Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3270 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Katrin & Jon 13-12-2022

Very happy with the product and the service! They always made sure we were up to date on the proceedings, and they even came back to re-measure as there were doubts - very thorough service.

Hans Kapitein 12-12-2022

zoals altijd in overleg een prima overleg welke stofzuiger het best bij ons past en de nieuwe stofzuiger keurig thuis gebracht

H. Morren de Bilt 12-12-2022

Wij zijn voor de plaatselijke middenstand. Bij dit bedrijf werken 2 mensen die erg klantvriendelijk zijn en meedenken met ons. Heeft u vragen komt u gewoon binnenlopen. Hoe fijn is dat niet.

Gertie Tagage 12-12-2022

Alles was duidelijk. Medewerker wist er veel vanaf. Enige wat ik miste was een email/ link naar tijdstip van levering. Hiervoor heb ik moeten bellen. Wel netjes en correct antwoord gekregen. Zeer fijn.

Caroline 12-12-2022

Wonderful service from start to end ! Excellent advice in the shop, very kind, patient and knowledgeable staff and equally great delivery and installation team ! Wonderful neighbourhood spirited shop ! We feel in very good hands with our equipment and its future use !

Wietze 12-12-2022

Prima geholpen in de winkel en bij het plaatsen van de koelkast en diepvries, service bij plaatsen was zeer goed. Duidelijk overleg en het uitvoeren gaf niet het gevoel van zo snel mogelijk alles af hebben. Vriendelijk personeel.

Emmie Martin 12-12-2022

Op woensdag bestelde ik een elektrische onderdeken. Overal waren die uitverkocht dus dit was mijn laatste hoop. Vrijdagmiddag belde ik op en toen bleek dat de deken al binnen was. Zaterdagmorgen kon ik het ophalen. Fantastische service!

Jan Willem Groefsema 12-12-2022

Goede kwaliteit, goede prijs/ kwaliteit verhouding, fantastische service, proactief en meedenken om problemen op te lossen. Wat wil je nog meer.

Monique 12-12-2022

Netjes geholpen in de winkel en aankoop droger gedaan. Deze is bezorgd en geplaatst met extra afvoer toepassing. Super.

Caroline 12-12-2022

Reparatie kraan kon heel snel ingepland worden. Monteur zeer vriendelijk en vakkundig.

Gijs 12-12-2022

Bij Electroworld ben ik vriendelijk en goed geholpen. Eerst goed advies om uit te proberen of een defect zelf op te lossen is. Daarna vanwege ouderdom van defecte apparaat deskundig advies voor vervangend exemplaar. Ook de prijs was concurrerend. Levering en plaatsing door enthousiaste en kundige medewerkers. Vanwege drukte tgv Black Friday en Sinterklaas levering iets langer geduurd, maar dat was voor ons ook geen probleem

Hartelust Aalsmeer Prima 12-12-2022

Prima service en altijd vriendelijk. Ook het installeren bij ons thuis was fantastisch

Ton 12-12-2022

We hadden een wasmachine die het niet meer deed. De monteur kwam en constateerde een kapotte printplaat. De monteur gaf aan dat het nog rendabel (de kosten waren erg hoog) was om de machine te repareren omdat er weinig draaiuren waren en ook de leeftijd van de machine gaf daarbij de doorslag. Nadat deze nieuwe printplaat (nadat deze besteld was) geïnstalleerd was bleek de wasmachine nog steeds niet te werken. Na gebeld te hebben met de fabriek bleek een draadje in een stekkerdoosje te zijn afgebroken. Dat werd tijdelijk opgelost en de bestelde printplaat werd er weer uitgehaald en retour fabriek gezonden. Na een paar dagen is de kabelboom vervangen en de wasmachine werkt weer perfect. En de kosten vielen daardoor erg mee.

A. 12-12-2022

Hele goede service, wasmachine en droger op het oude adres netjes naar beneden gehaald en nieuwe adres geleverd.

DvL 12-12-2022

Wij hadden naar vele reviews gelezen te hebben een idee welke TV we zouden kopen, maar hebben uiteindelijk toch voor een andere gekozen.
Dit is mede dankzij de goede uitleg welke we in de winkel hebben gekregen en je ook daadwerkelijk dan ook pas in de praktijk de verschillen en voor- en nadelen kan zien en beleven.
De installatie is ook helemaal goed gegaan en er werd zeker voldoende tijd genomen om alles te installeren en om de nodige uitleg te geven. Men had wat meer tijd nodig dan gebruikelijk ivm het trekken van een kabel, maar werd verder niet verrekend, hoorde bij de Service, super!
Alle verpakkingsmaterialen werden ook netjes afgevoerd.

R.l.Warnaar 12-12-2022

Prettige bediening, goed overleg mogelijk en denken met je mee.
Houden zich aan gemaakte afspraken!

Sylvia Helsloot 12-12-2022

Alles prima geregeld, zeker een aanrader om hier te kopen. Je wordt vriendelijk geholpen, de kennis is aanwezig.

Toon Brands 12-12-2022

Goede voorlichting. Vakkundige installatie en latere hulp in de zaak en via telefoon. Zeer tevreden. Een aanrader.
"Minpuntje" .... geen koffie tijdens 't wachten.

Tedje 12-12-2022

Allereerst de vriendelijkheid, serieuze aandacht en uitgebreide informatie. Met voorbeelden aangetoond.
Goede sortering.
Geen dwang tot koop van een T.V.
Service bij bezorging.
Op het afgesproken tijdstip en de man had kennis van zaken.

Bart 12-12-2022

Prettige atmosfeer in de winkel.
Goed advies.
Vakkennis aanwezig.
Leuke suggesties.

Luc 12-12-2022

Wij hebben een LG tv gekocht , in de winkel hebben we duidelijke uitleg gekregen van Martin.
Hebben hem op woensdag gekocht en op zaterdag is hij geleverd en geïnstalleerd.
Goede uitleg hoe te gebruiken .

Nicky en Willem Voorhuijzen 12-12-2022

Electro world v.d. Poel is een hele fijne winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. De service is geweldig, nieuwe apparat uur wordt altijd snel geleverd en ook geïnstalleerd. Daarom kopen wij vrijwel al onze electro apparatuur bij v.d. Poel in Zundert.

Michel 12-12-2022

Goed advies in de winkel. Datum van plaatsing wordt goed gecommuniceerd en alles wordt professioneel geïnstalleerd.

Paul 12-12-2022

Via de site van electro-world heb ik de vriezer gevonden die ik zocht
Maar op alle sites was de levertijd dubieus of gewoon niet leverbaar.
Ik heb de vriezer besteld bij vogel in vlaardingen waar ik hem na een paar dagen kon afhalen en betalen.
alles prima verlopen en netjes geregeld.

Bij binnenkomst in de winkel was ik verrast over de grootte van de winkel
Ik had een veel kleinere showroom verwacht.

kortom een mooie en goede winkel.

Wim van Hell 12-12-2022

Deze winkel is fijn. De prijs /kwaliteit verhouding is goed. Al meer dan 25 jaar halen wij ons witgoed daar.
Goede service en snelle levering. Vrijdagmiddag een wasmachine uitgezocht en zaterdagmiddag werd hij geleverd. Nu hopen wij vele jaren geen nieuw witgoed en andere apparaten nodig te hebben.
Maar bevelen deze winkel al steeds aan in onze vrienden-en kennissenkring.