Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Emmy 26-07-2022

Altijd even vriendelijk en behulpzaam personeel . Zij hebben een goede kennis van zaken en geven goed advies. Applaus voor deze shop. Zal hem zeker aanbevelen aan vrienden en familie .

Maud 26-07-2022

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik doorverwezen werd door mijn loodgieter. Na telefonisch contact gehad te hebben kwam er de volgende dag een monteur om mijn quooker in te meten. De week erna is hij al geplaatst. Ook dit ging vakkundig binnen anderhalf uur en ik kan nu genieten van kokend water uit de kraan! Erg tevreden !

nijhuis 26-07-2022

Als 1 van de weinige electra winkels in de buurt met een goede service en klant vriendelijkheid.
na telefonische contact of levering van het artikel mogelijk was, kon ik direct komen.
Zoals zo vaak is het motto afspraak is afspraak, kon het artikel zo meenemen.

Van Boven 26-07-2022

Wij hebben bij Electro World Cup in Arcen diversen apparatuur besteld voor onze nieuwe keuken.
Er werd ons héél goed geadviseerd en zijn dan ook super tevreden met de producten.
Service staat bij hun bovenaan en zijn zeer klantvriendelijk.

M de kleyn 26-07-2022

Erg tevreden en betrouwbaar. Heb verschillende apparaten bij jullie aangeschaft dus ervaring genoeg.
Aardig personeel waardoor ik me serieus genomen voelde.
Kreeg ook nu weer op elke vraag een kundig antwoord.

Marjolein 26-07-2022

Goede service, men neemt de tijd om alles uit te leggen en ze denken graag met je mee.

E. 26-07-2022

Wij zijn enorm tevreden over de service en snelheid van dit bedrijf. Binnen 2 uur een droger kopen en hem geïnstalleerd in huis hebben staan doet niemand na. Echt top!!

Lydia Huizinga 25-07-2022

Vaktechnische kennis volop aanwezig en gedeeld, niet alleen slechts een commercieel advies. Klantgericht denken aanwezig!

Anita 25-07-2022

Super professionele duidelijke uitleg gehad met het kopen van een nieuwe wasmachine en droger. Zijn meedenkend naar je wensen en smeren je niks aan wat je niet wenst. Super vriendelijk mederwerkers nemen echt de tijd. Ze hadden zelfs geduld met onze ongeduldige peuter. Er werd een tekenfilmpje opgezet en meneer was tevreden. Zelfs die service was goed!

H. De Wolf 25-07-2022

👍zeer prettig en vakkundig geholpen! Mijn dochters kregen de rollator gelijk mee naar huis, zodat ik er mee kon oefenen.
Dochters wonen niet in de buurt en toch kregen ze het mee. Top!

Ap Westera 25-07-2022

Afspraak is afspraak. Prima monteurs. Ze hebben het zo voor elkaar. Ook in de winkel goede uitleg van hun producten.

A. Meijerink 25-07-2022

Snelle en professionele service zowel van de storing van de oude vaatwasser als de plaatsing van de nieuwe vaatwasser. De monteur zag dat onze vaatwasser na 13 jaar wel toe was aan onderhoud alleen adviseerde voor een nieuwe te gaan aangezien hij niet wist hoe lang de oude na onderhoud het nog zou volhouden. In de winkel een nieuwe uitgezocht met een scherpe prijs kwaliteitverhouding en de week erop al geleverd. Oude meegenomen en nieuwe vakkundig en netjes geplaatst. Duidelijke uitleg van de vaatwasser gekregen en het apparaat werkt tot nu toe goed en na behoren.

