Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Uitstekende service 17-10-2022

overzichtelijke winkel fijn personeel wat niet gelijk op je lip zit met de vraag kan ik u helpen. Ze laten je dus rustig rond kijken en pas als je het aangeeft kijken ze wat ze voor je kunnen doen.
OOk na de aankoop bij de bezorging prima service.

Karel 17-10-2022

Goed advies, levering prompt op tijd. Keurig werk. Men houdt goed rekening met de wensen van de klant.

Chris 17-10-2022

goede winkel, goede service, vriendelijke bediening. Gelukkig het gezochte in voorraad!

Mar 17-10-2022

Eerlijk oordeel over reparatie of nieuwkoop wasmachine, goede en betaalbare service en snelle levering.

Marja 17-10-2022

Ik vind het personeel ontzettend aardig en behulpzaam.
En altijd bereid om mee te denken als er technishe Vragen zijn 👍

John 17-10-2022

Snelle, vriendelijke en correcte service waar dit bedrijf al jaren bekend om staat!
Zeer zeker verstand van zaken/producten die ze verkopen, dus voortreffelijke hulp bij aankopen.

AVA ELECTRO 17-10-2022

Monteur was er op de juiste tijd en werkte snel en correct.Dit gaf ons een goed gevoel.

Wilco 17-10-2022

Fijn en professioneel geholpen! Het advies word echt afgestemd op het gebruik wat ik voor ogen had. Ook de negatieve kanten van de producten worden benoemd, waar ik zelf helemaal niet over had nagedacht, om zo teleurstellingen achteraf te voorkomen en een fijne gebruikerservaring te garanderen! Angelo en Berry nogmaals super bedankt voor de geweldige service 👍

Ronald 17-10-2022

Fijne winkel aardig personeel. Kundig over de apparatuur die we aanschaffen.

F.Clement 17-10-2022

werd heel goed geholpen en bediend door het winkel personeel en een goede uitleg van het apparaat.

N. Graus 17-10-2022

Doordat mijn wasmachine kapot ging ben ik gaan kijken op de site, en dacht een goede machine te hebben uitgezocht die ik dan in de winkel zou gaan bestellen maar een andere machine uitgezocht door goede uitleg van de verkoper welke machine voor ons geschikt is! De volgende dag al precies op tijd geleverd en een duidelijke uitleg, prima!
Ze hebben de oude machine gelijk meegenomen.
Wij zijn erg tevreden over de service!

Nijboer 17-10-2022

Goed persoonlijk advies. Snelle levering. Heel netjes en vakkundig geplaatst.

Kirstin 17-10-2022

Vriendelijke mensen en goede service. Twee van de bestelde artikelen bleken beschadigd en die werden na een paar dagen netjes nageleverd/vervangen.

kampen 17-10-2022

je wordt goed geholpen en ik heb een leuke korting gekregen dank u dank u mooi aan huis afgeleverd en aangesloten

Schoonhoven 17-10-2022

Goed advies, over de aanschaf van een nieuwe wasmachine toen bij poging tot repareren de kosten hoger uit zouden komen dan nog de moeite waard was.

Gerard Donkers 17-10-2022

goede communicatie en vlotte afhandeling, prima service en advies, wordt goed meegedacht.

Ria 16-10-2022

Ik werd erg vriendelijk geholpen in de winkel. Er wordt uitgebreid de tijd genomen voor uitleg en advies. De service aan huis is ook super goed.

Annemieke van Baal 16-10-2022

De nieuwe koelkast binnen enkele dagen bezorgd en aangesloten. Keurig horizontaal gezet zodat ik ook weer eens goed kan koken, want mijn kookplaat staat erop. Top! En lekker gemakkelijk bij de plaatselijke winkel met hoge klantvriendelijkheid.

Peppelman 16-10-2022

Goed, deskundig advies en snelle, nette en perfecte aflevering. Aantrekkelijke prijs en lage afleveringskosten.

Stefan 16-10-2022

Goede uitleg bij verkoop en levering. Als er wat is kan ik bellen en word ik geholpen.

W Schaap v Duijn 16-10-2022

Wij zijn heel tevreden over de service die gegeven is de eerste combimagnetron paste niet omdat door de stoomfunctie
De oven te diep was andere uitgezocht en binnen de kortste tijd hebben we nu de perfecte staan

cees pieneman 16-10-2022

zeer goede ouderwetse service komt afspraken na, zeker een aanrader.Technische dienst denkt in oplossingen.

r. kester 16-10-2022

goed en nette service. weten wat ze moeten doen. snel geholpen. zeer tevreden

Leo Taal 16-10-2022

Fantastisch.
Top service, vakbekwaam personeel en installateurs.
Ga nooit meer ergens anders.

Louis vernooij 16-10-2022

Nieuwe tv gekocht en bij het aansluiten gekozen voor bediening middels telefoon. Na 3 dagen was ik er al uit dat ik toch de reguliere bediening middels de KPN ontvanger en afstandbediening wilde. Er is een nieuwe afspraak gemaakt en het is geregeld. De installateur vroeg of er nog meer wensen waren en of ik tevreden was. Prima klantcontact en service vanuit Brenkman Culemborg. Chapeau.