel. Tevens goede uitleg over het product.

Verheijen 25-12-2022

De winkel is in de buurt en de eigenaar(esse) helpt persoonlijk met snelle service.

Jos 25-12-2022

De lokale ondernemer blijven steunen na de coronatijd. Daarnaast is het een hele prettige winkel om geholpen te worden. Geen overbodig verkoop gezeur, netjes en correct to the point. Open, eerlijk en transparant. Daar zouden meer ondernemers een voorbeeld aan moeten nemen.

John Pelzer 25-12-2022

Fijne winkel, mooi en overzichtelijk ingedeeld.
Vriendelijk en deskundig personeel.
Tv gekocht, 2 dagen later thuis bezorgd.
Ze doen wat ze beloven.

Aart van Staveren en Damaris Bos 25-12-2022

Vriendelijk, zakelijk en toch persoonlijk vanaf de webshop tot in de winkel op Thomsonlaan, overzichtelijk en men neemt
de tijd voor uitleg Aen advies.
Bezorging van onze Samsung koelkast liep voorspoedig en met de laatste vragen werden we door de mensen van de
bezorging ook goed geholpen.
We hadden al eerder huishoudelijke apparatuur gekocht bij Electro World en ons vertrouwen is alleen maar gesterkt.

Rob 25-12-2022

Mooie en berijkbaar winkel in de kern van Arcen, zeer vakkundige medewerkers die luisteren naar de klant waardoor er echt naar je geluisterd wordt

Mw H. Wetting 25-12-2022

De service was voortreffelijk want er is moeite gedaan om de koelvrieskast nog vóór Kerstmis te leveren en installeren. Chapeâu! De installateurs waren vriendelijk en werkten vlot en deskundig.

JP v. Es 25-12-2022

Goede service, altijd bereid ons te woord te staan. Koelkast is geleverd en omdat hij niet meteen aangesloten kon worden, mochten we de oude nog een dag laten staan met inhoud. Deze werd de volgende dag opgehaald. Prettig voor ons, maar wel 2x rijden voor elektroworld Bunschoten.

Smits 25-12-2022

Duidelijke afspraken, concurrerende prijs. En als zelfs mijn vrouw tevreden is, dan is het dus gewoon goed.

patatje 25-12-2022

Ik was gebonden aan aan budget en ze hebben me fijn geholpen met de artikelen en ook nog netjes ingepakt. Top!

Fedor 25-12-2022

Erg fijn geholpen bij de aanschaf van een tv!
Voor de installatie hulp gevraagd en dit is erg netjes uitgevoerd tijdens de levering. Ook werd er goed meegedacht met de aansluitingen.
Kortom ben ik een tevreden klant, ik kom graag terug!

Martin 25-12-2022

De nieuwe winkel is een aanwinst voor Boxmeer! In de oude winkel waren de medewerkers net zo vriendelijk als in deze nieuwe. Ik kreeg een uitgebreide uitleg over de verschillende merken en ben tevreden over de uiteindelijke keuze van aankoop, een aanrader!

Westerterp 25-12-2022

Deskundige verkopers, respectvol benaderd, eerlijke en directe communicatie over wachttijden, zorgvuldige plaatsing apparatuur, nette mensen!

P de Jager 25-12-2022

Goede service vriendelIJke mensen. Aan te bevelen bij vrienden en kennissen

Van Wijk 25-12-2022

Vriendelijk en goede service. Mijn familie is al jaren vaste klant. Nooit geen problemen.

Franca 25-12-2022

Fijne fysieke winkel met vriendelijk en bekwaam personeel.
Gevestigd in ons dorp dus lekker makkelijk

Andre van Wijnbergen 25-12-2022

Voordat het Electroworld werd was het in Den Dolder een filiaal van Expert. De service en klantvriendelijkheid en kennis van zaken staan bovenaan. De verkoper, in dit geval John Schram heeft ons bijzonder goed geholpen. Ook toen onze keus niet leverbaar bleek heeft hij ons zeer goed geadviseerd in een vergelijkbaar model en heeft er voor gezorgd dat het product snel werd geleverd.

H Romeijn 25-12-2022

Vriendelijk personeel, goede voorlichting over het gebruik en kwaliteit van de door ons gekozen vaatwasser. De levering en installatie was op de afgesproken datum. De installatie werd door deskundige en vriendelijke monteurs uit gevoerd .
Na installatie werd er een keurige instructie gegeven over de bediening en onderhoud.
Wij zijn zeer tevreden

Hans 25-12-2022

Goed geholpen, fijn advies. Altijd vriendelijk. Wij zijn al meer dan 40 jaar klant.

Sanne van der Kamp 25-12-2022

Brenkman geeft altijd eerlijk advies. Denkt mee naar het best passende product. Geeft opties en goede prijs kwaliteit.
Ik kom hier al jaren ondanks ik in de hoofdstad woon.