Melissa 25-07-2022

Zelf ben ik op locatie geweest in Haren.
Super fijne, goede en duidelijke uitleg over apparaten welke keuzes er zijn.
Wordt goed overlegt wat de klant wil. Er wordt goed geluisterd naar wat de klant aangeeft.
Bij mij is het gebeurt dat de medewerker het verkeerde apparaat heeft aangevraagd in het online systeem. Toen medewerker hier achter kwam, heeft hij meteen contact opgenomen met me.
Er word dan gekeken naar een passende oplossing. Duidelijke en heldere uitleg wat de voor en nadelen zijn van toch het juiste apparaat te bestellen. Hierin krijg ik als klant het gevoel dat ik de keus heb om door te gaan met een aangepaste bestelling of voor geld terug.
Omdat er zo fijn en goed gecommuniceerd is, heb ik ee keus gemaakt om een aangepaste bestelling door te zetten.

mike 25-07-2022

Mobiele airco gekocht, mooi en goed apparaat, men is erg vriendelijk, helpen je goed en nemen de moeite.
Jammer wel dat ik hen moest wijzen op eigen kortingen die ze online aanbieden en niet in de winkel.
Geen minpunt maar wel aandachtspuntje

Herman Meijburg 25-07-2022

Altijd vriendelijk, altijd op tijd, altijd behulpzaam. Zelfs al zouden wij in Groningen gaan wonen dan gaan voor onze spullen langs bij Elektro World in Baarn

Aussems 25-07-2022

Wij zijn uitermate tevreden over de service van Wout van Vlerken. We zijn goed voorgelicht over de mogelijkheden m.b.t. airconditioning bij ons thuis door een persoonlijk gesprek aan huis waar de situatie goed bekeken werd. De installatie werd vlot en netjes uitgevoerd via DV Airco aan wie de oprdracht door Wout van Vlerken was uitbesteed. In het gehele proces is de communicatie erg soepel en vlot verlopen. Kortom, prima.

Jannelien 25-07-2022

Goede service , snelle levering, komen afspraken na, werken netjes en zijn erg kundig......echt aan te bevelen.....

Nelleke 25-07-2022

Mijn keus viel op deze winkel, omdat ik graag het artikel in de winkel wilde bekijken en dat het een familiebedrijf is. Korte lijnen vind ik belangrijk. Door een fout van Coolblue werd de koelkast een dag eerder opgehaald, (dan afgesproken was). De koelkast functioneerde niet goed. Nadat ik Stadhouder had gevraagd of het mogelijk was de nieuwe koelkast 1 dag eerder geleverd kon worden, heeft men de mogelijkheid bekeken en na overleg de koelkast dezelfde dag geleverd. Keurig netjes afgeleverd en op zijn plek gezet. Mijn vragen werden serieus genomen en beantwoord. Echt top.

Martin 25-07-2022

Inmiddels kopen we alles met een stekker bij Stadhouder en ook nu weer blij met de keuze: duidelijk en eerlijk advies en vlotte service bij levering. Ook vriendleijk en netjes ....... weer ontzettend bedankt!

Gijs 25-07-2022

Ben in de winkel vriendelijk en deskundig geholpen. Product werd getoond en uitgelegd. Ik heb het gekocht en zonder problemen geïnstalleerd

Ramon 25-07-2022

Zeer te vreden over de aankoop van onze apparaten. Goede uitleg en leuke afspraken maken. Deze zaak is zeker een aanrader voor apparatuur in en rond uw huis.

Groet ramon

Alice 25-07-2022

Het ging om een scheerapparaat voor mijn 91 jarige vader. Kreeg er duidelijke uitleg over, met de do's en de dont's
Geen verkoop praatje, maar uitleg waar ik wat aan had.

A.Feytes 25-07-2022

Goede en snelle reparatie van onze wasmachine door de Fa.Bunschoten Abcoude…👍
Vr.gr. A.Feytes

W Jellema Burdaard. 25-07-2022

zeer goede dienstverlening door medewerker Kees op vrijdag 22 juli: herstelwerkzaamheden o.a koelkast en radio.

Marcella 25-07-2022

Ik ben heel fijn geholpen met goed advies en alle tijd is genomen. Mijn vragen zijn beantwoord en erg blij met mijn keuze