Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3271 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Margreet 02-12-2022

De verkoper legde heel goed uit wat verschillende wasmachines konden en wat verscullen waren met huidige wasmachine. Nam ruim de tijd. Wasmachines stonden op demo stand. Nog nooit meegemaakt. Echt super fijn. Hij wist echt waarover hij het had.
En kon uit voorraad geleverd en geplaatst worden. Zelfde week, ondanks drukte.

Grietje van der Broek-Huizing 02-12-2022

Prima geholpen, toen de onderdeken niet paste probleemloos geruild .
Helemaal goed

Passe Elekttro Speciiaalzaak te Sliedrecht 02-12-2022

Betrouwbaar, eerljk en een uistekende servivce. kortom een fijne winkel om zaken te doen.

Martin 02-12-2022

Onze nieuwe tv keurig volgens afspraak geleverd en opgehangen en aangesloten.

John 02-12-2022

Electroworld Thijssen in Raamsdonksveer vind ik een hele fijne winkel.
Ik krijg altijd een eerlijk en vakkundig advies bij aankoop van een artikel.
Service en levering is altijd goed.

Titia 02-12-2022

Ik ben tot aankoop gegaan, daar ik vriendelijk werd geholpen, meedenkend en goed advies kreeg. Snelle levering. Ze hebben een eigen service dienst. Hopenlijk niet nodig, anders wel gemakkelijk.

C. van Altena-Israel 02-12-2022

Op de eerste plaats vind ik het personeel zeer vriendelijk, erg behulpzaam en ze zijn zeer behulpzaam bij eventuele problemen, staan ook zeer snel voor je klaar !!!

Jos G. 02-12-2022

TV voor PS5 gekocht en op advies van de verkoper geswitcht naar een model met minder beeldopbouwvertraging. Op de dag van levering werd er gebeld hoe laat de TV precies zou worden geleverd.

Hans Verhoeven 02-12-2022

Snelle en correcte levering. Vragen direct en goed afgehandeld. Al met al een aanrader voor degenen die dit ook prettig vinden.

Xaverius Moonen 02-12-2022

Was-droger combinatie aangeschaft van LG.
Zeer prettige ervaring in de winkel en super bij levering.

W Iedema 02-12-2022

Ben zeer goed geholpen en voorgelicht in de winkel. Ook hebben de instalateurs goed geholpen en meegedacht hoe de apparatuur het beste kon worden geplaatst. 👍👍

B 02-12-2022

Duidelijke communicatie over bestelling en levering van het product. Product voldoet aan de verwachtingen.

Marco 02-12-2022

Bij de keuze van een wasmachine is advies erg belangrijk. Voor het bezoek aan de winkel had ik geen idee wat wij wilden , alleen dat het zuinig en het bedrag wat het maximaal mog kosten.
Na het goede advies was de keuze snel gemaakt. En de aflevering liep keurig volgens afspraak. Vriendelijke personeel.
Gaan het weekend de machine gebruiken maar gaan ervan uit dat het doet wat het moet doen.

Diana 02-12-2022

Nadat onze wasdroger niet meer warm werd kwam er binnen 2 dagen een monteur. De reparatie zou vrij kostbaar worden (droger was ca. 15 jaar oud). Dan maar een nieuwe in de winkel uitgezocht. Toevallig op ‘black friday’ dus ook nog een mooie aanbieding. Ook veel zuiniger qua energie. De nieuwe droger werd enkele dagen later al bezorgd en geïnstalleerd. De verpakking en de oude droger werden meegenomen en alles is gebruiksklaar. De rekening voor de monteur die de storing zou verhelpen werd tevens geannuleerd.
Al met al zijn wij snel en zeer correct geholpen.

JM Harmsen 02-12-2022

Zeer prettige en snelle service. Oude printer ging stuk. 3 x geprobeerd papier te verwijderen. Daarna besloten een nieuwe printer te kopen. Die moest besteld worden en kon na een week aangesloten worden.

Jelle Bottinga 02-12-2022

eindelijk zijn ze weer terug op hun oude niveau wat service betreft en ben is goed geholpen in de winkel en de service bij een storing in apparatuur werd snel en vakkundig opgelost

Shirley 02-12-2022

Televisie besteld. snelle en correcte levering, netjes van te voren gebeld.

Cees 02-12-2022

Prima service
Eerst kwam er iemand langs om te kijken of mijn elektra geschikt was voor een electrisch fornuis
Na 4 dagen werd het fornuis geleverd en keurig geplaatst
De oude kookplaat werd zonder problemen mee terug genomen al met al zeer tevreden

Ciprian 02-12-2022

Wij hadden een prima ervaring met deze winkel, zij hebben heel klantvriendelijk medewerkers die goed advies kan geven. Ten 2e prijs bij Electro World was heel scherp voor een steelstofzuiger die wij net gekocht hebben. Verder, bestellen ging gewoon prima en tijdig afgeleverd.

Adrie 02-12-2022

Nieuwe tv besteld had hem 2 dagen later al in huis en netjes gemonteerd👍. Kartonnen doos weer meegenomen zodat ik hem niet hoefde weg te gooien perfect

Johan 02-12-2022

Super daar vriendelijk kwaliteit en goede service en goed bereikbaar. Winkel ook goed overzichtelijk.

john karskens 01-12-2022

Goed bereikbaar voor mij met een showroom, uitleg en mogelijkheden besproken in de winkel, inspectie thuis vooraf, en nakomen van afspraken.

Marty Hiel 01-12-2022

Ik vind het prettig om lokaal te kopen. Het is belangrijk dat dit blijft bestaan, de plaatselijke ondernemingen. En tevens een persoonlijk het contact hebben. Ben geen fan van Mediamarkt bijvoorbeeld.

Henk 01-12-2022

Super bedrijf met prima service, personeel die weet waar men over praat.
Er worden geen valse beloftes gedaan

Sven 01-12-2022

Een winkel met de juiste en nodige uitleg.
Geen verkoop trucjes .en een prima na service